Haittaako viikset naisia kun suutelee?
Kommentit (49)
Eivät haittaa, mutta kaikille viikset eivät tietysti sovi, mut osasta ne tekee tosi komean.
Hyi helvetti noita räkätoppareita ja kalapuikkoja, yök yök ja yök !
Viikset ja parta näyttävät hyviltä kuvissa, mutta ällöttäisi suudella sellaista miestä. Viikset ja parta haisevat kamalalle, kun hengitys höyrystää niitä ja ruoan haju tarttuu niihin. Henkilö itse tottuu hajuun, kun se on koko ajan läsnä. En myöskään halua, että viiksien tai parran muotoiluun käytetyt tuotteet koskevat ihoani, koska saan niistä näppylöitä ja hajusteet tarttuvat omaan naamaan. Ja muotoilematon risuparta näyttää ihan hirveältä.
Haittaa. Olisi ihanaa pusutella omaa miestäni jos noita viiksiä ei olisi. Nyt koko ylähuuli on tiheä viidakko josta ei huulta tunne. Ja se haju, jos on juonut olutta inhottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Viikset ja parta näyttävät hyviltä kuvissa, mutta ällöttäisi suudella sellaista miestä. Viikset ja parta haisevat kamalalle, kun hengitys höyrystää niitä ja ruoan haju tarttuu niihin. Henkilö itse tottuu hajuun, kun se on koko ajan läsnä. En myöskään halua, että viiksien tai parran muotoiluun käytetyt tuotteet koskevat ihoani, koska saan niistä näppylöitä ja hajusteet tarttuvat omaan naamaan. Ja muotoilematon risuparta näyttää ihan hirveältä.
miehet tosiaan tottuu oman partansa hajuun, eikä tajua miltä se haisee naiselle. viikset kaikkein pahimmat kun ovat siinä nenän alla just sopivasti.
paksut viikset estää myös suutelemasta kunnolla. ei kukaan halua nuolla niitä haisevia karvoja.
Haittaa. Viikset ja parta jotka pistelevät.
Pienet viikset ja parta on hyvä miehellä. Muhkeat viikset tosiaan haittaa. Eikä näytäkään hyvältä.
Mun miehellä on viikset ja parta, oikein kunnon viikset ja parta ovatkin. Paksut, tuuheat, mustat, hieman jo harmaata seassa.
Tykkään kovasti.
Tosin mieheni hoitaa viiksiään ja partaansa huolellisesti, joten aina on trimmattu, muotoiltu, pesty, öljytty ja hyvän näköinen,-ja tuoksuinen viiksi,-ja partakarvoitus.
Totta, Olihan se Fidel aikamoinen enkeli ja partasuu :D