Miehet, näin onnistuin tinderissä
Tavallisen pituinen, enkä mikään erityisen komea. Tukka harvenee, eikä mussa muutenkaan ole mitään hirveen erityislaatuista. Oon 33. Tällä reseptillä saan kuitenkin matcheja tosi helposti, useita päivässä, ja naiset usein ihan itse pyytävät treffeille:
1. Kävin salilla n. 9kk ja vaihdoin muutaman kilon rasvaa lihakseen. Se vaan näkyy ryhdissä ja kasvoissa. Vaatteet istuu paremmin. Nukkuukin eri tavalla. Hyvä päätös ilman tinderöintiäkin.
2. Siistin naamakarvoituksen ja käyn kerran ~1,5kk taitavalla parturilla (nainen). Minulle toimii kuulemma parhaiten pidempi sänki leukaan ja sivuilta särmätty tukka. Sillä mennään.
3. Ostin uusia vaatteita jotka sopii kropalleni. Ei liian tiukkoja, ei liian isoja. Vaatteet näyttää puhtaalta ja tuoreelta. Pyysin vaatekaupoissa työntekijöiltä (naisilta) apua kokoihin ja tyyleihin.
4. Pyysin valokuvaajatuttavaa ottamaan kuvia. Ekana kuvana aito lämmin hymy.
5. Lyhyt ja ytimekäs kuvaus. Itseni kaltainen, rehellinen ja vähän vitsillä. Testautin eri kuvauksia tutuilla (naisilla) ja valitsin parhaan mielipiteiden perusteella.
Täällä ja muuallakin näkee paljon ruikutusta, kun naisilla on se ja toi kriteeri ja ne on tommosia ja tämmösiä jne. Todellisuus ei ole niin mustavalkoinen. Lopulta melko pienellä vaivalla voit sinäkin menestyä.
Pääasia on näyttää siltä että sulla on asiat kunnossa, pidät itsestäs huolta ja olet helposti lähestyttävä.
Kommentit (49)
Tuli tekstistä mieleen että AP on homo tai ran.su
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen mun ex-tapailumies joka kirjoittaa samaan tapaan naisellisesti. Ikä ja moni muukin asia aloituksessa täsmäisi. Seksiä hakee Tinderistä vaikka muuta väittää. Ei olisi niin kova flaksi jos kertoisi hakevansa pelkkää seksiseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen mun ex-tapailumies joka kirjoittaa samaan tapaan naisellisesti. Ikä ja moni muukin asia aloituksessa täsmäisi. Seksiä hakee Tinderistä vaikka muuta väittää. Ei olisi niin kova flaksi jos kertoisi hakevansa pelkkää seksiseuraa.
En ole homo tai ran.su, enkä hae pelkkää seksiseuraa.
t: AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole homo tai ran.su, enkä hae pelkkää seksiseuraa.
t: AP
Kuitenkin aloituksesta välittyy, että sulle tinderissä menestyminen tarkoittaa samaa kuin paljon matchejä ja treffejä, naisia monikossa. Et puhu mitään siitä, oletko noilla keinoilla onnistunut löytämään sieltä parisuhteen. Oletuksena siis on, että et edes etsi sitä. Tärkeämpää on että saat paljon naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites vaatteet? Mitä sun naiskaverit sanoo syyksi miksi ei käy flaksi? Kuumottavaa kysyä tietenkin.
Mielestäni pukeudun ikäisekseni ihan tavallisesti ja tilanteisiin sopivasti eli ei mitään pappavaatteita eikä myöskään teinikuteita. Tummat farkut tai chinot ja rento kauluspaita lienee eniten käyttämäni asu arjessa. Välillä myös pikeepaita tai yksivärinen t-paita. Naiskaverit tsemppaavat ja lohduttavat, mutta en ole suoraan kysynyt syytä. Ehkä hekään eivät tiedä.
Ole rohkea ja kysy. Kyllä heillä on jokin käsitys asiasta.
Käyttämäni kuvat olivat heidän mielestään hyviä ja biota jo aiemmin kommentoinkin. En ymmärrä missä mättää.
Jos oikeasti haluat tietää missä mättää, kerro meille
A) millaisille naisille annat itse tykkäyksen
B) Mitä sun profiilissa lukee, ml listatut monivalintavastaukset
C) kuvaile millaisia kuvia sulla on
Lupaan vilpittömästi antaa parhaat neuvoni
Nainen taas leikkii miestä. Olis ollu hivenen uskottavampi jos oisit sanonut et sun mätseistä suurin osa on ikäluokkaa 33-60v, ja alle 32-vuotiaat ei vastaa keskustelunaloituksiin. Ei noilla seteillä mitään nuoria naisia Tinderissä saada treffeille, sen verran nirsoa porukkaa siellä on.
Ei kiilloteltu pinta auta, jos sisällä on vain roskaa.
Joka toisella naisella on nuo kuvat Tinderissä, eikä herätä mitään mielenkiintoa.