Vähän erikoinen päänvaivaa, naiset vois antaa neuvoa
Miten mä otan puolisoni kanssa puheeksi tälläisen asian.. Loukkaamatta.
Mulla on erittäin kaunis vaimo. Luonnollisesti kaunista ihmistä lähestytään paljon vastakkaisen sukupuolen toimesta.
Ongelmaksi on alkanut muodostua se että vaimolla ei ole minkäänlaista pelisilmää ihmisten suhteen. Joka on sitten taas johtanut useampaan ongelmaan. mm on ollut viittä vaille ettei häntä ole raiskattu, koska luottaa lapsenuskoisesti jokaiseen vastaantulijaan.
Myös työ ja harrastus toiminnan kautta on tullut haasteita parisuhteelle. Kun itse näät miksi joku ihminen on puolisollesi super kiva ja puoliso vaan viheltelee et onpa mukava ihminen.
Kommentit (689)
no jopa on sun vaimoke sinisilmäinen....eihän tuo stalkkerivirolainen ole muuta vailla kun sitä ittensä mitä nyt naiselta voi saada.
koeta saada naisesi vakuuttumaan siitä, ettei kaikki ihmiset ole luottamuksen arvoisia eikä joka jannun mukaan tule lähteä tai käy köpelösti. näin mulla on ainakin naisena opetettu ja hyvin olen säilynyt, ettei pahemmin ole koskaan käynyt.
ulkomaanpellet osaa varsinkin hyvin tuon naisten jallituksen, että siinä menee pää sekaisin nopeesti, jos ei tajua mistä on kysymys kun ollaan niin tuttavallisia ja lirkutellaan mielinkielin. oma mies on paras mies vaikka miten välillä tympisi....siihen voi sentään luottaa. ainakaan minä en vaihtaisi omaa miestäni kehenkään virolaiseen pelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on samanlainen vaimo. Minä olen kiltti ja vaimo on kiltti. Molemmat olemme sinisilmäisiä ja hyväuskoisia, mutta minä miehenä tiedän mitä miehet ajattelee naisista. Kukaan mies ei sano niitä ajatuksia ääneen, kuin ehkä hyvin röyhkeä tai ajattelematon tai mies joka on hyvin kännissä.
Tämä viestiketju saa voimaan pahoin, kuinka ilkeitä te olette AP:lle. Oikeasti mies haluaa suojella tyttöystäväänsä turhilta harmeilla.
Kuule, kyllä me naiset tiedetään oikein hyvin millaisia miehet on. Vaimosi tietää sen paljon paremmin kuin sinä. Sinulla, manspleinaaja, sen sijaan ei ole aavistustakaan siitä mitä kaikkea naiset saavat tässä maailmassa kokea. Ja ihan itse naisten täytyy ahdistelijoista selvitä. Ei niissä tilanteissa ole puolisoita tai turvamiehiä paikalla.
Tässä koko keskustelussa on tosielämää vastaamaton, valheellinen narratiivi, jonka mukaan naiset ovat lapsen kaltaisia, miesten suojelua tarvitsevia hauraita impyeitä, ja miehet uljaita suojelevia ritareita. Todellisuudessa miehet ovat ahdistelijoita, ja naiset ihan itse, usein hyvinkin neuvokkaasti osaavat pitää puolensa.
No eipä tuo ap vaimokaan ole ilman apua selvinnyt keskustelujen perusteella.
Tää vahva itsenäinen nainen aikakausi on sekoittanut naisten päät.Paitsi että on selvinnyt jo 37 vuotta. Sitä paitsi emme ole kuulleet hänen versiotaan tästä tarinasta, ainoastaan aloittajan version, jossa siinäkin on hänen omassa käytöksessään useita ongelmallisia kohtia, vaikka on varmasti pyrkinyt kuvaamaan tilanteen itselleen edullisella tavalla.
Niin. Miksi sä ajattelet että mä kuvaan asioita itselleni edullisella tavalla. Miksi suhtaudut minuun ennakkoluuloisesti?
On selvinnyt 37vuotta. Mutta ei ilman ulkopuolista apua. Apuna on ollut tuntemattomia ihmisiä, puoliso, jopa Suomen oikeuslaitos.
En mä kauheasti leijuisi sillä selviämisellä jos se perustuu tuuriin ja muiden apuun.
Lupasit näyttää tämän ketjun vaimollesi, joko olet näyttänyt?
On muuten todella vastenmielistä miesvihaa tää koko ketju täysin asialliseen kysymykseen. Tollasia sinisilmäisiä, täysin vietävissä olevia naisia on ihan oikeasti.
Jos mies on vietävissä, se on narsisti kusipää, joka ajattelee munillaan ja nainen uhri. Jos nainen on vietävissä, mies on munaton nahjus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on samanlainen vaimo. Minä olen kiltti ja vaimo on kiltti. Molemmat olemme sinisilmäisiä ja hyväuskoisia, mutta minä miehenä tiedän mitä miehet ajattelee naisista. Kukaan mies ei sano niitä ajatuksia ääneen, kuin ehkä hyvin röyhkeä tai ajattelematon tai mies joka on hyvin kännissä.
Tämä viestiketju saa voimaan pahoin, kuinka ilkeitä te olette AP:lle. Oikeasti mies haluaa suojella tyttöystäväänsä turhilta harmeilla.
Kuule, kyllä me naiset tiedetään oikein hyvin millaisia miehet on. Vaimosi tietää sen paljon paremmin kuin sinä. Sinulla, manspleinaaja, sen sijaan ei ole aavistustakaan siitä mitä kaikkea naiset saavat tässä maailmassa kokea. Ja ihan itse naisten täytyy ahdistelijoista selvitä. Ei niissä tilanteissa ole puolisoita tai turvamiehiä paikalla.
Tässä koko keskustelussa on tosielämää vastaamaton, valheellinen narratiivi, jonka mukaan naiset ovat lapsen kaltaisia, miesten suojelua tarvitsevia hauraita impyeitä, ja miehet uljaita suojelevia ritareita. Todellisuudessa miehet ovat ahdistelijoita, ja naiset ihan itse, usein hyvinkin neuvokkaasti osaavat pitää puolensa.
Tää vahva itsenäinen nainen aikakausi on sekoittanut naisten päät.Paitsi että on selvinnyt jo 37 vuotta. Sitä paitsi emme ole kuulleet hänen versiotaan tästä tarinasta, ainoastaan aloittajan version, jossa siinäkin on hänen omassa käytöksessään useita ongelmallisia kohtia, vaikka on varmasti pyrkinyt kuvaamaan tilanteen itselleen edullisella tavalla.
Niin. Miksi sä ajattelet että mä kuvaan asioita itselleni edullisella tavalla. Miksi suhtaudut minuun ennakkoluuloisesti?
On selvinnyt 37vuotta. Mutta ei ilman ulkopuolista apua. Apuna on ollut tuntemattomia ihmisiä, puoliso, jopa Suomen oikeuslaitos.
En mä kauheasti leijuisi sillä selviämisellä jos se perustuu tuuriin ja muiden apuun.
Vaimo on reissussa vkl. Uskoisin että parempaa tekemistä kuin lukea tätä ketjua.
Vierailija kirjoitti:
On muuten todella vastenmielistä miesvihaa tää koko ketju täysin asialliseen kysymykseen. Tollasia sinisilmäisiä, täysin vietävissä olevia naisia on ihan oikeasti.
Jos mies on vietävissä, se on narsisti kusipää, joka ajattelee munillaan ja nainen uhri. Jos nainen on vietävissä, mies on munaton nahjus.
En olisi uskonut tätä laittaessani vihan määrää. Tosin väitän edelleen että yksi häiriintynyt ihminen on useiden viestien takana. Yllättäen tupla postaukset loppuivat kun mainitsin tästä.
Aapeee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on oikeasti jopa huvittavaa. Te tiedätte ehkä 10% tapahtumista. Silti vänkäätte kaiken normaaliksi. Kukaan teistä ei kuitenkaan toimisi samalla tavalla kuin hän..
Kuinka moni teistä on joutunut useammin kuin kerran lähelle päästä raiskaus tilastoihin.
Moniko on joutunut salaamaan osoitteensa, rekisterinumeronsa ym tiedot.
Kuinka moni teistä on hakenut lähestymiskieltoa?
Kuinka moni teistä on joutunut muuttamaan työmatka reittiään?
Kuinka moni joutuu välttelemään ihmisiä kotinurkillaan, eikä voi edes lenkkeillä haluamassaan paikassa?
Kuinka monen teistä lähipiiri on huolissaan teidän käytöksestä vieraiden ihmisten kanssa? Äiti kaverit.
Jos joku saa kaikista pisteen voi laittaa tähän merkin. Tässäkään ei ole läheskään kaikki.
Miten nää tapahtumat ei oo muuttaneet sitä asennetta?
Joku miellyttämisen tarve ja luottamus on vaan niin syvällä?
Sitä tässä on mietitty. Jotenkin tuo nainen saa nuo tapahtumat hävitettyä mielestään uskomattoman nopeasti. Keksii syyn miksi nää ihmiset ovat toimineet noin ja ymmärtää nämä teot vaikka väkisin
Ihan hyvin voi ymmärtää miksi joku toimii niin kuin toimii ja silti pitää omat rajansa. Voi myös olla kiltti ja ystävällinen ja pitää suorasukaisesti omat rajansa. Ei ole toisensa pois sulkevia vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on reissussa vkl. Uskoisin että parempaa tekemistä kuin lukea tätä ketjua.
Parempaa tekemistä? Jep jep. Eikö tämä nyt sitten olekaan elämän ja kuoleman kysymys, kuten olet antanut ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempaa tekemistä? Jep jep. Eikö tämä nyt sitten olekaan elämän ja kuoleman kysymys, kuten olet antanut ymmärtää?
Mistä sä tuommoista olet saanut päähäsi. Tätä menoa on katseltu 4v ei tähän tarvi ratkaisua löytyä päivässä
En tiedä elänkö pumpulissa vai missä, mutta olen ollut menevä ja juhliva nuori, samoin vaimoni. Joskus keskustelimme siitä, että emme ole ikinä törmänneet huumeisiin. Tämän takia minun on epäilty juhlivan vain kotona. Mutta tämä kertoo minkälaisia ihmisiä meidän ympärillä normaalisti on.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä elänkö pumpulissa vai missä, mutta olen ollut menevä ja juhliva nuori, samoin vaimoni. Joskus keskustelimme siitä, että emme ole ikinä törmänneet huumeisiin. Tämän takia minun on epäilty juhlivan vain kotona. Mutta tämä kertoo minkälaisia ihmisiä meidän ympärillä normaalisti on.
Ei huumeita tulla sulle tarjoamaan jos sä et ole potentiaalinen asiakas.
Ja kyllä mailma myös Suomi on muuttunut turvattomaksi paikaksi. Ei täällä kannata silmät ummessa kulkea ja hokea et kaikki vastaantulevat on kivoja.
Aappe kuule, toi yks joka sanoi että vaimoke autismitutkimuksiin ja itseäsi ahdistushoitoon on luultavasti ihan oikeassa. Ja ennen kuin väität vastaan että "mutta pelkään hänen puolesta ihan syystä ja muutkin pelkäävät" niin tiedä että kuinka syystä se oliskaan sun pelko hänen puolesta ei ole hänelle avuksi ja on vain kireyskohta teidän väleissä joka jos et hoida sitä kuntoon tulee jatkaa kasvuaan pahimmillaan lopuksi erosi asti. Vasta kun handlaat sun omaa pelkoa pois häntä rasittamast ja pystyt rauhallisesti olemaan mies ja sen pelon kanssa voit sä kunnolla olla vaimolleskaan avuksi ja tueksi. Tämä riippumatta siitä onko vaara niin todellinen ja niin iso kuin sun tilannetaju sanoo vai ei.
Veikkaan autismin kirjoa. Itse olen ollut samanlainen, ei ollut sosiaalista pelisilmää vaan naivisti uskoin kaikista hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi uskonut tätä laittaessani vihan määrää. Tosin väitän edelleen että yksi häiriintynyt ihminen on useiden viestien takana. Yllättäen tupla postaukset loppuivat kun mainitsin tästä.
Miesvihaa on koko aloitus. Kun näköjään kaikki miehet on vain pahoja ja vaarallisia, eikö heihin voi luottaa. Mitä muuta tuollainen ennakkoluuloisuus on kuin miesvihaa?
Ap:n naisystävä kuulostaa tosi herttaiselta ja mukavalta. Ihmiset saattaa ihan aidosti ja oikeasti haluta hänelle vain pelkkää hyvää. Usein sellainen kiltti nainen herättää miehissä suojeluvaiston, eikä satuttamisvaistoa. Ap, pelkäät minusta ihan turhaan. Sitä paitsi ei tuo näytä olevan pelkoa vaan omistushalua ja mustasukkaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan autismin kirjoa. Itse olen ollut samanlainen, ei ollut sosiaalista pelisilmää vaan naivisti uskoin kaikista hyvää.
No ei kaikki hyväuskoisuus ole sairauksia tai kirjoja jostain poikkeavasta. Miksei ihminen voisi uskoa toisista hyvää? Minä uskon yhäkin kaikkien olevan hyviä. Perususkoni on se, kunnes toisin todistetaan. Mieluummin elän näin kuin uskoen, että kaikki on pahoja, kunnes hyväksi todistetaan. Hitosti hauskempaa luottaa ihmisiin ja nauttia hyvästä elämästä, kuin pelätä jatkuvasti huonoutta ja ilkeyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n naisystävä kuulostaa tosi herttaiselta ja mukavalta. Ihmiset saattaa ihan aidosti ja oikeasti haluta hänelle vain pelkkää hyvää. Usein sellainen kiltti nainen herättää miehissä suojeluvaiston, eikä satuttamisvaistoa. Ap, pelkäät minusta ihan turhaan. Sitä paitsi ei tuo näytä olevan pelkoa vaan omistushalua ja mustasukkaisuutta.
Joo mistä sitä tietää mitä näiden miesten päässä on liikkunut? Mut ainakin he aiheuttivat vaimolle tosi kovia pelkotiloja. Ahdistelullaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kaikki hyväuskoisuus ole sairauksia tai kirjoja jostain poikkeavasta. Miksei ihminen voisi uskoa toisista hyvää? Minä uskon yhäkin kaikkien olevan hyviä. Perususkoni on se, kunnes toisin todistetaan. Mieluummin elän näin kuin uskoen, että kaikki on pahoja, kunnes hyväksi todistetaan. Hitosti hauskempaa luottaa ihmisiin ja nauttia hyvästä elämästä, kuin pelätä jatkuvasti huonoutta ja ilkeyttä.
Eihän se olekkaan huono asia. Sit siitä tulee huono asia jos ajaudut usein ongelmiin tämän takia
Mä en ymmärrä APeen kiusaamista täällä, joillakin ihmisillä on vain erilainen kokemusmaailma ja hyviä ihmisiä ympärillä. Sitten muutetaan maailmalle suureen kaupunkiin ja sen yhden kylähullun tilalle tulee 1000 ns kylähullua. Maaseudulla kun kaikki tuntee toisensa, kukaan on harvoin ilkeä toisille. Kaupunkiympäristössä kaikki muuttuu. Kokenut tämän kantapään kautta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä APeen kiusaamista täällä, joillakin ihmisillä on vain erilainen kokemusmaailma ja hyviä ihmisiä ympärillä. Sitten muutetaan maailmalle suureen kaupunkiin ja sen yhden kylähullun tilalle tulee 1000 ns kylähullua. Maaseudulla kun kaikki tuntee toisensa, kukaan on harvoin ilkeä toisille. Kaupunkiympäristössä kaikki muuttuu. Kokenut tämän kantapään kautta.
Ehkäpä perus nainen ei ylipäätään tajua kuinka paljon tuollainen super kaunis nainen saa niitä lähestymisiä.. Sinne mahtuu paljon myös niitä ihmisiä joita kannattaisi pelätä.
Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.
Kautta aikain naisia on raiskattu, murhattu, hakattu koska naiset ovat heikompia kuin miehet
Tämän takia naisille on kehittynyt itsesuojeluvaisto. Täydellisessä maailmassa sitä ei tarvitsisi, mutta täydellistä mailmaa ei ole eikä tule.