Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan voittaneet arvonnoista tai voittopeleistä mitään isoa palkintoa? Autoa, telkkaria, lomamatkaa jne?

Vierailija
07.07.2023 |

Mietin aina, että kukakohan ne voittaa kun otan niihin osaa. Esim. viime viikolla osallistuin kyselyyn, jonka osana oli arvonta ja 500€ lahjakortti Prismaan. En varmasti voita, mutta voittaako noita kukaan oikeasti?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta naapurillani oli 2000-luvun alussa yritys, joka järjesti aika ajoin tuollaisia arpajaisia, että saivat mummot ostamaan niiden tuotteita. Arpajaiset voitti aina joku "Tyyne Tampereelta" eli ei kukaan.

Vierailija
2/21 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut useasti. Yleensä jossakin jossa piti vastata kyselyyn tmv. Osaan kirjoittaa nasevasti ja yleensä arvonnan antaneen yrityksen profiilin mukaisesti.

Olen voittanut kirjan Tiedelehden kyselyssä, Radio Suomipopin kyselyssä CD-levyn, Sini siivousfirman kyselyssä 800 euron arvoisen matkan ja työpaikalla tuikkukynttelikköjä.

Kaikissa niissä piti kertoa jotain, esim Radio SuomiPopin kyselyssä mieleenpainuvin pikkujoulumuisto johon keksin omastapääästöni hauskan tarinan ja Sinituotteella nasevan siivousvinkin

Olen voittanut myös päävoiton matkan ammattiliiton pikkujouluissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonekaluliikkeen arvonnasta olen voittanut rottinkikalusteita, sen voi ehkä laskea isoksi voitoksi. Pieniä voittoja on tullut paljon. Osallistun siis ilmaisiin arvontoihin.

Vierailija
4/21 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin radiokilpailussa konserttimatkan.

Vierailija
5/21 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut pieniä voittoja arvonnoissa, kuten kirjoja, tai lahjakortteja. Muutaman kalliimmankin päävoiton, mutta silti sellaisia max. 500€ hintatason juttuja.

Vierailija
6/21 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä voitti konserttimatkan Italiaan, toinen voitti tapaamisen jonkun rokkibändin kanssa. Itse olen voittanut lennot Brasiliaan.

Vierailija
7/21 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin matkan Leville. Matkaan sisältyi junamatkat makuuhytissä, hotelli ja ruoat sekä laskettelulippu välinevuokrineen. Loma oli kahdelle hengelle. Oli hieno kokemus ja ensimmäinen kertani Lapissa.

Vierailija
8/21 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin six packin kaljaa työpaikan pikkujouluarvonnoissa. Olin mennyt lokakuussa katkaisuhoitoon ja aloin siitä sitten ryyppäämään taas.

Vierailija
9/21 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulakärkikynän. Tuli postissa kirjakuoressa ja oli tullessaan poikki.

Lapsen luokkaretkirahaston arpajaisista jotkut ihmeen taiteellisest lapaset, joissa oli enemmän reikää kuin kudosta. Ei ollut ainakaan paljon lankaa mennyt. Ei kyllä mahtuneet käteenkään.

Vierailija
10/21 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen niitä arvontoja, missä ei ole isoja palkintoja mutta voittajien nimiä ei kerrota. Tuntuu huijaukselle. Meneekö kaverille, suvulle vai pitääkö itsellään? Sitä ei voi tietää. Näin on instan arvonnat näillä instan vaikuilla.

Vierailija
11/21 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikoinani voittanut 3 kpl 1000 e matkalahjakorttia ja yhden 1500 e matkalahjakortin ja yhden valmismatkan Thaimaahan. Nämä siis isoimmat voitot. Lisänsi kännyköitä, telkkarin, kameroita, hotellilahjakortteja, ravintola-illallisia jne.

Vierailija
12/21 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon all inclusive -matka Karibialle. Olihan se aika kiva.

Vierailija
13/21 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aikoinani voittanut 3 kpl 1000 e matkalahjakorttia ja yhden 1500 e matkalahjakortin ja yhden valmismatkan Thaimaahan. Nämä siis isoimmat voitot. Lisänsi kännyköitä, telkkarin, kameroita, hotellilahjakortteja, ravintola-illallisia jne.

Mikä on salaisuutesi? :D

Vierailija
14/21 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin pitämään kirjaa voitoista. Tähän mennessä, n 15 vuoden ajalta 7600e edestä erilaisia voittoja. Kallein 1500e matkalahjakortti.

Vierailija
15/21 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin 1990-luvun alussa paikallislehden järjestämässä tietokilpailussa kahdelle hengelle menopaluumatkan pääkaupunkiseudulta Turkuun Status Quon konserttiin... Musiikki ei napannut yhtään meitä kumpaakaan, mutta kun ilmaiseksi sai tällaisen reissun, niin olihan sitä lähdettävä.

Ei ehkä hakemaasi suurvoittokategoriaa :D

Vierailija
16/21 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikoja sitten voittanut pesukoneen erään kaupan arpajaisista. Siellä oli pahvinen pesukoneenmuotoinen laatikko, johon osallistumislappu laitettiin. Kone piti itse noutaa, joten jouduin vuokraamaan peräkärryn noutoa varten. Kerran voitin matkatoimiston 1000 euron matkalahjakortin. En muista, miten osallistuin, saattoi olla nettikilpailu. Nykyäänkin otan osaa aina kun mahdollista kaikkiin ilmaisiin kilpailuihin kaupoissa ja netissä. Olen vuosien saatossa voittanut pienempiä palkintoja mm. kahvinkeittimen, herkkukorin, t-paitoja, lippiksiä, myssyjä, pyyhkeitä, muutaman kympin arvoisia lahjakortteja, suklaapatukoita, energiajuomatölkkejä, vr:n junalipun, pienen bluetooth-kaiuttimen, villasukat, nahkaisen viikonloppulaukun, putkikassin, klassisen CD-levykokoelman, pienen ruuvinvääntimen, bluetooth-kuulokkeet, ensiapulaukun ... En edes muista mitä kaikkea muuta on tullut. Osa palkinnoista on tullut postissa, osan olen noutanut itse arvontapaikasta.

Vierailija
17/21 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin kerran pallogrillin arvonnasta.

Vierailija
18/21 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lippua OneDirection stadionin keikalle

Vierailija
19/21 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin kerran 80-luvulla radio Etelän-äänestä 24 tunnin risteilyn, kun osasin vastata oikein puhelimitse viiteen kysymykseen.

Kylläpä silloin jännitti vastailla, mutta reissu oli kiva.

Vierailija
20/21 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin lapsena kaupan arpajaisista 150 cm korkean, ilmalla täytettävänTyrannosaurus Rexin. Ellei se olisi ainoa voitto niin olisi varmaan isoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän