Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Jarmo ja Paula riitelivät tyttärensä makuuhuoneessa?

Vierailija
12.12.2006 |

Paula murhattiin tyttären makuuhuoneessa, oli nauhoittanut puhelimeensa riidan.

" Syntymäpäivävieraiden lähdettyä pariskunnalle tuli riitaa, jonka Paula tallensi omaan kännykkäänsä, juuri ennen aamuneljää tapahtunutta surmatyötä. Oikeudessa syyttäjän todisteena kuultuna puolitoistaminuuttisella äänitteellä Paula pyytää rauhallisena varsin kiihtynyttä Jarmoa jättämään " tytön rauhaan" ."

ww. iltalehti. fi/uutiset/200612125481390_uu. shtml

" Syytteen mukaan vastaaja surmasi vaimonsa yöllä 18. Heinäkuuta perheen omakotitalossa kaksivuotiaan tyttären makuuhuoneessa."

www. iltasanomat. fi/uutiset/kotimaa/uutinen. asp?id=1283663

Kommentit (127)

Vierailija
101/127 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi siis tuskin?

Vierailija
102/127 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei käytetty termiä " tyttäresi" tms..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/127 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauheaa ajatella, olisiko kaikelta vältytty, jos Paula olisi soittanut poliisit niin kuin Jarmo käski vai olisiko J silti tarttunut veitseen? Pientä lapsiraukkaa käy kyllä sääliksi =(

Vierailija
104/127 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nautittu (tai toinen nauttinut). Kauhea tapaus, pieni lapsiparka!

Vierailija
105/127 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon äänityksen perusteella. Se on vain yksi ote pariskunnan riidasta. He ovat puhuneet paljon ennen sitä ja sen jälkeen. Joten eipäs nyt kuitenkaan kannata kaikkea painoa ko. keskustelulle laittaa.

Vierailija
106/127 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis tapaus, jossa kiltti mies olisi vaan yht' äkkiä pimahtanut.

Vierailija
107/127 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun halusi irti ja pois suhteesta, omaan itsenäiseen elämään. mies tuli ja tappoi-

Vierailija
108/127 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta alkaa totuus löytymään ja perhehelvetti paljastumaan.

Vierailija
109/127 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole niin tavoiteltavaa että kannattaa hullun kanssa asua. Oli mullakin tuo kaikki, mutta mies paljasti oikean karvansa ja mä lähin pois.

Vierailija
110/127 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotiaan miehen on varmasti ollut helppoa saada yliote 15-vuotiaasta tytöstä. Kyllä teini katsoo sen ikäistä ihaillen ja uskoo sen sanomisia ja on mielissään kun aikuinen mies osoittaa huomiota. Tämän takia suuren ikäeron suhteisiin pitäisi mielestäni suhtautua varauksella - vanhemman puoliskon on niin helppoa alistaa toisen kehittymätön persoona ja nujertaa oma tahto.

Tässkäkin varmaan iän myötä tullut enemmän järkeä päähän ja alettu ensin puolustaa itseään, mistä seurauksena turpaan saamiset, ja lopulta kypsytty hulluun ukkoon ja päätetty erota. Ja toimittu järkevästi, eli pysytty rauhallisena, hankittu todisteita miehen väkivaltaisuudesta ja aggressiviisuudesta jne. Näinhän sitä nimenomaan neuvotaan tekemään - laita tekstiviestit talteen, nauhoita ym.

Tällä kertaa vaan aliarvioitiin vastustajaa, tuudittauduttiin siihen harhaluuloon että kyllä se sen verran välittää, ei ole kauttaaltaan paha jne, että otettiin tarpeeton riski. Ja lopputulos on tässä.

Itsekin sain suhteessani nuorempana turpaan, tosin vain lievästi. Olin ujo ja arka, en osanut pitää puoliani, ja mies hoki jatkuvasti kuinka hullu, paska ja huono ihminen minä olen, jos en olisi tehnyt niin ja niin ja sanonut sitä ja sitä niin hänen ei tarvitsisi vetää turpaan, vaan meillä olisi voinut olla kiva ilta, nyt pilasin taas kerran kaiken. Onhan näissäkin kommenteissa selitetty, että P sai turpaan koska oli vittumaoinen ja hankala muija. Huoh, mielestäni saa olla kuinka veemäinen lystää, se toinen voi aina lähteä suhteesta jos ei jaksa kuunnella. Ja nykyään olen vakaast sitä mieltä, että yksikin tönäisy, käden kohottaminen tai uhkaus, niin se on äijä välittömästi pellolle. Ja takaisin en ota ikinä.

Vierailija
111/127 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän epäselväst suomest mitää selvää saa t.112

Vierailija
112/127 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkemmin!!

Vierailija
113/127 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin tajusin..

Vierailija
114/127 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan itse tarkemmin! T: 112

Vierailija
115/127 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle, lue itse tarkemmin

Vierailija
116/127 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella viisasta porukkaa..

Asiaan: teko on kamala, en voi edes kuvitella sitä tuskaa, joka tämän tytön kohdalle aikanaan tulee. Vaikka hän ei muistaisikaan tekoa vanhempana, hän siitä aivan varmasti kuulee.

Vierailija
117/127 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että Jarmolle paljastui ettei tyttö ole hänen?

Vierailija
118/127 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi löysi tallenteen Björkqvistin matkapuhelimesta vasta marraskuussa. Tallenne paljastaa aviomies-Jarmon olleen kiivastunut. Paula Björkqvist puolestaan pyysi rauhallisesti ja useaan otteeseen miestään, ettei tämä herättäisi perheen tytärtä.

www. iltalehti. fi/uutiset/200612125483976_uu. shtml

Samassa jutusta tytöstä:

Poliisin tullessa surmapaikalle tytär makasi lattialla ikkunan edessä. Hänellä oli verta mm. hiuksissaan ja sormissaan, mutta hänellä ei ollut merkittäviä fyysisiä vammoja.

Mutta miksi Jarmo oli tullut tytön makuuhuoneeseen huutamaan ja riehumaan?

Vierailija
119/127 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä Paula keksi, että " nyt loppui ja me lähdetään heti " iskän" luo" . Meni pukemaan tyttöä tai hakemaan, ja sen takia mies meni perään estääkseen lähdön.

Vierailija
120/127 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja riidan nauhoittaminen viittaavat mielestäni suunnitelmallisuuteen. Jotain todistusaineistoa keräsi miestään vastaan. Tarkkaan ottaen mitä, se tuskin selviää suurelle yleisölle. Toivottavasti P. vain ennakoi huoltajuusriitoja tulevan avioeron yhteydessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme