Ja taas mennään. Rydman taas otsikoissa.
Kommentit (863)
Vierailija kirjoitti:
Ylis on vauhdissa. Hihihi😄
Tekee Perussuomalaisten kannattamisesta helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En puolusta ketään, jos käyttää oikeasti hyväkseen liian nuoria olkoot tyttöjä tai poikia. Siis käyttää oikeasti hyväkseen. Kaikki tietävät mitä se sisältää eikä tarvitse kuvailla.
Kuitenkin tuossa Rydmannin tapauksessa ei liene näytetty että olisi raisskannut tms tapahtunut.Jos ei kolmatta osapuolta todistamassa mitä on tapahtunut, on kyse sana sanaa vastaan.
Tulipa mieleen sekin ja ei ole puolustus, että tietääkö kaikki aina minkä ikäinen kukin on kun tavataan?
Itse olin täysin kehittynyt jo 13v en erottunut aikuisesta. Ehkä kasvot olivat eri kuin sitten olivat yli 20v mutta muutoin kokoni ja muiden ominaisuuksien puolesta kävin aikuisesta.
Entäpä monet nuoret naiset jotka aloittavat mallinuransa, ovat vasta 14v. Heitä on ollut Suomen mallikilpailuissakin ja maailmalla.Kun aloin lukemaan näitä Rydmanniin liitettyjä epäilyjä oletin, että tytöt ovat olleet jotain 11- 12v syyttelyistä päätellen. Pikkutyttöjä oikeasti.
Vallan moni aloittaa seurustelut nykyisin nuorena. Olen kysellyt nuorilta kun heitä on lähipiirissäkin ja ei tarvitse kun katsoo katukuvaa varsinkin iltaisin niin ulkonäön perusteella on " pareja" joista molemmat näyttävät 13- 15 vuotiailta. Katsokaa itse ympärillenne.
Monet asiat ovat muuttuneet yhteiskunnassa.
Tiedän senkin, että 14v asioita ei kerrota vanhemmille, kun suojellaan potilaan/ asiakkaan yksityisyyttä ja olen sellaisia itsekin nähnyt/ todistanut.
Mm jos 14v tai nuorempi on tullut raskaaksi ja haluaa abortin se tehdään päivä pkl: lla ja ei ilmoiteta vanhemmille, jos nuori kieltää.
Tiedän monen monta tuollaista tapahtuneen.
Tuttu kätilö/ tervhoitaja kertoi vuosia sitten, että nuoret tytöt pyytävät ehkäisypillereitä ja he saavat kun ovat sukukypsiä. Parempi se, kuin ei odotettu raskaus. Joten sellasta on nykyään ja on ollut jo kauan. Vaihteeksi tällästä oikeaa tietoa, eikä mitään luuloa ( t. terv.h. ammattilainen)Ei hemmetti näitä kommentteja.
Tuosta selvisi minulle, että nuoret aloittavat seksisuhteet yhä nuorempina.
Vanhemmat ovat täystietämättämiä.
Kommentti on informoiva aina ajankohtaisesta asiasta. Ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä Rydmanin ympärillä pörränneitä naisia, joita tämä kohu koskee :DDD
https://www.seiska.fi/kotimaa/aatelisena-esiintyneen-kohumissi-adelen-t…
Tsempit Rydmanille!Yksi Rydmania nyt syyttävistä entisistä tyttöystävistä oli ensin teologiaa, sitten sukupuolentutkimusta opiskellut nainen, joka on lehdissä julkisesti kertonut omaavansa synnynnäisen fyysisen poikkeavuuden: häneltä puutuu sekä emätin että kohtu. Epäilemättä traumaattista. Teki aiheesta myös gradunsa.
Tuossa tapauksessa ei ole voinut tapahtua mitään ihmeempää.
Nuoren sh harjoittelijana tapasin nuoren naisen, jolla oli samat synnynnäiset puutokset. Hänelle rakennettiin emätin kirurgisesti.
Muistan oikein hyvin tapauksen ja hänellä oli seurustelukumppani. Olivat ihkaonnellisia kun ongelma saatiin hoidettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En puolusta ketään, jos käyttää oikeasti hyväkseen liian nuoria olkoot tyttöjä tai poikia. Siis käyttää oikeasti hyväkseen. Kaikki tietävät mitä se sisältää eikä tarvitse kuvailla.
Kuitenkin tuossa Rydmannin tapauksessa ei liene näytetty että olisi raisskannut tms tapahtunut.Jos ei kolmatta osapuolta todistamassa mitä on tapahtunut, on kyse sana sanaa vastaan.
Tulipa mieleen sekin ja ei ole puolustus, että tietääkö kaikki aina minkä ikäinen kukin on kun tavataan?
Itse olin täysin kehittynyt jo 13v en erottunut aikuisesta. Ehkä kasvot olivat eri kuin sitten olivat yli 20v mutta muutoin kokoni ja muiden ominaisuuksien puolesta kävin aikuisesta.
Entäpä monet nuoret naiset jotka aloittavat mallinuransa, ovat vasta 14v. Heitä on ollut Suomen mallikilpailuissakin ja maailmalla.Kun aloin lukemaan näitä Rydmanniin liitettyjä epäilyjä oletin, että tytöt ovat olleet jotain 11- 12v syyttelyistä päätellen. Pikkutyttöjä oikeasti.
Vallan moni aloittaa seurustelut nykyisin nuorena. Olen kysellyt nuorilta kun heitä on lähipiirissäkin ja ei tarvitse kun katsoo katukuvaa varsinkin iltaisin niin ulkonäön perusteella on " pareja" joista molemmat näyttävät 13- 15 vuotiailta. Katsokaa itse ympärillenne.
Tiedän senkin, että 14v asioita ei kerrota vanhemmille, kun suojellaan potilaan/ asiakkaan yksityisyyttä ja olen sellaisia itsekin nähnyt/ todistanut.
Mm jos 14v tai nuorempi on tullut raskaaksi ja haluaa abortin se tehdään päivä pkl: lla ja ei ilmoiteta vanhemmille, jos nuori kieltää.
Tuttu kätilö/ tervhoitaja kertoi vuosia sitten, että nuoret tytöt pyytävät ehkäisypillereitä ja he saavat kun ovat sukukypsiä. Parempi se, kuin ei odotettu raskaus. Joten sellasta on nykyään ja on ollut jo kauan. Vaihteeksi tällästä oikeaa tietoa, eikä mitään luuloa ( t. terv.h. ammattilainen)Ei hemmetti näitä kommentteja.
Suotta revit herneitä nenuusi. Tuossakin oli realistinen kuvaus mikä se arkimaailma on nuorilla. Ihan hyvä saada senkin puolen valistusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rydman on tainnut joutua tähän kuuluisaan poliisi tutkaan. Kun tutkintaan on pistetty resursseja, niin Poliisi haluaa sille jonkun tuomion jostain, vaikka alkuperäinen syyte ei johtanut tuomioon. Näinhän täällä meillä Suomessa aina välillä tapahtuu. Esimerkkejähän meiltä löytyy useampia.
Mikäli vaan todisteet riittävät, se on tuolle tyypille ihan oikein. Liian moni pääsee kuin koira veräjästä. On se kumma etten itse ole koskaan poliisin syyniin joutunut; kävelen joskus ajatuksissani päin punaisia ja loikin tien yli sieltä, missä ei ole suojatietä (jos tie on hiljainen ja lähin suojatie jossain 300 metrin päässä). Tämäkään ei kuitenkaan napsahda kenenkään muun kuin minun nilkkaani jos satun kiinni jäämään.
Annan täyden tuen sille että tuo vikisevä poju saadaan edes jotenkin jonnekin lukkojen taakse. Ei tuollaisella maineella voi toimia ministerinä!!! Heitetään helmiä sioille ja vaietaan asioista.
Joo ei ollut ehkä paras maine valinta, ja tuskin olisi valittu, jos tämä tuleva syyte asia olisi ollut tiedossa vähän aikaisemmin. Saa nähdä mitä Rydman tekee ja kauanko asian käsittely kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa miten persut kiertävät faktoja, eivätkä vastaa kysymyksiin. Jos kysyt, että onko hyväksyttävää vikitellä alaikäisiä, vaikka varsinaista rikosta ei olisi tapahtunutkaan, tuomitsetko? Vastaus on luokkaa, ei ole tuomittu mistään, maalitus. Selkeästi Rydmanilla on taipumus, mutta näköjään se ei persusetiä haittaa. Onko heillä itsellään samoja himoja vai mistä laaja ymmärrys liian hyvin nuorison seurassa viihtymiseen kumpuaa?
Perisuomalainen sukulaistyttöjen ja muiden alaikäisten puristelu on persukulttuurissa edelleen voimissaan. Siellä jahdataan kylli pystyssä pikkutyttöjä keskinäisesti asian hiljaa hyväksyen. Samalla syytellään m a a h a n m u u t t a j i a samasta asiasta, vaikka faktat kertovat tulijoiden rikollisuuden olevan suhteellisestikin vähäisempää yli 25-vuotiaissa. Mitä sitä hyvää v i h a p u hetta faktoilla pilaamaan. Koko puolue lakkautettava rikollisjärjestönä.
Ehkä ne persut vain ymmärtävät sinua paremmin mikä ero siinä on, kun pyrkyribimboja hätistellään pois kimpusta verrattuna siihen kun negriidinen henkilö laittaa terän kurkulle ja raahaa puskaan?
Puskaraiskaukset on aika harvinaisia verrattuna tapauksiin, joissa tuttu setämies käyttää seksuaalisesti hyväkseen.
Perussuomalainen politiikka pyrkiikin siihen, että ensiksimainitut eivät yleisty, vaikka vasemmisto ei niitä pahana osaa pitääkään.
Ja jälkimmäiset ei haittaa, koska pojat on poikia ja haittaako tuo nyt niin, jos valkoinen heteromies vähän r a i skailee?
Nainen ei oo enää haluttava, jos hänet r a i s k a t a a n, niin persujen täytyy säilyttää monopoli keinolla millä hyvänsä. Hyi helkkari miten ällöttävää porukkaa. Ihan hyvä, että PS pääsi hallitukseen, niin näkeepähän, ettei näiden kanssa kannata missään tekemisissä olla millään elämän osa-alueella.
Kyllä. Persujen äänestäjät on naxeja, kannattaa naisten raixaamista ja pedof...aa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suotta revit herneitä nenuusi. Tuossakin oli realistinen kuvaus mikä se arkimaailma on nuorilla. Ihan hyvä saada senkin puolen valistusta.
Eikö sitä suuremmalla syyllä pitäisi huolehtia, että nuoret saavat olla nuoria rauhassa ilman, että keski-ikäiset miehet vikittelee. Ne 13-18-vuotiaatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisi nyt siltä että perussuomalaisten ja tavallisten suomalaisten käsitys siitä mikä on normaalia poikkeaa toisistaan aika paljon.
Olemmeko edes tästä samaa mieltä?
Kyllä, ainakin minä.
Asiaa on myös tutkittu:
Kuilu perussuomalaisten ja muiden suomalaisten välillä on kasvanut poikkeuksellisen suureksi. Perussuomalaisuus on ajatusmaailman jo omaksuneille itsestäänselvyys, mutta muille se näyttäytyy ristiriitaisena ja vaikeasti lähestyttävänä
https://vastapaino.fi/sivu/tuote/mika-perussuomalaisia-vaivaa-/3856979
Lol joku täysin peruissuomalaisvastainen oksennuskirja otsikostakin huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisi nyt siltä että perussuomalaisten ja tavallisten suomalaisten käsitys siitä mikä on normaalia poikkeaa toisistaan aika paljon.
Olemmeko edes tästä samaa mieltä?
Kyllä, ainakin minä.
Asiaa on myös tutkittu:
Kuilu perussuomalaisten ja muiden suomalaisten välillä on kasvanut poikkeuksellisen suureksi. Perussuomalaisuus on ajatusmaailman jo omaksuneille itsestäänselvyys, mutta muille se näyttäytyy ristiriitaisena ja vaikeasti lähestyttävänä
Miten nämä ja mijoonat kommentit myöskään liittyvät teiltä tähän ketjun aiheeseen? Surullinen tapaus olet. Menetetty tapaus.
Eikö tässä ketjussa ollut kye siitä, että voiko Rydman toimia ministerinä, koska on vuotanut salassapidettävää matskua?
Jumalauta (ei Ylilauta) jos KRP ( ei RKP eikä media) nostaa syytteen, juttu on tukeva.
Joten ei voi toimia ministerinä. Ei tuollaiselle hepulle voi antaa mitään arkaluonteista matskua käsiin, julkaisee liikesalaisuudet jne. jossain vaiheessa.
Vaikka nyt olisikin 150cm pitkä jne. jolka ei ole luotettavuuden, hyvämaineisuuden ja arvostuksen kanssa mitään tekemistä.
Perusuomalaisista ei valitettavasti ole ministereiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä Rydmanin ympärillä pörränneitä naisia, joita tämä kohu koskee :DDD
https://www.seiska.fi/kotimaa/aatelisena-esiintyneen-kohumissi-adelen-t…
Tsempit Rydmanille!Yksi Rydmania nyt syyttävistä entisistä tyttöystävistä oli ensin teologiaa, sitten sukupuolentutkimusta opiskellut nainen, joka on lehdissä julkisesti kertonut omaavansa synnynnäisen fyysisen poikkeavuuden: häneltä puutuu sekä emätin että kohtu. Epäilemättä traumaattista. Teki aiheesta myös gradunsa.
Tuossa tapauksessa ei ole voinut tapahtua mitään ihmeempää.
Nuoren sh harjoittelijana tapasin nuoren naisen, jolla oli samat synnynnäiset puutokset. Hänelle rakennettiin emätin kirurgisesti.
Muistan oikein hyvin tapauksen ja hänellä oli seurustelukumppani. Olivat ihkaonnellisia kun ongelma saatiin hoidettua.
Ehdinkin jo ihmetellä, miten sukupuolielämä sujuu vaginattoman naisen kanssa...
Eikö ketään muuta ihmetytä, miksi nuoret, kauniit, älykkäät, täysi-ikäiset naiset ovat ryhtyneet kerta toisensa jälkeen vapaahtoisesti seurustelusuhteeseen lyhyenlännän ja (naisten mukaan) huonostivarustetun ja ulkonäöltäänkin epäviehättävän Rydmanin kanssa? Sitten naiset ovat tietenkin "ihan sattumalta" tutustuneet toisiinsa.
Mitä tässä on takana?
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään muuta ihmetytä, miksi nuoret, kauniit, älykkäät, täysi-ikäiset naiset ovat ryhtyneet kerta toisensa jälkeen vapaahtoisesti seurustelusuhteeseen lyhyenlännän ja (naisten mukaan) huonostivarustetun ja ulkonäöltäänkin epäviehättävän Rydmanin kanssa? Sitten naiset ovat tietenkin "ihan sattumalta" tutustuneet toisiinsa.
Mitä tässä on takana?
Vaikuttaa hyvin samanlaiselta maalittamiselta kuin Tomi Metsäkedon tapauksessa. Naiset tuomittiin sakkoihin.
Taas tänäpäivänä toistamiseen Rydman ni ministeriksi rikossyyteiden ym. kanssa, Saksalaislehti piti laittomana ilman luottoäänestystä.. Lue uusi IS.... 👍
Vierailija kirjoitti:
Taas tänäpäivänä toistamiseen Rydman ni ministeriksi rikossyyteiden ym. kanssa, Saksalaislehti piti laittomana ilman luottoäänestystä.. Lue uusi IS.... 👍
Lehdessä kuva sormet raamatulla vakuuttaa olevansa nuhteeton.. Kiero. Tiesi että rikostutkinta päällä salassapitorikkomuksesta.
Siis eikö Rydman vapautettu syytteistä? Mitä tämä maalittaminen on? Koko ajan joku tikun nokassa. Puolueesta riippumatta.
Rydman jos joku on ollut maalitettavana viime aikoina. Yksikään syytös ei ole kuitenkaan edennyt eli ei ole tuomittu mistään. Mistä perimmiltään tässä ajojahdissa on kyse?
Kyllä, ainakin minä.
Asiaa on myös tutkittu: