Haittaako viikset naisia kun suutelee?
Kommentit (49)
En muista. Siitä on kauan kun olen ketään siudellut. Nykyään en edes suostuisi kenenkään suuhun työntymään ja pöinvastoin, puistattaa pelkkä ajatus toisen sylkisestä likaisesta suusta.
Nuorena ja kiimaisena humalassa semmosia ei ehtinyt miettiä, nuoli jopa miesten likasia munia, hyi hitto.. En kestä. 😰🤮🤦🏻
N51
Vierailija kirjoitti:
Nuoleminen on hirveetä jos miehellä viikset. Toisaalta en huoli miestä joka ei osaa nuolla. Joten ei jatkoon.
No älä nuole miehiä joilla on viikset.
Viikset+parta on hot, pelkät viikset ällöttäviä.
Viiksekäs mies on todella miehekäs.
Vierailija kirjoitti:
Nuoleminen on hirveetä jos miehellä viikset. Toisaalta en huoli miestä joka ei osaa nuolla. Joten ei jatkoon.
Jos ne viikset haittaa sitä nuolemista niin kyse ei kyllä ole nuolemisesta vaan ne mussuttaa sun torttuas. Ja siis se hiekkapaperisänki on se sun juttua? Ok. Sun toosa kaipaa vähän rajumpaa hiomista, ei jatkoon.
Omalla rakkaalla on viikset. Pakko myöntää, ettei suuteleminen oikein tunnu miltään. Tykkään kevyestä kiusoittelusta huulilla ja kielellä, mutta viikset estää tämän lähes kokonaan.
Pienet viikset on ok, kalapuikot yök.
Vierailija kirjoitti:
En muista. Siitä on kauan kun olen ketään siudellut. Nykyään en edes suostuisi kenenkään suuhun työntymään ja pöinvastoin, puistattaa pelkkä ajatus toisen sylkisestä likaisesta suusta.
Nuorena ja kiimaisena humalassa semmosia ei ehtinyt miettiä, nuoli jopa miesten likasia munia, hyi hitto.. En kestä. 😰🤮🤦🏻N51
Tekstiä kun lukee niin selväksi käy ettet ole enää nuori ja kiimainen, vaan vanha ja edelleen humalassa 😂
Luulen ettei sun tarvitse enää tuollaisia murehtia.
Viikset ja parta kutittaa reisiä.
Vierailija kirjoitti:
Pienet viikset on ok, kalapuikot yök.
Tää on olellista naiselle. Pienet viikset parran kanssa on kuumat. Paksut ja pitkät viikset ei sytytä.
Mussa on vähän dominan vikaa ja pakottaisin jonkun viiksivallun nuolemaan karvapilluani jos jaksaisin ukkoihin aikaani käyttää. En jaksa, saan orkkulit 10 minuutissa tarv. itsekin :)
70-luvun kalapuikkoviikset on taas muodissa.
Jos on pitkät hiukset ja parta, niin viikset HOT. Pelkät viikset kaljulla miehellä NOT.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole miestä karvoihin katsominen.
Ei parta pahalle kasva, ei turpajouhet joutaville.
Minä olen nähnyt monta hyvä partaista rikollista ja taaseen lähes karvattomia enkeleitä. Eli ei tämäkään "viisaus" pidä paikkaansa, vaikka jotkut tykkäävät näistä hokemistaan ja suhtautuvat niihin kuin uskontoonsa.
Sä oot varmaan pidetty ihminen sun tuttujen keskuudessa. "Itseasiassa kissaa ei kannata nostaa pöydälle monestakaan syystä", "väittäisin, että todellisuudessa pata ei sano kattilalle yhtään mitään kun ei ne osaa puhua"," en tunne yhtäkään Mattia joka mahtuisi kukkaroon" jne.
Vierailija kirjoitti:
Mussa on vähän dominan vikaa ja pakottaisin jonkun viiksivallun nuolemaan karvapilluani jos jaksaisin ukkoihin aikaani käyttää. En jaksa, saan orkkulit 10 minuutissa tarv. itsekin :)
Eli dominoit vaan itseäsi? Mä en oo ihan varma onko dominointi oikea sana sulle.... Alistuvakäskyttävämasturbaattori?
En suutele viiksekkäitä miehiä, koska en pidä viiksistä muutenkaan.