Mikä vialla kun kukaan mies ei kiinnostu?
Olen 39v nainen ja pitkästä aikaa sinkkumarkkinoilla. Deittisovelluksissa tulee tykkäyksiä paljon ja matcheja myös.
Mutta viestit on ylimalkaisia ja loppuu pian. Jos jutellaan, homma kuivuu kasaan nopeasti.
Olen hoikka ja kai myös kaunis, ulkonäköä miehet kehuvat kovasti ja olen kuulemma söpö ja kiva.
Olen hyvässä työpaikassa ja mielestäni ihan kiinnostava ihminen. Sanon kylläkin jo alkuun että yhdenillan jutut ei tule minulle kysymykseen. Miehet joiden kanssa on ollut juttua ovat n 50v.
Mikä ihme tässä on viella?
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsele nuorempia. Vanhat ukot eivät jaksa enää mitään, nuoremmat jaksaa treffeille ja jaksavat tarvittaessa sänkyynkin, vaikka et olisikaan heille se kaikkein mieluisin mätsi. Sitten jos kasvokkain onkin kemiaa, siitähän voi kehittyä vaikka mitä.
Ehdota tapaamista saman tien, älä jää viestittelemään. Ei kukaan jaksa niitä samoja liibalaaboja randomien kanssa. Totea vain, että nähdäänkö ensi torstaina kello 18 paikassa x, vai onko sulla mielessä jonkin parempia aika, paikka? Kun toisen ei tarvitse miettiä ja järjestää, on helpompi ilmaantua paikalle.
Tämä on ihan hyvä taktiikka, jos mies on tehnyt hänen henkilötietojensa tarkistamisen erittäin helpoksi. Googlella on löydyttävä miehen työhistoria, somesta on todennettavissa hänen seurusteluhistoriansa ja se, että mies todella on sinkku, eikä pyöritä isoa haaremia. Somesta saa selkeän kuvan miehen elämäntavoista, aktiivisuudesta, harrastuksista jne.
Kun kerran käyt toteamassa kasvotusten, että sinulla ei ole mitään yhteistä jonkun väsyneen keski-ikäisen elämäänsä kyllästyneen miehen kanssa, niin voin vannoa, että et enää toista kertaa tuhlaa kallisarvoista aikaasi moiseen.
Hyvä taktiikka jos haluaa kiertäväksi panopuuksi.
Kuinka yllättävää että nainen ehdottaa juuri niin päin että nainen valitsee kiinnostavimman ja komeimman, vaikkei itse ole se kiinnostavin ja kaunein, ja toivoo että "kemian" ansiosta voittaa kaupassa.
Ei toki toisin päin...
Vierailija kirjoitti:
30+ naisille tulee yllätyksenä ettei pelkällä ulkonäöllä pärjää enää niiden miesten kanssa jotka ovat vapaana? PItäisi olla jotain muutakin annettavaa kuin hoikkuus ja kauneus.
Miksi kukaan haluaisi olla toiselle pelkkä ulkonäkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen 39v nainen ja pitkästä aikaa sinkkumarkkinoilla. Deittisovelluksissa tulee tykkäyksiä paljon ja matcheja myös."
Niin tulee kaikille naisille, koska miehet lähettävät tykkäyksen kaikille naisille saadakseen mahdollisimman paljon matcheja. Vasta sen jälkeen seulotaan kuka saattaisi kiinnostaa, ja mihin tarkoitukseen. Nyrkkisääntönä kovimmat tasovaatimukset ovat parisuhteelle, alhaisimmat panosuhteelle."Mutta viestit on ylimalkaisia ja loppuu pian. Jos jutellaan, homma kuivuu kasaan nopeasti."
Et ole heidän silmissään riittävän kiinnostava. Kyseiset miehet katsovat saavansa parempaakin."Olen hoikka ja kai myös kaunis, ulkonäköä miehet kehuvat kovasti ja olen kuulemma söpö ja kiva."
Miehet kehuvat aina ulkonäköä, etenkin jos olettavat ettei nainen ole mikään kaunotar ja siksi ilahtuisi kehuista.
"Olen hyvässä työpaikassa ja mielestäni ihan kiinnostava ihminen."
Hyvällä työpaikalla ei ole merkitystä. Ratkaisevaa on kauneus, seksikäs kroppa ja kiva luonne."Sanon kylläkin jo alkuun että yhdenillan jutut ei tule minulle kysymykseen. Miehet joiden kanssa on ollut juttua ovat n 50v."
Olet heidän silmissään riittävän nätti että he voisivat käydä kerran kuksauttamassa, mutta parisuhteeseen etsitään parempaa. Ja kenties nuorempaa, jos rahkeet riittävät.
"Mikä ihme tässä on viella?"
Olet valikoinut matchitulvasta kiinnostavimmat eli komeimmat ja menestyneimmät. Sinä puolestasi olet heille se vähemmän kiinnostava match. ts. yrität miehiä jotka katsovat että saisivat kauniimman/nuoremman/kiinnostavamman. Joudut ikävä kyllä laskemaan rimaan em. asioiden osalta (komeus, menestys).50v miehelle 39v on liian vanha!? Et voi olla tosissasi. Ap, suosittelen että etsit itsellesi paljon nuorempaa seuraa kuin 50v. Tuollainen ei ole tasavertainen suhde. Aivan liian vanha sinulle, 10v ikäero on liikaa.
Jos kyseinen 50v on komea, menestynyt ja nuorekas niin ihan hyvin voi katsella nuorempaa. Tyyliin 35v.
Tietysti 50v voi myös katsella kauniimpaa, tai olla varattu.
Saahan sitä katsella. Olen 31v ja jopa 38v alkaa tuntua itselleni liian vanhalta.
Vierailija kirjoitti:
Voit olla myös liian kaunis, jollon miehet ajattelevat ettei ole todellisia mahdollisuuksia.
Tuo selittää tapaukset jossa etenkin nuorta ja kaunista naista ei uskalleta lähestyä.
Ei tapauksia joissa ollaan match ja viestitellään jo. Miehet kyllä tietävät ettei naisilta saa matchia helposti, ellei ole kärkitasoa, ja ne miehet kyllä tietävät sen.
Liian ruma naama/liian pienet tissit. Nuo ainakin omalta osaltani. Yhdellekkään miehelle en ole kelvannut. N34
Eteenkö jutustelut tapaamisen asteelle siis lainkaan? Jos ei, niin vika on siinä miten tai mitä viestittelet. Liika innokkuus ja myös liika passiivisuus on turn off. Entä keskustelunaiheet? Olen itse 40+ ja tapailin max 5-kymppisiä, eikä ollut ongelmaa saada treffejä vaikken ole edes erityisen kaunis vaan ihan tavis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko se että nykyään miehet vaatii niin paljon? Tavallinen ei riitä. Etsitään koko ajan parempaa ja nuorempaa. Kaikki pienetkin virheet häiritsee. Minut on mm jätetty sen takia etten ole ollut kiinnostunut politiikasta.
N26
Älä nyt ..ttu lässytä. Yhdelläkään miehellä ei ole harhakuvaa jostain loputtomasta tarjonnasta. Päinvastoin, esim. Tinderissä miehille tulee hyvin nopeasti selville, että kysyntää ei ole ollenkaan tai sitä on hyvin vähän.
No jos todella tajuavat tuon niin on hieman ristiriidassa tuon mantran kanssa, että 39v olisi 50-vuotiaalle liian vanha :D
Nelikymppisenä oma ikäluokka ei kiinnostu. 10v vanhemmasta voi helposti saada toki ok miehen. Minulla oli aikoinaan sama juttu. Tai sitten voi jalkautua ihmisten ilmoille.. Siellä eri säännöt. Toivottavasti sulla ei ole profiilissa jäykkiä vaatimuslistoja, ja siinä on hauskuutta.
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppisenä oma ikäluokka ei kiinnostu. 10v vanhemmasta voi helposti saada toki ok miehen. Minulla oli aikoinaan sama juttu. Tai sitten voi jalkautua ihmisten ilmoille.. Siellä eri säännöt. Toivottavasti sulla ei ole profiilissa jäykkiä vaatimuslistoja, ja siinä on hauskuutta.
Millä lailla eri säännöt? Livenä näkee kemian ja vetovoiman. Deittiprofiilissa tuijotetaan vain sitä ikää. Niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen 39v nainen ja pitkästä aikaa sinkkumarkkinoilla. Deittisovelluksissa tulee tykkäyksiä paljon ja matcheja myös."
Niin tulee kaikille naisille, koska miehet lähettävät tykkäyksen kaikille naisille saadakseen mahdollisimman paljon matcheja. Vasta sen jälkeen seulotaan kuka saattaisi kiinnostaa, ja mihin tarkoitukseen. Nyrkkisääntönä kovimmat tasovaatimukset ovat parisuhteelle, alhaisimmat panosuhteelle."Mutta viestit on ylimalkaisia ja loppuu pian. Jos jutellaan, homma kuivuu kasaan nopeasti."
Et ole heidän silmissään riittävän kiinnostava. Kyseiset miehet katsovat saavansa parempaakin."Olen hoikka ja kai myös kaunis, ulkonäköä miehet kehuvat kovasti ja olen kuulemma söpö ja kiva."
Miehet kehuvat aina ulkonäköä, etenkin jos olettavat ettei nainen ole mikään kaunotar ja siksi ilahtuisi kehuista.
"Olen hyvässä työpaikassa ja mielestäni ihan kiinnostava ihminen."
Hyvällä työpaikalla ei ole merkitystä. Ratkaisevaa on kauneus, seksikäs kroppa ja kiva luonne."Sanon kylläkin jo alkuun että yhdenillan jutut ei tule minulle kysymykseen. Miehet joiden kanssa on ollut juttua ovat n 50v."
Olet heidän silmissään riittävän nätti että he voisivat käydä kerran kuksauttamassa, mutta parisuhteeseen etsitään parempaa. Ja kenties nuorempaa, jos rahkeet riittävät.
"Mikä ihme tässä on viella?"
Olet valikoinut matchitulvasta kiinnostavimmat eli komeimmat ja menestyneimmät. Sinä puolestasi olet heille se vähemmän kiinnostava match. ts. yrität miehiä jotka katsovat että saisivat kauniimman/nuoremman/kiinnostavamman. Joudut ikävä kyllä laskemaan rimaan em. asioiden osalta (komeus, menestys).Inhorealistista mutta totta.
Minun exäni erottuamme kävi treffeillä mm. ammattifutarin, mallina työskennelleen nuoren miehen ja varakkaan toimitusjohtajan kanssa. Ja huom. näiden kanssa pääsi treffeille saakka.
Hetken elettyään huumassa että toinen toistaan komeampia ja rikkaampia miehiä on tarjolla jonoksi asti, tajusi saman minkä ap:kin lopulta tajuaa. Eivät ne miehet olleet saatavilla. Toimitusjohtaja oli varattu, mallina työskennellyt nuorempi mies ei tajunnut ettei totuus vastaa Tinder-kuvia, ja ammattufutari halusi MILF-panon josta kertoa pukkarissa kavereille.
Parisuhdemieheksi löytyi ylipainoinen ja pienituloinen, mutta todella mukava ja sydämellinen mies. Hyvä match. Olen onnellinen exäni puolesta, olemme yhä parhaita kavereita, siksi hän Tinder-kokemuksensa kanssani jakoikin.
Onnea ap:lle kumppanin haussa kunhan Tinder-harha menee ohi.
Tää sun tarina on muuttunut. Aiemmin se oli naispuolinen kaveri. Muutenhan provosi tunnistaa kilometrien päästä.
Vierailija kirjoitti:
Kyynistyminen.
Emme jaksa enää kirjoitella kauaa ja yrittää tehdä vaikutusta ja kilpailla useiden miesten kanssa yhtä aikaa. Sinun on ehdotettava nopeasti tapaamista eikä jäädä kyselemään ja juttelemaan niitä näitä, jos kiinnostaa. Muuten jää se kuva, että tässä keskustellaan naisen kanssa jolla on monta keskustelua käynnissä ja yrittää pitää kaikkia varalla ja kilpailuttaa heitä.
Just tämä. Aivan liian työlästä. Nykyään parempaakin tekemistä kuin yrittää liehitellä jotain treffeille. Palataan asiaan sitten kun deittipalveluissa sukupuolijakauma on edes suunnilleen 50-50. Ei sekään kaikkia ongelmia poista, mutta ainakin vähentää niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit olla myös liian kaunis, jollon miehet ajattelevat ettei ole todellisia mahdollisuuksia.
Tuo selittää tapaukset jossa etenkin nuorta ja kaunista naista ei uskalleta lähestyä.
Ei tapauksia joissa ollaan match ja viestitellään jo. Miehet kyllä tietävät ettei naisilta saa matchia helposti, ellei ole kärkitasoa, ja ne miehet kyllä tietävät sen.
Voi kuule, kyllä se rimakauhu voi iskeä kirjoitteluvaiheessakin. Pyrin olemaan swaippaamatta liian hyvännäköisiä oikealle, mutta joskus sitäkin tapahtuu, jos naisen profiili vaikuttaa muuten vaatimattoman tavalliselta. Olen itse kyllä komea ja saan tykkäyksiä kaunottariltakin, mutta muu tasoni on niin matala, että tiedän tulevani hylätyksi kaunotarten taholta ennen pitkää.
Onhan Tinderissä tosi paljon niitä miehiä jotka etsivät aina vähän nuorempaa tai nätimpää. Niitä jotka eivät ole vielä kasvaneet aikuisiksi. Käsi sydämellä, haluaisitko sellaisen miehen elämääsi? Mitä koet menettäväsi jos et saa sellaista?
Mulla kävi mieletön munkki. Törmäsin tinderissä ikäiseeni mieheen joka on oikeasti fiksu ja kypsä ajatusmaailmaltaan. Jonka kanssa vaan on alusta asti ollut kaikki niin luontevaa ja helppoa. En enää tyytyisi vähempään.
Täällä sanotaan, että ihminen on liian vanha.
Onhan niitä vanhoja miehiäkin ihan niinkuin naisiakin.
On kaikenikäisiä ihmisiä maailmassa.
Mikä on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsele nuorempia. Vanhat ukot eivät jaksa enää mitään, nuoremmat jaksaa treffeille ja jaksavat tarvittaessa sänkyynkin, vaikka et olisikaan heille se kaikkein mieluisin mätsi. Sitten jos kasvokkain onkin kemiaa, siitähän voi kehittyä vaikka mitä.
Ehdota tapaamista saman tien, älä jää viestittelemään. Ei kukaan jaksa niitä samoja liibalaaboja randomien kanssa. Totea vain, että nähdäänkö ensi torstaina kello 18 paikassa x, vai onko sulla mielessä jonkin parempia aika, paikka? Kun toisen ei tarvitse miettiä ja järjestää, on helpompi ilmaantua paikalle.
Tämä on ihan hyvä taktiikka, jos mies on tehnyt hänen henkilötietojensa tarkistamisen erittäin helpoksi. Googlella on löydyttävä miehen työhistoria, somesta on todennettavissa hänen seurusteluhistoriansa ja se, että mies todella on sinkku, eikä pyöritä isoa haaremia. Somesta saa selkeän kuvan miehen elämäntavoista, aktiivisuudesta, harrastuksista jne.
Kun kerran käyt toteamassa kasvotusten, että sinulla ei ole mitään yhteistä jonkun väsyneen keski-ikäisen elämäänsä kyllästyneen miehen kanssa, niin voin vannoa, että et enää toista kertaa tuhlaa kallisarvoista aikaasi moiseen.
Hyvä taktiikka jos haluaa kiertäväksi panopuuksi.
Kuinka yllättävää että nainen ehdottaa juuri niin päin että nainen valitsee kiinnostavimman ja komeimman, vaikkei itse ole se kiinnostavin ja kaunein, ja toivoo että "kemian" ansiosta voittaa kaupassa.
Ei toki toisin päin...
No voi lol mikä kommentti. Ei niiden deittien kanssa ole pakko sänkyyn mennä jos ei halua, ja jos haluaa niin ei siinä ole mitään väärää. Halutessaan voi kyrsiä läpi vaikka jokaisen suostuvaisen alle 30-vuotiaan Tinder-pojan kanssa jos haluaa, eikä siinä ole mitään väärää.
Ja toisekseen, miksi juuri naisen pitää joustaa omista kriteereistään? Alkuperäisessä kommentissa ei mainittu mitään esim. miesten ulkonäöstä, tämä oli ihan sinun omassa päässäsi. Ei Tinder ole mitään hyväntekeväisyyttä sosiaalisesti kyvyttömille rumiluksille.
Vierailija kirjoitti:
Onhan Tinderissä tosi paljon niitä miehiä jotka etsivät aina vähän nuorempaa tai nätimpää. Niitä jotka eivät ole vielä kasvaneet aikuisiksi. Käsi sydämellä, haluaisitko sellaisen miehen elämääsi? Mitä koet menettäväsi jos et saa sellaista?
Mulla kävi mieletön munkki. Törmäsin tinderissä ikäiseeni mieheen joka on oikeasti fiksu ja kypsä ajatusmaailmaltaan. Jonka kanssa vaan on alusta asti ollut kaikki niin luontevaa ja helppoa. En enää tyytyisi vähempään.[/quote
Juuri näin, minua ahdisteli pitkään itseäni 20 vuotta vanhempi mies. En todellakaan ottaisi sellaista koska on selvää, että etsii nuoria naisia vain kauniin ulkonäön vuoksi vaikka muuta väitti.
Tosiasia on, että miehet etsivät vain ja ainoastaan seksikumppania. Se on todettu omakohtaisesti moneen kertaan. Eli jos ilmaiset haluavasi parisuhdetta, niin varaudu yksinäisyyteen.
Oletko AP käynyt kertaakaan treffeillä?
Keskustelu kuivuu kokoon, jos ei ole kiinnostUNUT.
Jokaisen lempiaihe on tietenkin 'minä itse'.
Kysy kysy kysy, jospa miehet avautuvat. Itse tykkään vastailla,
mutta enemmän pidän naisista, jotka kertovat omat tarinansa sillä tavalla
että ne tempaavat mukaansa.
Eivät ne 60% välttämättä vain seksiä hae, osa saattaa hakea pelkkää parisuhdetta.
Ongelma vain on siinä että kun laittaa konservatiivisempia kuvia, matcheista alkaa tippua pois ne pitkät ja komeat. Vähän "sex it up", niin kiinnostavammat miehet lähettävät tykkäyksiä (toki ne miehet sitten haluavat pelkkää seksiä, mutta eihän sitä tiedä jos seuraava kiinnostuisi tosissaan, jne).