Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko olemassa vapaita, oikeasti hyviä 40+ miehiä jotka eivät olisi deittisovelluksissa?

Vierailija
11.02.2024 |

Jos olet sellainen, niin haluaisitko kuitenkin parisuhteen?

T. 40+ hyvä lapseton nainen

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitetaan oikeasti hyvällä miehellä? 

Vierailija
2/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu.

T. 40+ hyvä sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitetaan oikeasti hyvällä miehellä? 

Jokainen määrittelee sen itse, ja saa halutessaan tässä kertoa miksi mieltää itsensä hyväksi jos on kohderyhmää eli 40+ sinkkumies, joka ei hae seuraa deittiäpeissä.

ap

Vierailija
4/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki. Parisuhteitakin on monenlaisia ja myös 40+ ihmisillä. Aika harva on sittenkään missään deittisovelluksessa, varsinkaan jos ei aktiivisesti 40+ iässä etsi parisuhdetta.

Vierailija
5/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on.

Ovat naimisissa.

Vierailija
6/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meitä. Haluaisin, mutta vain jos saan myös omia lapsia.

Vierailija
7/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meitä vielä 

Vierailija
8/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on.

Ovat naimisissa.

Vapaita, mutta silti naimisissa? Erikoista...

ap

Vierailija
9/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä yksi mutta 40v nainen ei taida enää saada lapsia. Pakko katsella nuorempaa.

Vierailija
10/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mää olen, tulukaa hakemaan!

Vierailija
11/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu nyt vähän pöhköltä sanoa, että kyllä on ja minä olen mielestäni yksi heistä. Mitä parisuhteen haluamiseen tulee, niin toki saattaisin hyvinkin haluta mutta toisaalta viihdyn kai liian hyvin sinkkunakin. Parisuheen tuliisi antaa kuitenkin "riittävän paljon" lisäarvoa, että olisin siihen valmis ja halukas asettumaan.

Mutta suurempi ongelma lienee se, että vaikka en ole erityisen introvertti, enkä myöskäämn erityisen eksovertti vaan jotain näiden ääripäiden väliltä, niin kuin kaiketi suurin osa meistä, niin en jaksa tai ole jaksanut juurikaan panostaa siihen ,että löytäisin ja kohtaisin sen oman mahd. kumppanini kun en ole lainkaan mukana deittisovelluksissa ja baareissa ja yökerhoissa yms paikoissakin tapaan kaydä aikas harvoin.

Ja kun päivät kuliuvat töissä ja omissa harrastuksissa (mukaan luettuna jatko-opintojen parissa), joissa kaikissa kyllä tapaan ja kohtaan enemmän ja vähemmän oman ikäisiäni mutta suurin osa heistä on hyvin erilaisessa elämänvaiheessa  kuin minä itse.  (he tai heistä suurin osa on kumppanisna löytänyt ja perheensä perustaneet.

Kai minä olen vain vähän hölmö tai ainakin naivi kun haluan uskoa ja luottaa siihen löydämn ja kohtaan oman rakkaani ja mahd. kumppanini, jos niin on tarkoitettu.

Ellen niin jatkan sinkkuna suunnilleen samantapaisest, kuten tähänkin asti. - Voisihan sitä, josksu harkita uudetsaan treffiipalvelimelle kirajautumista mutta toisaalta mikäs tässä sinkkunakaan eläessä. 

Vierailija
12/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ja mulla seisoo jo!

Vierailija
13/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu nyt vähän pöhköltä sanoa, että kyllä on ja minä olen mielestäni yksi heistä. Mitä parisuhteen haluamiseen tulee, niin toki saattaisin hyvinkin haluta mutta toisaalta viihdyn kai liian hyvin sinkkunakin. Parisuheen tuliisi antaa kuitenkin "riittävän paljon" lisäarvoa, että olisin siihen valmis ja halukas asettumaan.

Mutta suurempi ongelma lienee se, että vaikka en ole erityisen introvertti, enkä myöskäämn erityisen eksovertti vaan jotain näiden ääripäiden väliltä, niin kuin kaiketi suurin osa meistä, niin en jaksa tai ole jaksanut juurikaan panostaa siihen ,että löytäisin ja kohtaisin sen oman mahd. kumppanini kun en ole lainkaan mukana deittisovelluksissa ja baareissa ja yökerhoissa yms paikoissakin tapaan kaydä aikas harvoin.

Ja kun päivät kuliuvat töissä ja omissa harrastuksissa (mukaan luettuna jatko-opintojen parissa), joissa kaikissa kyllä tapaan ja kohtaan enemmän ja vähemmän oman ikäisiäni mutta suurin osa h

Juuri näin kirjoittaisi se mies, jollaiseen voisin vielä ihastua. Missäs sinut kohtaisi?

t. Ap, naispuolinen vastine

Vierailija
14/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun päivät kuliuvat töissä ja omissa harrastuksissa (mukaan luettuna jatko-opintojen parissa), joissa kaikissa kyllä tapaan ja kohtaan enemmän ja vähemmän oman ikäisiäni mutta suurin osa h

Kuullostaa siltä että tulet katumaan jos nyt et ala panostaa siihen että nainen löytyisi. Suomessa et sattumalta törmää siihen elämäsi rakkauteen tuossa tilanteessa, et mitenkään ja se on totuus. Eli mieti tarkkaan haluatko oikeasti tyytyä viettämään loppuelmän sinkkuna vai haluatko sittenkin yrittää löytää kumppanin. 

Vierailija
15/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

M51

Vierailija
16/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Tänään iltapäivällä olisit voinut löytää museosta. jossa poikkesin matkallani äänestämään. -  Aamulla olsiit voinut törmätä minuun hiihtoladulla, - Monena viikonloppuna minut "löytää" liikkuamsta  lenkkipolulta (välillä hiihtäen toisinaan juosten tai pyöräillen) tais sittenb kirjastosta. Aika usein tapaan käydä lauantai iltapäivon myös lempikahvilassani.  

Vierailija
17/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä.

M51

Olet 50+, muuten hyvä :D

ap

Vierailija
18/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus: laittaisit friend zonelle ja alkaisit jahdata sitä vieressä olevaa alfaa joka on deittisovelluksessa LOL

Vierailija
19/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. Tänään iltapäivällä olisit voinut löytää museosta. jossa poikkesin matkallani äänestämään. -  Aamulla olsiit voinut törmätä minuun hiihtoladulla, - Monena viikonloppuna minut "löytää" liikkuamsta  lenkkipolulta (välillä hiihtäen toisinaan juosten tai pyöräillen) tais sittenb kirjastosta. Aika usein tapaan käydä lauantai iltapäivon myös lempikahvilassani.  

Museot, kirjasto ja kahvila kuullostavat hyvältä, mutta en ole noin liikunallinen. Ehkäpä kohtaat vielä vaikkapa hiihtomajalla oman sporttiladysi!

ap

Vierailija
20/76 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus: laittaisit friend zonelle ja alkaisit jahdata sitä vieressä olevaa alfaa joka on deittisovelluksessa LOL

Höpö höpö. En ole koskaan ollut kiinnostunut "alfoista". Älkää tuoko tasoteorioitanne tähän ketjuun, kiitos.

ap