Hallituksen vastainen mielenosoitus Tampereella
HS: TAMPEREEN YLIOPISTON valtio-opin professori Ilkka Ruostetsaari pitää epätavallisena sitä, että hallitusta vastaan osoitettiin mieltä jo näin aikaisessa vaiheessa.
Kyllähän hallitusta vastaan on mieltä osoitettu takavuosina. Se on ollut aika tavanomaistakin. Mutta tietenkin tämä on nyt aika epätavallista, että jo tässä vaiheessa, kun hallitus on vasta oikeastaan käynnistämässä työtä, niin mielenosoituksia alkaa jo esiintyä, Ruostetsaari sanoo.
Ruostetsaari ennakoi, että mielenosoituksia tulee lisää, kun hallitus alkaa toteuttaa työmarkkinauudistuksia.
Ei olisi mikään ihme, että nähtäisiin paljon laajemmalla pohjalla olevia mielenosoituksia hallitusta vastaan. Tarkoitan nyt sekä vasemmistopuolueiden että ennen kaikkea palkansaajajärjestöjen puolelta, Ruostetsaari sanoo.
Näitä tosiaan todennäköisesti alkaa tulla useampia. On vaan sen verran *mahtava* hallitus.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Onko agitaattorina se Sannan kaveri boomer kohussa, jonka nimeä en nyt saa päähäni. Kadonnut täysin maisemista.
Ottaako koville, kun te persut saatte suurmielenosoituksiinne kymmenen juoppoa kaljakassit kädessä mölisemään?
Vierailija kirjoitti:
Onko agitaattorina se Sannan kaveri boomer kohussa, jonka nimeä en nyt saa päähäni. Kadonnut täysin maisemista.
Sabina Särkkä?
Olen mukana seuraavassa, kunhan siitä tiedotetaan paremmin.
Voi olla tosin, että jos siitä tiedotetaan paremmin. Meidän vapaa Poliisimme päättää kieltää mielenosoituksen.
Iso mielenosoitus voi olla hankalampi selittää yhteiskuntarauhan kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Mielenosoitukset istuvaa hallitusta vastaan satavat suoraan P ud olfin laariin.
Ma an pe* t ureiden kokoontumisajot.
Sanoo persu, joiden rahoitus tulee suoraan Pietarista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan agitaattorina se Sannan kaveri boomer kohussa, jonka nimeä en nyt saa päähäni. Kadonnut täysin maisemista.
Ottaako koville, kun te persut saatte suurmielenosoituksiinne kymmenen juoppoa kaljakassit kädessä mölisemään?
Kaikki on nykyään persuja, paitsi kommarit😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä tuottaa pettymys, mutta olen aina äänestänyt kokoomusta. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko oli tuhansia marssimassa?
Noin 600. Te persut saatte järjestää 60 mielenosoitusta, ennen kuin saatte saman määrän kasaan.
Isänmaalliset suomalaiset kunnioittavat Suomen laillista hallitusta. Toista se on ry**amielisillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varmasti ja lehmät lentää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko oli tuhansia marssimassa?
Noin 600. Te persut saatte järjestää 60 mielenosoitusta, ennen kuin saatte saman määrän kasaan.
Isänmaalliset suomalaiset kunnioittavat Suomen laillista hallitusta. Toista se on ry**amielisillä
Minä en muista teidän kunnioittaneen edellistä hallitusta. Voisitko valaista paremmalla tiedollasi.
Tuolla on ollu kaiken näkösiä naamatatuoituja litapuolen kulkijoita ja Neuvostoliiton lipun heiluttelijoita (en edes liioittele).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varmasti ja lehmät lentää.
Demarin älyllistä argumentointia. :D
Marinin hallitusta ei tietenkään tarvinnut kunnioittaa ja se ei tietenkään ollut maanpettämistä, vai mitä persut? Te saatte just sitä mitä tilasitte.
Kyllä pitäs Niinistön jyrähtää ja sanoa, että ny työrauha hallitukselle !!
Vierailija kirjoitti:
Tuolla on ollu kaiken näkösiä naamatatuoituja litapuolen kulkijoita ja Neuvostoliiton lipun heiluttelijoita (en edes liioittele).
Vastustaa Puten kanssa yhdessä fasisteja 🤣🤣🤣
Jännästi kaikilla noilla reippaan oloisilla osallistujilla sattuikin olemaan tänään töistä vapaata.
Vierailija kirjoitti:
Te olette säälittäviä 😂 tiesittekös?
Yhtäkään leikkausta ei ole vielä tullut ja te jo ulisette. Ei voi kuin ihmetellä...
Höh, en minä ainakaan olisi leikkausten takia marssinut, vaan siksi, että olen totaalisen kyllästyny tähän persusekoiluun. Nato-jäsenyyden ja Marinin kova työ maakuvan kohentamiseksi kusi nyt totaalisesti. Nyt ne muistivat ulkomaillakin Suomen olemassaolon, ja sitten saadaan maahan kaikkien aikojen surkein hallitus. Eikä vaan surkein, vaan natttsein.
Tämä oli vasta alkua. Ja vastaavaa tulossa, jos ei hallitukselta sovittelevampaa linjaa löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te olette säälittäviä 😂 tiesittekös?
Yhtäkään leikkausta ei ole vielä tullut ja te jo ulisette. Ei voi kuin ihmetellä...Höh, en minä ainakaan olisi leikkausten takia marssinut, vaan siksi, että olen totaalisen kyllästyny tähän persusekoiluun. Nato-jäsenyyden ja Marinin kova työ maakuvan kohentamiseksi kusi nyt totaalisesti. Nyt ne muistivat ulkomaillakin Suomen olemassaolon, ja sitten saadaan maahan kaikkien aikojen surkein hallitus. Eikä vaan surkein, vaan natttsein.
Lue muutakin kuin punaviherkuplan uutisia.
Mieluummin lukisin ihan vaan koti-Suomen uutisia, varsinkin kun niiden sävy on hyvin kriittinen. Jotenkin tuntuu kurjalta lukea esim. isojen saksalaisten ja amerikkalaisten lehtien mollausjuttuja Suomesta, varsinkin kun ollaan ihan ne ansaittu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitäs Niinistön jyrähtää ja sanoa, että ny työrauha hallitukselle !!
Niinistö on raskaana, saa kuulemma syksyllä lapsen.
Fanaattiset hörhöt eivät elä reaalimaailmassa.