Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu pahalta tämä väkinäinen sinkkuus

Vierailija
06.07.2023 |

En ole sinkku omasta vapaasta tahdosta ja kaikki kunnioitus heille, jotka ovat sen polun valinneet, mutta mutta minä ja moni muu haluaa sitoutua ja löytää sen loppuelämän kumppanin. Olen todella surullinen kun tilanne vaan jatkuu vuodesta toiseen yrittämisistä huolimatta. Mitä voisi tehdä?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotan että ensimmäinen eroaalto tulee ja nappaan sieltä hyvän miehen N33

Vierailija
22/53 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua niin hyvin. Sama tilanne täällä. 5 vuotta sinkkuna. Sydäntä raastaa kun haluaisin jo niin kovasti kumppanin. Jakaa elämää jonkun kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskekaa rimaa tai älkää uikuttako. Parisuhdemarkkinat on raatorehelliset. Jos olet koko ajan sinkku, niin etsit yksiselitteisesti omaa tasoasi parempaa kumppania.

Näin sinkkuna sanon etten usko tasoteorioihin vaan oikeaan rakkauteen. Harmi vain ettei sellaista ole löytynyt.

Vierailija
24/53 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuu ulos hikikomerosta ja irtisano netti.

Johan nyt on. Eikö olisi omituista ja vaikeaa sopia treffejä ilman nettiä?

Vierailija
25/53 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laskekaa rimaa tai älkää uikuttako. Parisuhdemarkkinat on raatorehelliset. Jos olet koko ajan sinkku, niin etsit yksiselitteisesti omaa tasoasi parempaa kumppania.

Näin sinkkuna sanon etten usko tasoteorioihin vaan oikeaan rakkauteen. Harmi vain ettei sellaista ole löytynyt.

Mutta toisen voit saada vain toisen kanssa, tai jäät kokonaan ilman. Jos et rakastu oman tasoisiin henkilöihin niin ilman jäät. Helppohan niihin "parempiin" on rakastua.

Vierailija
26/53 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin semmoinen varsinainen aalto asian tiimoilta tulee?

Vierailija
27/53 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tyytynyt kohtaloon ja olen nykyään ihan onnellinen yksin. Ei näitä asioita voi pakottaa ja alkoi tulla deittiuupumus sekä turhautuminen siihen ainaiseen etsimiseen. Nyt oon ollut 7 vuotta sinkkuna. Välillä oli jotain säätöä, mutta nekin osoittautui sitten sellaisiksi tapauksiksi, joiden kanssa jutusta ei olisi tullut pidemmän päälle mitään.

Mieluummin yksin, kuin epäsopivan kumppanin kanssa vain siksi, että on pakko olla joku.

Vierailija
28/53 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tyytynyt kohtaloon ja olen nykyään ihan onnellinen yksin. Ei näitä asioita voi pakottaa ja alkoi tulla deittiuupumus sekä turhautuminen siihen ainaiseen etsimiseen. Nyt oon ollut 7 vuotta sinkkuna. Välillä oli jotain säätöä, mutta nekin osoittautui sitten sellaisiksi tapauksiksi, joiden kanssa jutusta ei olisi tullut pidemmän päälle mitään.

Mieluummin yksin, kuin epäsopivan kumppanin kanssa vain siksi, että on pakko olla joku.

Deittiuupumus ja turhautuminen tuohon etsimiseen kuulostaa niin tutulta. Varsinkin tuo, että koko ajan tulisi etsiä jotain. Mikä tarkoitta sitä, että jotain puuttuu koko ajan. Tuollaisessa tilanteessa jossa koko ajan etsitään jotain on aika raskasta elää pidemmän päälle.

Jotenkin niin ihanaa tämä vertaistuki täällä!

Vierailija
29/53 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deittiuupumus ja turhautuminen tuohon etsimiseen kuulostaa niin tutulta. Varsinkin tuo, että koko ajan tulisi etsiä jotain. Mikä tarkoitta sitä, että jotain puuttuu koko ajan. Tuollaisessa tilanteessa jossa koko ajan etsitään jotain on aika raskasta elää pidemmän päälle.

Jotenkin niin ihanaa tämä vertaistuki täällä!

Vähän kuin etsisit asunnostasi avaimia. Etsit niitä 5 vuotta, viikottain monta kertaa. Ei löydy. Vieläkö 5 vuoden jälkeen jaksat innoissasi ja energisenä etsiä?

Vierailija
30/53 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet mies:

Käy suihkussa, aja parta, käy parturissa, käytä siistejä vaatteita, hanki työpaikka, mene sijoituskurssille ja latinalaistanssikurssille, hanki koira, kissa ja kummilapsi, pelaa jalkapalloa ja vietä muutenkin vapaa-aikaasi komeiden miesten seurassa.

Jos olet nainen:

Käy suihkussa, sheivaa sääret ja kainalot, kasvata pitkät hiukset, laihduta ja käy kuntosalilla, pukeudu naisellisiin mekkoihin, hymyile kauniisti, mene sijoituskurssille ja kokkauskurssille, vietä vapaa-aikaasi paikoissa joissa on miehiä (rautakaupat, kuntosalit, ottelut) ja pyydä miehiltä apua johonkin pikkuasiaan.

En minä halua pyytää apua. Miksi yrittäisin sellaisia miehiä, jotka kiinostuisivat avuttomuudesta ja avun kerjäämisestä? Ei sellaisen miehen kanssa pysty elämään. Sehän yrittää alistaa minua niin kauan kuin yhdessä ollaan.

Feminismi karkottaa 95% miehistä.

Vierailija
31/53 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä se taitaa usein olla taustalla.

Vierailija
32/53 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harvoin sellaista aitoa, molemminpuolista romanttista rakkautta syntyy kahden sellaisen ihmisen välillä, jotka ovat ihan eri tasoa keskenään.

Vierailija
33/53 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet mies:

Käy suihkussa, aja parta, käy parturissa, käytä siistejä vaatteita, hanki työpaikka, mene sijoituskurssille ja latinalaistanssikurssille, hanki koira, kissa ja kummilapsi, pelaa jalkapalloa ja vietä muutenkin vapaa-aikaasi komeiden miesten seurassa.

Jos olet nainen:

Käy suihkussa, sheivaa sääret ja kainalot, kasvata pitkät hiukset, laihduta ja käy kuntosalilla, pukeudu naisellisiin mekkoihin, hymyile kauniisti, mene sijoituskurssille ja kokkauskurssille, vietä vapaa-aikaasi paikoissa joissa on miehiä (rautakaupat, kuntosalit, ottelut) ja pyydä miehiltä apua johonkin pikkuasiaan.

En minä halua pyytää apua. Miksi yrittäisin sellaisia miehiä, jotka kiinostuisivat avuttomuudesta ja avun kerjäämisestä? Ei sellaisen miehen kanssa pysty elämään. Sehän yrittää alistaa minua niin kauan kuin yhdessä ollaan.

Ei kannata valita miestä, jolla ei ole munaa olla feministin kanssa, ei sillä ole sitä paljon muuhunkaan.

Vierailija
34/53 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uteliaisuudesta, mikä saa sinut uskomaan ja ajattelemaan. että juuri eronnut mies olisi jotenkin erityisesti hyvä mies? - Voi tietysti ollakin.

Mutta itse joskus olen aatellut, että olen hyvä mies siksi, että itselläni ei ole ollut tarve ikinä pariutua ja löytää kumppani vain siksi, että ilman kumppania elämäni mielekkyys ja arvo olsi korkeintaan puolinaista. Vaikka kieltämättä muistuu taas mieleeni kuinka joku joskus kuvasi täällä kuinka osa naisista suhatuuu miehiin kuin koiranpentuihin.

Nainen ikään kuinjärkeili, että hänelle paras mies olisi sellainen jolla on ollut kumppani, koska se on jo opettanut miehen tavoille. Kun ajatus menee jotenkin kai niin, että sinkkuna olevassa miehessä täytyy olla jotan vikaa, jollei muuta niin se, että hän on homo koska tilastotkin osoittaa, että miehille parisuhde yleisesti sopii paremmin kuin naisille, koska kaikkien surkeimmassa  tiakssa (taloudellsiesti, koulutuksellisesti, terveydellisesti jne) olevat miehet ovat sinkkuja.  

Vastaavsti moni mies vaikuttaa kammoavan sitä, että nainen olisi jo ollut parisuhteessa saati, jos hänellä on ollut useampi parisuhde. - Kertooko tällainen sitten siitä, että meistä miehistä löytyy moni, joka pelkää joutuvansa vertailun kohteeksi vai mistä(?)

Vierailija
35/53 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vuodesta toiseen on jatkunut, etköhän ole ehtinyt jo kokeilla melkolailla kaikki keinot. Ei auta kuin hyväksyä asia.

Vierailija
36/53 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vuodesta toiseen on jatkunut, etköhän ole ehtinyt jo kokeilla melkolailla kaikki keinot. Ei auta kuin hyväksyä asia.

Itse olen ikisinkku, enkä varmasti ole tehnyt kaikkeni sen eteen, että löytäisin kumppanin. - Ehkä tämä on syyni sille, että en ole kumppania löytänyt. Naisista olen kyllä elämäni varrelle saanut itselleni niin kavereita kuin ystäviä, vaikka se yksi ja erityinen puuttuu ja on puuttunut rinnaltani.

Aina joskus olen kysynyt itseltäni, että mitä teen väärin kun olen tosiatsieksi aina päässyt tai joutunut ns, friendzonelle, Ei ikävä asema tämäkään mutta tottahan toki se yksi ja erityinenkin olisi joskus vielä enemmän kuin mukavaa kohdata ja löytää.

Mutta viihdynkö sitten kuitenkin liian hyvin sinkkuna kun en jaksa tai viitsi erityisen aktiivisesti hakea ja metsästää itselleni kumppania.

Vierailija
37/53 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harvoin sellaista aitoa, molemminpuolista romanttista rakkautta syntyy kahden sellaisen ihmisen välillä, jotka ovat ihan eri tasoa keskenään.

Aamen. Juuri näin. Täällä vaan lässytetään, ettei ole mitään tasoja, on vain rakkauta. Ne kun kulkevat käsikädessä, tai eivät ollenkaan siten, että tunne ja vastakaiku olisivat molemmin puolista.

Vierailija
38/53 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin olen sinkku kuin otan mitä tahansa. En ota elämääni mitään ylimääräistä, mistä ei ole minulle joko iloa tai hyötyä. Jokin syy pitää olla.

Latasin pari vuotta sitten tinderin, ja sieltä tuli ainoastaan yksi varteenotettava oleva viesti. Senkin kirjoittaja oli 300 km päästä, joten turhan monimutkaiseksi olisi sekin mennyt. Itse en tehnyt yhtään aloitetta. Kaksi kuukautta riitti sitä lajia.

Baareissa tms en käy, eikä työssä tai harrastuksissa tapaa siinä mielessä vastakkaista sukupuolta. Ja muutenkin vedän rajan että joissain asioissa (työasioissa) en sotke näitä kahta asiaa keskenään.

Elämä rullaa ihan hyvin näinkin, joten eipä tämä sinkkuus ole mikään ongelma minulle. Ja onhan tuota parisuhdetta/avioliittoakin ollut liki 30 vuotta takana, joten siitäkin elämästä on jo kertynyt vähän kokemusta.

M53

Vierailija
39/53 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse laskea rimaa. Ei kukaan halua riesakseen päihdeongelmaista rikollista mikä on elänyt sosiaalituilla vuosikymmeniä. Niistä ihmisistä ja niiden ihmisten piireistä tulee ikäviä ongelmia elämään.

Vierailija
40/53 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet mies:

Jos olet nainen:

Ei niin ainuttakaan. Niitä on jonoksi asti jos vain ilmoittaa, että ovi on auki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme