Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoin Meghan ja Harry dokkarin loppuun ja ymmärrän nyt

Vierailija
15.12.2022 |

heitä todella hyvin.

Kommentit (491)

Vierailija
1/491 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin katsoin. Naurettavia uhriutujia.

Vierailija
2/491 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän nyt että Harry on hyvin yksinkertainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/491 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ymmärtänyt heitä kyllä koko ajan.

Vierailija
4/491 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijä pershäröine pyrkyriakka dokkarissa selittää!

Moukka.

Haluaa instituutioon mukaan, mutta ei halua totella mitään sääntöjä

..haluaa olla ykkösnainen.vaikka se paikka on KUNINGATTAREN JA KATEN.

MEG ON SAIRAS.

Vierailija
5/491 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosisadan ainut ja oikea aito rakkaustarina. Ihquu

Vierailija
6/491 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapatossu Harry ei uskalla sanoa mitään

Vierailija
7/491 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaapa suosikkikolumnistinne Sanna Ukkolan kirjoitus tänään.

Vierailija
8/491 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä taida lukea enää ikinä Sannan kolumneja. Uskottavuus menetetty.

Vierailija
9/491 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry on apukoululainen ja Meghanin pyöritettävissä.

Vierailija
10/491 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se oli hyvä kolumni. Rohkea ja vahva nainen koko Meghan. Hyvä jatka samaan malliin!

Vierailija
11/491 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijätär avioitui verikultin pojan kanssa. ... Onneksi suomi on demokratia ilman sen suurempia verikultteja ja Aaro Niinistön ei tarvitse johtaa maata.

Vierailija
12/491 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapatossu Harry ei uskalla sanoa mitään

Vaikuttaa kaikelta muulta paitsi lapatossulta.

Vierailija
13/491 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se oli hyvä kolumni. Rohkea ja vahva nainen koko Meghan. Hyvä jatka samaan malliin!

On rohkea, uskaltaa tuota pahaa instituutiota vastaan taistella.

Vierailija
14/491 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukkola on hyvä ainoastaan silloin kun hän suoltaa naisvihamielistä, rasistista tms. tekstiä, mutta sen kerran kun hän sanoo jotain suorastaan feminististä puolustaessaan muuan Meghania, niin uskottavuus menetetty? Hohhoijaa.

Vierailija
15/491 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin H&M:n puolella Oprahin haastatteluun saakka. Sen jälkeen en voi enää uskoa yhtään mitään. "Ai oliko se Harryn mutsi-vainaakin jossain haastattelussa, en oo kuullutkaan." "Jaa onko se Harryn mummeli jotain muutakin kun perustanttara, ihan aattelin sitä vaan halata kun oon tämmöinen retee amerikkalainen, ei meillä pönötetä. Ihan revityissä farkuissa tapasin tulevan kuninkaankin, minähän en mitään titteleitä kumartele kun olen niin rento tyyppi."

Harryllä ei selvästikään ole mitään ihmistuntemusta, mutta toisaalta, kuplassahan hän on tietenkin elänyt. Meghan on varmaan ensimmäinen tummaihoinen, johon hän on tutustunut lähemmin. Sen jälkeen kun näin Harryn valittamassa aivan tosissaan että hänellä on vain 37 miljoonaa mitkä äiti hänelle jätti, ja kyllä on epistä kun ei hänelle makseta turvamiehiä jne. en vaan pysty enää mitenkään kunnioittamaan tuollaista.

Että heidän kodin seinälle on ripustettu Dianasta lehteen otettu kuva, valkoisessa mekossa ja tiara päällä. Ja tämä on se kuva "mummosta" mitä lapsille näytetään. Luulis että mieluummin omassa kodissa olisi kuva Dianasta ulkona reippailemassa, tai tanssimassa. Mutta ei, pressikuvat kehiin vaan, tärkeintähän Megsulle on se tiara ja säihke. Dianalla nyt oli itsellään perintökoruja jo omasta takaa niin paljon, ettei hän varmaankaan jaksanut innostua kuninkaallisista helyistä sen enempää.

Vierailija
16/491 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ulkopuolelta voi hyvinkin rikkoa koko perheen välit kateuksissaan ja alemmasta luokasta ns.. on tyytyväinen kun on saanut rikottua välut ja nyt harry kokonasn kieputelravissa kunnes jättää tämän rahadtettuaan ja kirjoittaa oman kirjansa her truth..

Vierailija
17/491 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukkola on hyvä ainoastaan silloin kun hän suoltaa naisvihamielistä, rasistista tms. tekstiä, mutta sen kerran kun hän sanoo jotain suorastaan feminististä puolustaessaan muuan Meghania, niin uskottavuus menetetty? Hohhoijaa.

Kun loukkaa amista, niin seuraus on ikuinen pimeys, jossa ilma ei kierrä. Silloin päätyy sankarista; suuresta miestenpuolustajasta tavallisten naisten, eli halveksittujen ja vihattujen joukkoon.

Vierailija
18/491 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin H&M:n puolella Oprahin haastatteluun saakka. Sen jälkeen en voi enää uskoa yhtään mitään. "Ai oliko se Harryn mutsi-vainaakin jossain haastattelussa, en oo kuullutkaan." "Jaa onko se Harryn mummeli jotain muutakin kun perustanttara, ihan aattelin sitä vaan halata kun oon tämmöinen retee amerikkalainen, ei meillä pönötetä. Ihan revityissä farkuissa tapasin tulevan kuninkaankin, minähän en mitään titteleitä kumartele kun olen niin rento tyyppi."

Harryllä ei selvästikään ole mitään ihmistuntemusta, mutta toisaalta, kuplassahan hän on tietenkin elänyt. Meghan on varmaan ensimmäinen tummaihoinen, johon hän on tutustunut lähemmin. Sen jälkeen kun näin Harryn valittamassa aivan tosissaan että hänellä on vain 37 miljoonaa mitkä äiti hänelle jätti, ja kyllä on epistä kun ei hänelle makseta turvamiehiä jne. en vaan pysty enää mitenkään kunnioittamaan tuollaista.

Että heidän kodin seinälle on ripustettu Dianasta lehteen otettu kuva, valkoisessa mekossa ja tiara päällä. Ja tämä on se kuva "mummosta" mitä lapsille näytetään. Luulis että mieluummin omassa kodissa olisi kuva Dianasta ulkona reippailemassa, tai tanssimassa. Mutta ei, pressikuvat kehiin vaan, tärkeintähän Megsulle on se tiara ja säihke. Dianalla nyt oli itsellään perintökoruja jo omasta takaa niin paljon, ettei hän varmaankaan jaksanut innostua kuninkaallisista helyistä sen enempää.

Vai tummaihoinen, heh.

Vierailija
19/491 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä koko monarkiasta. On jotenkin nurinkurista, että pidetään yllä jotain monarkian savuverhoa tavallisiin kuolevaisiin, mutta silti ne "sisäpiirilähteet" tiedottelee hovin asioista aivan peräpukamatasolla. En tiedä kuka on oikeassa, en halua muodostaa mielipidettä roskalehdistön otsikoiden mukaan, mutta jos tämä elitistinen 'hovi' olisi yhtenäinen, niin tuskin näitä irtiottoja tulisi. Veikkaan, että koko henkilöstö elää jossain varjotodellisuudessa ja kaikilla kuninkaallisilla on joku oma verkosto, joka koittaa lobbata suosikkiaan lehdistölle ja mustamaalata muita. Sinänsä aika surullista. Siinä todellisuudessa sitten elää nykyinen kuningas ja william perheineen. Monarkia elää siellä 1700 luvun säännöissä ja koodistoissa, joita ei enää ymmärrä kukaan, kuka mahtaa orkestroida hovin julkisuutta ja kohuja, joku varmasti saa palkkansa tästä. En yhtään ihmettelisi, etteikö haluttu jotain vastakohtaa Williamin perheelle, että saadaan monarkian suosiota ylläpidettyä ja tavallaan imagoa nostatettua ja perheen pysymistä otsikoissa. Harryahan on vuosia epäilty aviorikoksesta syntyneeksi, pahiksen rooli on siis kirjoitettu jo tähtiin. Silti Harry toimii typerästi. Hän voisi valita elämän, jossa toimii siivosti, mutta hän ei selvästi halua alistua johonkin varamiehen rooliin vaan koittaa löytää itselleen tarkoituksen.

Vierailija
20/491 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin että Meghan on paha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi