Tapailumiehen yllättäminen
Mää oon aika pervo, tykkään piereskellä ja kaikkea sellasta. Mutta yks juttu mua erityisesti kiihottaa, ja se on piereminen miehen penikseen.
Olin tapaillut tätä miestä jo jonkin aikaa, ja tiesin että hän oli aika kokeilunhaluinen. Kerran sitten rohkenin ehdottaa, että haluaisin piereskellä sen kalulle ja mies oli heti mukana.
Niinpä eräänä iltana istuimme sohvalla, ja minä nostin hameen ylös ja käskin miehen riisumaan housunsa. Aluksi hän oli vähän epäröiväinen, mutta sitten kun näki kuinka kiihottunut olin, niin hän otti kalunsa käsiinsä ja antoi minun piereskellä siihen päin. Se tuntui ihan mielettömän hyvältä, kun pieru purkautui hänen kalulleen ja hän voihki nautinnosta.
Mutta se ei loppunut siihen. Käskin miehen kääntymään ympäri, jotta pääsisin nuolemaan hänen peräreikäänsä. Hän oli hieman hämillään, mutta antoi minun tehdä mitä halusin. Nuolin hänen reikäänsä ahnaasti, samalla kun jatkoin piereskelyä. Tiesin, että hän oli aivan kuumana.
Ja sitten tuli se hetki, kun pyysin häntä kääntymään ympäri ja nostin itseni hänen päällensä. Käskin häntä avaamaan suunsa ja pieraisin suoraan hänen suuhunsa. Tiesin, että se oli aika rankkaa, mutta mies puraisi hammasta ja nieli pieruni. Se kiihotti minua entisestään. Hiplasin itseni orkkuun mies mun alla!
Mmmm hhh