Vähän erikoinen päänvaivaa, naiset vois antaa neuvoa
Miten mä otan puolisoni kanssa puheeksi tälläisen asian.. Loukkaamatta.
Mulla on erittäin kaunis vaimo. Luonnollisesti kaunista ihmistä lähestytään paljon vastakkaisen sukupuolen toimesta.
Ongelmaksi on alkanut muodostua se että vaimolla ei ole minkäänlaista pelisilmää ihmisten suhteen. Joka on sitten taas johtanut useampaan ongelmaan. mm on ollut viittä vaille ettei häntä ole raiskattu, koska luottaa lapsenuskoisesti jokaiseen vastaantulijaan.
Myös työ ja harrastus toiminnan kautta on tullut haasteita parisuhteelle. Kun itse näät miksi joku ihminen on puolisollesi super kiva ja puoliso vaan viheltelee et onpa mukava ihminen.
Kommentit (689)
Ei se opi muuta kuin kantapään kautta. Sen jälkeen voit sanoa että sinähän sanoit asiasta, ja ehkä naisesi alkaa ottamaan varoituksesi huomioon.
Itse olin 19-vuotiaana mukava puolituntemattomalle ja sain palkakseni vain ahdistelua. Yritin olla hyvä ystävä miehen kanssa, ja se kähmi minua kun luuli että nukuin. Nyt en enää ole "kahdenkesken" tuttuja kenenkään miehen kanssa ja ei tarvitse pelätä ahdistelua.
Naisena ihmetelen tätä hyökkäävää asennetta.
Kertomusten perusteella tuolta vaimolta puuttuu täysin maalaisjärki. Minä ainakin yritän lapsilleni opettaa tervettä itsensä suojelua ja tuo nainen ei ole sitä oppinut ikinä.
Mitäs jos AP yrittäisit pariterapian kautta.
N39
No joo, minulla on itseasiassa ollut samaa ongelmaa kuin vaimollasi. Tämän takia olen ollut kerran treffeillä, joista tajusin vasta jälkikäteen että nehän oli treffit. :D
Olen todennäköisesti autismin kirjolla ja kiusaamistaustan takia aloin saamaan miehiltä huomiota vasta parinkympin puolenvälin tienoilla, joten en osaa haistella yhtään mikä motiivi jollakulla miehellä on tekojensa taustalla. Pääkoppa sanoo vieläkin että eihän kukaan täysijärkinen nyt minusta kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Mainitsin aiemmin noista sinkkuvuosista ja siitä et silloin vasta tapahtuikin. Ihmettelen kuinka hyvä tuuri on käynyt. Ettei ole päässyt hengestään Suomessa tai ulkomailla.
Tässä parhaita paloja olkaa hyvä.
Brasiliassa jossa ryöstöt ym on hieman yleisempiä. Hän tapasi kadulla pariskunnan jonka kanssa alkoi jutella. Juttu luisti hyvin ja nainen kysyi haluaisiko vaimoni nähdä illalla. Tottakai haluaa koska mukavia ihmisiä. Sopivat siinä tapaamiset ym.
Joku paikallinen kioskin pitäjä oli kuullut keskustelun.. Pysäytti vaimon ja kertoi että sut vähintäänkin huumataan ja ryöstetään jos menet noiden kanssa illalla. (Tiesi tän pariskunnan).Toinen. Oli tallinkilla suht kännissä, kaverinsa bylsi hytissä jtn miestä joten hän oli asunnoton.
Tupakka paikalla tuli joku tumma mies juttelee ja kertoi et hänen hytissä on kyl tilaa. Et ei mitään seksi juttui yms saat nukkua rauhassa. No vaimoa väsytti ja hän meni hyttiin. Siellä tosiaan oli sänky ja 3 pikimustaa miestä. Mut sai nukkua rauhassa..
(Hänen naispuolinen kaveri on nauranut tätä vuosia)Tässä on vasta pieni osa jutuista
Ja sun mielestä noissa on jotain kamalaa ja outoa? Kertoo enemmän sinusta, että pidät esim tuota laivatapausta esimerkkinä. Ajattelet, että automaattisesti tummat miehet olisi pahoja tapauksia. Tai että automaattisesti nainen tulee raiskatuksi miesten toimesta. Sinä olet oikeasti todella pelottava tapaus.
Toi Suomessa pelastanut nainen tapaus.
Baarissa jätti drinkin valvottavaksi miehelle johon oli tutustunut 2 min aiemmin. Sai tyrmäys tipat.
Tää mies talutti vaimoani autoonsa kunnes sivullinen nainen puuttui tilanteeseen.
Heräsi seuraavana aamuna sairaalasta.
Vierailija kirjoitti:
No joo, minulla on itseasiassa ollut samaa ongelmaa kuin vaimollasi. Tämän takia olen ollut kerran treffeillä, joista tajusin vasta jälkikäteen että nehän oli treffit. :D
Olen todennäköisesti autismin kirjolla ja kiusaamistaustan takia aloin saamaan miehiltä huomiota vasta parinkympin puolenvälin tienoilla, joten en osaa haistella yhtään mikä motiivi jollakulla miehellä on tekojensa taustalla. Pääkoppa sanoo vieläkin että eihän kukaan täysijärkinen nyt minusta kiinnostu.
Miten tuo treffijuttu on edes mahdollista??
Vierailija kirjoitti:
Kertomusten perusteella tuolta vaimolta puuttuu täysin maalaisjärki. Minä ainakin yritän lapsilleni opettaa tervettä itsensä suojelua ja tuo nainen ei ole sitä oppinut ikinä.
Mitäs jos AP yrittäisit pariterapian kautta.N39
Paskat tuossa mitään pariterapiaa tarvii. Ap omaan terapiaan käsittelemään mustasukkaisuutta, vainoharhaisuutta ja omistushaluaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainitsin aiemmin noista sinkkuvuosista ja siitä et silloin vasta tapahtuikin. Ihmettelen kuinka hyvä tuuri on käynyt. Ettei ole päässyt hengestään Suomessa tai ulkomailla.
Brasiliassa jossa ryöstöt ym on hieman yleisempiä. Hän tapasi kadulla pariskunnan jonka kanssa alkoi jutella. Juttu luisti hyvin ja nainen kysyi haluaisiko vaimoni nähdä illalla. Tottakai haluaa koska mukavia ihmisiä. Sopivat siinä tapaamiset ym.
Joku paikallinen kioskin pitäjä oli kuullut keskustelun.. Pysäytti vaimon ja kertoi että sut vähintäänkin huumataan ja ryöstetään jos menet noiden kanssa illalla. (Tiesi tän pariskunnan).Toinen. Oli tallinkilla suht kännissä, kaverinsa bylsi hytissä jtn miestä joten hän oli asunnoton.
Tupakka paikalla tuli joku tumma mies juttelee ja kertoi et hänen hytissä on kyl tilaa. Et ei mitään seksi juttui yms saat nukkua rauhassa. No vaimoa väsytti ja hän meni hyttiin. Siellä tosiaan oli sänky ja 3 pikimustaa miestä. Mut sai nukkua rauhassa..
(Hänen naispuolinen kaveri on nauranut tätä vuosia)Tässä on vasta pieni osa jutuista
Ja sun mielestä noissa on jotain kamalaa ja outoa? Kertoo enemmän sinusta, että pidät esim tuota laivatapausta esimerkkinä. Ajattelet, että automaattisesti tummat miehet olisi pahoja tapauksia. Tai että automaattisesti nainen tulee raiskatuksi miesten toimesta. Sinä olet oikeasti todella pelottava tapaus.
Opas oli Brasiliassa varoittanut turisteihin kohdistuvista uhkista. Mm tämä tyyli oli silloin hyvin yleinen. Tapaat ihmisiä he ovat mukavia, sut huumataan, raiskataan ja sun hotelli yms tyhjennetään. Sit sut heitetään johonkin ojaan heräät tai et.
Tuohon mailman aikaan rasistinen profilointi oli yleistä, munkin vanhemmat istutti muhun todella kovat epäluulot tumma ihoisia miehiä kohtaan. Onneksi tämä on muuttunut..
Mut en kyllä suosittele kenellekään naiselle et tapaat laivalla tyypin, 5 min päästä olet nukkumassa hytissä jossa on 3 miestäz värillä ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Baarissa jätti drinkin valvottavaksi miehelle johon oli tutustunut 2 min aiemmin. Sai tyrmäys tipat.
Tää mies talutti vaimoani autoonsa kunnes sivullinen nainen puuttui tilanteeseen.
Semmosen sadun sitten keksit sieltä.
Vierailija kirjoitti:
No mistä se sivullinen nyt siihen ymmärsi puuttua? Tuollaisia tilanteita sattuu kymmeniä joka baarin edessä joka viikonloppu. Ihan normi näky. Tää ei nyt oo ihan uskottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskat tuossa mitään pariterapiaa tarvii. Ap omaan terapiaan käsittelemään mustasukkaisuutta, vainoharhaisuutta ja omistushaluaan.
Minä en kyllä näe mustasukkaisuutta tässä vaan rakkautta ja huolenpitoa vaimosta.
N39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä näe mustasukkaisuutta tässä vaan rakkautta ja huolenpitoa vaimosta.
N39
Olet varmaan tottunut johonkin rajoituksiin omalla kohdallasi ja siksi vaikuttaa sinusta normaalilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heräsi seuraavana aamuna sairaalasta.No mistä se sivullinen nyt siihen ymmärsi puuttua? Tuollaisia tilanteita sattuu kymmeniä joka baarin edessä joka viikonloppu. Ihan normi näky. Tää ei nyt oo ihan uskottavaa.
Tää tapahtui joskus 2000 alussa. En tiedä miten osasi puuttua. Vaimon vika muistikuva oli se kun tää mies oli vastassa vessan ovella. Muistan vaan itse kun siihen aikaan puhuttiin älyttömän paljon tyrmäystipoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N39Olet varmaan tottunut johonkin rajoituksiin omalla kohdallasi ja siksi vaikuttaa sinusta normaalilta.
Ei minua ole koskaan rajoitettu. Varmasti olisi jos olisin toiminut noin. Minulla on 16v tytär ja ajattelen tätä asiaa hänen kantiltaan. Olisi kauheaa jos hän käyttäytyisi noin. Suorastaan kauhistuttavaa.
N39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heräsi seuraavana aamuna sairaalasta.No mistä se sivullinen nyt siihen ymmärsi puuttua? Tuollaisia tilanteita sattuu kymmeniä joka baarin edessä joka viikonloppu. Ihan normi näky. Tää ei nyt oo ihan uskottavaa.
Tää tapahtui joskus 2000 alussa. En tiedä miten osasi puuttua. Vaimon vika muistikuva oli se kun tää mies oli vastassa vessan ovella. Muistan vaan itse kun siihen aikaan puhuttiin älyttömän paljon tyrmäystipoista.
Tää meni jo ihan vihkoon niin älä nyt jatka enää. Mistä se tietää että ulkopuolinen nainen puuttui siihen jos ei muista mitään? 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N39
Vaikea on munkin tajuta miten täs profiloitiin mut sairaan mustasukkaiseksi. Koska nuo asiat mua täs ajaa..
. muutenkin on tää mustasukkaisuus ihmeellistä, vaimon kaverit on suurimmaksi osaksi miehiä ymym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N39Olet varmaan tottunut johonkin rajoituksiin omalla kohdallasi ja siksi vaikuttaa sinusta normaalilta.
Ei minua ole koskaan rajoitettu. Varmasti olisi jos olisin toiminut noin. Minulla on 16v tytär ja ajattelen tätä asiaa hänen kantiltaan. Olisi kauheaa jos hän käyttäytyisi noin. Suorastaan kauhistuttavaa.
N39
No ihan varmasti häntäkin ahdistellaan ja hänelle sattuu kaikenlaista. Sellainen tämä maailma on. Sen takia lapsen sängyn päätyyn ripustetaan suojelusenkelitaulu ja toivotaan parasta, ei aleta rajoittamaan ja telkeämään kotiin. Äitiydessä joutuu opettelemaan sen että irrationaaliset pelot työnnetään pois mielestä, muuten se on liian raskasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää meni jo ihan vihkoon niin älä nyt jatka enää. Mistä se tietää että ulkopuolinen nainen puuttui siihen jos ei muista mitään? 🙄
Oisko mahdollista et kun tää vaimo joutui sairaalaan asiasta tehtiin rikostutkinta 😂.
Oisko mahdollista et tää nainen soitti ambulanssit ym.
Voi Jeesus.
Vierailija kirjoitti:
No, mä en oo koskaan ollut kännissä, mutta miksi ihonväri piti tässä mainita? Millä tavoin on merkityksellinen tieto?
Juu, itse en tommosen ryhtyisi, mutta toisaalta ei mulla kyllä kaveritkaan ole koskaan hyttiä tälleen omineet.
Tulee tästä tarinasta semmonen kuva että tuo musta mies oli vähän huolissaan. Tarjosi turvallista paikkaa.
Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.
Voi video. Koittakaahan nyt miehet ymmärtää että tämä on se todellisuus missä me naiset eletään. Me ymmärretään että joka kerta kun mennään baariin, yksin lenkille, treffeille uuden kanssa, taksiin ym ym ym jotain voi sattua. Me ei voida alkaa pelkäämään. Siihen loppuis meidän elämä. Koittakaa tekin nyt vaan fiksata nuo omat pelkonne.