Tapasin hiljattain naisen ja hän paljasti,
että hän on edellisessä, 10 vuoden mittaisessa suhteessa pettänyt miestään mennen tullen. Sanoi, että kertoi siksi, koska arvostaa rehellisyyttä.
Uskaltaako ajatella vakavaa naisen kanssa joka on pettänyt ennen?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Mistä tää tulee että kerran pettäjä aina pettäjä, ja miksi se pätee vain pettämiseen, ei muihin "rikoksiin"? Ja siis en ole itse koskaan pettänyt, mutta olen varastanut kaupasta nuorena moneen otteeseen ja tämän logiikan mukaanhan minun pitäisi siis edelleen nyt keski-iässä varastella, jos kerran mitään ei voi oppia?
Tuotko tämän esille varhaisessa vaiheessa suhdetta vai onko se joku menneisyyden juttu, joka ei oikeastaan edes putkahda mieleesi?
Eri ihmiset uskovat vaikka mihin asioihin ja mitä erilaisimmilla perusteluilla.
Tuo alun kysymys on pelkää matematiikkaa. Ja vastaus on helppo.
Vierailija kirjoitti:
Minua parisuhteeseen hivuttanut nainen taas paljasti, että oli exänsä kanssa yhdessä pelkästään hyötymismielessä vaikkei edes pitänyt koko tyypistä. Hmmm, lähtisikö suhteeseen tällaisen kanssa.....
Exä mä en yritä hivuttaa sipsiä kiskovaa minimunaa. Koita elää asian kanssa.
Niin ja kivan tarinan väsäsit aamusta et oisit ollu jonkun maksullisena hotelliseuralaisena.
Ei ole uskollista tyyppiä.
Jännä juttu kyllä, että tuollaiset naiset ja miehet ylipäänsä kiinnostavat.
Ainahan sitä voi koittaa onneaan, mutta kyllähän tuo kertoo ihmisen arvomaailmasta, moraalitajusta sekä itsehillinnästä jo paljon. Ja juu, toki ihmiset voivat muuttua ja oppia virheistään, mutta en minä kyllä tuollaisen ihmisen varaan paljoa laittaisi, kun luotettavampiakin on olemassa.
Mistä tää tulee että kerran pettäjä aina pettäjä, ja miksi se pätee vain pettämiseen, ei muihin "rikoksiin"? Ja siis en ole itse koskaan pettänyt, mutta olen varastanut kaupasta nuorena moneen otteeseen ja tämän logiikan mukaanhan minun pitäisi siis edelleen nyt keski-iässä varastella, jos kerran mitään ei voi oppia?