Tapasin hiljattain naisen ja hän paljasti,
että hän on edellisessä, 10 vuoden mittaisessa suhteessa pettänyt miestään mennen tullen. Sanoi, että kertoi siksi, koska arvostaa rehellisyyttä.
Uskaltaako ajatella vakavaa naisen kanssa joka on pettänyt ennen?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohtaisin haaveet vakavasta suhteesta tämän tapauksen kanssa. Seksiäkin vain kumin kanssa.
Pettäminen oli varmaan edellisen miehen vika?Ei ollut. Hän ei yrittänyt puolustella itseään ollenkaan, vaan kertoi rehellisesti kuinka julma on aikoinaan exälleen ollut. Siksi tätä mietinkin, voiko ihminen muuttua. Hänestä saa todella kiltin ja lempeän kuvan. Ap
Voi olla että nainen on muuttunut, voi myös olla että ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohtaisin haaveet vakavasta suhteesta tämän tapauksen kanssa. Seksiäkin vain kumin kanssa.
Pettäminen oli varmaan edellisen miehen vika?Ei ollut. Hän ei yrittänyt puolustella itseään ollenkaan, vaan kertoi rehellisesti kuinka julma on aikoinaan exälleen ollut. Siksi tätä mietinkin, voiko ihminen muuttua. Hänestä saa todella kiltin ja lempeän kuvan. Ap
Voi olla että nainen on muuttunut, voi myös olla että ei ole.
Voi olla, että luulee olevansa muuttunut, mutta todellinen luonne puskee jossain vaiheessa esiin.
Eli siirsi vastuun sinulle. Nyt hän voi pettää sinua mennen tullen koska on rehellisenä lyönyt suhteen reunaehdot pöytään.
Kyllä mä olisin hieman varautunut, mutta yrittäisin.
No mitä helvattia täällä tapahtuu? 😂 Mistä kukaan tietää millainen tuo nainen on? Arvostettavaa on kuitenkin, että hän on kertonut aplle miten on ennen toiminut. Se jos jokin on merkki, että arvostaa ja mahdollisesti tahtoo yrittää vakavissaan apn kanssa!
Luoja taas tätä palstaa ja yksinkertaisia ihmisiä.
Minua parisuhteeseen hivuttanut nainen taas paljasti, että oli exänsä kanssa yhdessä pelkästään hyötymismielessä vaikkei edes pitänyt koko tyypistä. Hmmm, lähtisikö suhteeseen tällaisen kanssa.....
Vierailija kirjoitti:
En luottaisi.
Onneksi ei ole sun suhde.
Minäkin petin kun mies joi, satutti niin fyysisesti kuin henkisestikin. Pettäminen oli turvapaikkani. En lähtisi itse pohtimaan ennen kuin tietäisin koko tarinan.
Vierailija kirjoitti:
Minua parisuhteeseen hivuttanut nainen taas paljasti, että oli exänsä kanssa yhdessä pelkästään hyötymismielessä vaikkei edes pitänyt koko tyypistä. Hmmm, lähtisikö suhteeseen tällaisen kanssa.....
Tuskin nyt kuitenkaan sitä exäänsä oli suhteeseen kanssaan saanut jollain "en tykkää susta"-sloganilla, joten eipä herätä luottamusta moinen. Olisi varmaan sinustakin väittänyt pitävänsä vaikka oikeasti ei ja käytti vain hyväkseen jossain mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Eli siirsi vastuun sinulle. Nyt hän voi pettää sinua mennen tullen koska on rehellisenä lyönyt suhteen reunaehdot pöytään.
Juuri näin. Hänen pitäisi uskottavasti kertoa, miten ja miksi on henkisesti kasvanut niistä ajoista ja mitkä arvot hänellä nykyään on pettämisen suhteen.
Sovitte, että kun hän teidän suhteessa aikoo pettää, niin kertoo sitten etukäteen olevansa nyt lähdössä pettämään.
Voit sitten vastata, että "olenkin nyt rupeamassa jättämään sinut".
Vierailija kirjoitti:
Nyt valot päälle. Parisuhteeseen hivuttautunut. Ollut hyötymismielessä. Paljastaa nämä asiat. Narsistitutka ei vain piippaa vaan ujeltaa.
Ap:n naisen osalla piippaa myös kyllä.
Kerran pettäjä, aina pettäjä. Roskikseen
Ei ollut. Hän ei yrittänyt puolustella itseään ollenkaan, vaan kertoi rehellisesti kuinka julma on aikoinaan exälleen ollut. Siksi tätä mietinkin, voiko ihminen muuttua. Hänestä saa todella kiltin ja lempeän kuvan. Ap