Miksi Jarmo ja Paula riitelivät tyttärensä makuuhuoneessa?
Paula murhattiin tyttären makuuhuoneessa, oli nauhoittanut puhelimeensa riidan.
" Syntymäpäivävieraiden lähdettyä pariskunnalle tuli riitaa, jonka Paula tallensi omaan kännykkäänsä, juuri ennen aamuneljää tapahtunutta surmatyötä. Oikeudessa syyttäjän todisteena kuultuna puolitoistaminuuttisella äänitteellä Paula pyytää rauhallisena varsin kiihtynyttä Jarmoa jättämään " tytön rauhaan" ."
ww. iltalehti. fi/uutiset/200612125481390_uu. shtml
" Syytteen mukaan vastaaja surmasi vaimonsa yöllä 18. Heinäkuuta perheen omakotitalossa kaksivuotiaan tyttären makuuhuoneessa."
www. iltasanomat. fi/uutiset/kotimaa/uutinen. asp?id=1283663
Kommentit (127)
Vierailija:
mutta olen samaa mieltä siitä, että ei tuo nainen kovin sydämellisen ja mukavan näköinen kuvassa ollut. Meidän piireissä näköisensä kulkee nimellä pyrkyrit, ts kauniimmin Lions club rouvat.
Oikeesti...mä en ymmärrä mitä teidän päässä liikkuu....jos liikkuu mitään.
Ettei vaan väitetä että julma kohtaloni oli mun syytä, jos käy niin huonosti että joudun henkirikoksen uhriksi!
joku voi päätellä Paula Björqvistin olleen pyrkyri, kylmä tmv., vai
miten aiemmissa viesteissä asia niin suloisesti ilmaistiin.
Itse en näe kuvassa kuin hymyilevänän suomalaisnaisen.
Minä onnistun valokuvissa niin " hyvin" että siitä voisi helposti
päätellä kuvassa olevan moninkertaisen sarjamurhaajan.
Melko taitavasti täällä av:n kateelliset mammat jo alkaneet rienaamaan
uhria, pätkääkään kyseistä ihmistä tuntematta.
Ei sellaisia tapaa oikeasti kuin tosi harvoin. Miten ne kaikki ovat pesiytyneet tälle palstalle?
Kateellisilla tarkoitin siis että sieltähän se perisuomalainen kateus taas
nousee.
Urallaan menestyvä nainen murhattu, niin pakkohan siinä uhrissa on
jotain vikaa olla.
Mutta järkyttynyt ympäristö luonnollisesti nostavat nämä uhrit jalustalle eikä heistä sen jälkeen ole sopivaa puhua pahaa.
Toisaalta mua ei täällä yllätä enää mikään.
Niin vaan tapahtuu kaikille niille, jotka syystä tai toisesta ovat lehtien lööpeissä. Myös murhan uhreille. Eikä tällä tarkoiteta, että murha olisi oikeutettu.
Miettikää tykönänne jos miehenne kirjoittais " rakasta perhettäsi" ...?? mutta sairashan tuo paulan mies on ollut, ei noin pidä reagoida jos ero on tulossa. Epätoivoista meinikiä...
Olen huomannut, että lasten ollessa n. 2v. tapahtuu monesti parisuhteissa ero...
Kuka ÄITI silloin _rauhallisena_ toppuuttelisi toista?
Jos esim. Paula on tiennyt, että huuto vaan pahentaa asiaa eikä Jarmo lopeta tekemisiään (mitä sitten ikinä olikaan tekemässä), joten Paula voi olla ihan sen vuoksi pysytellyt rauhallisena ja käskenyt rauhallisesti jättämään tytön rauhaan.
että hän on syyllinen, vaikka tutkinta kyllä keskittyi ihan johonkin muuhun ihmiseen... Hormonihöyryisten akkain logiikka on kummallista.
tytön huoltajuudesta, ja ja Paula on todisteeksi miehen sekopäisyydestä nauhoittanut tuon riidan. Harmi ettei huoltajuutta koskaan ehditty käsitellä:(
oikeudessa ei ole tullut esille mitään sellaista, että tytölle olisi tehty mitään pahaa. Muutama mustelma vain on löytynyt, mutta niitä voi 2-vuotiaalla olla toki muutenkin.
Ehkä voimme lohduttautua tällä?
että paria viikkoa aiemmin on esim voinut tapahtua vaikka mitä. En usko että ihminen, joka kykenee tappamaan julmasti vaimonsa, voi olla mitä herttaisin isukki.
Ja ei tietenkään " muista" mitään siitäkään sitten.
Mutta Jarmo on ehkä käyttänyt tyttöä Paulaa vastaan. Luultavasti Paulan ura on häirinnyt Jarmoa, kun oli sen " rakasta perhettäsi" kirjoittanut seinään. Jarmo on voinut purkaa vihaansa myös tyttöön läpsimällä ja uhkailemalla tätä. Tuskin on kuitenkaan tehnyt mitään sen pahempaa, viha on kohdistunut selkeästi vain Paulaa kohtaan.
lapsella ruokalappu kaulassa ja syöttö kesken? Tön ikäisellä??
sama kuin jos nainen ei olisi pitänyt lyhyttä hametta, häntä ei olisi raiskattu