Miehet, näin onnistuin tinderissä
Tavallisen pituinen, enkä mikään erityisen komea. Tukka harvenee, eikä mussa muutenkaan ole mitään hirveen erityislaatuista. Oon 33. Tällä reseptillä saan kuitenkin matcheja tosi helposti, useita päivässä, ja naiset usein ihan itse pyytävät treffeille:
1. Kävin salilla n. 9kk ja vaihdoin muutaman kilon rasvaa lihakseen. Se vaan näkyy ryhdissä ja kasvoissa. Vaatteet istuu paremmin. Nukkuukin eri tavalla. Hyvä päätös ilman tinderöintiäkin.
2. Siistin naamakarvoituksen ja käyn kerran ~1,5kk taitavalla parturilla (nainen). Minulle toimii kuulemma parhaiten pidempi sänki leukaan ja sivuilta särmätty tukka. Sillä mennään.
3. Ostin uusia vaatteita jotka sopii kropalleni. Ei liian tiukkoja, ei liian isoja. Vaatteet näyttää puhtaalta ja tuoreelta. Pyysin vaatekaupoissa työntekijöiltä (naisilta) apua kokoihin ja tyyleihin.
4. Pyysin valokuvaajatuttavaa ottamaan kuvia. Ekana kuvana aito lämmin hymy.
5. Lyhyt ja ytimekäs kuvaus. Itseni kaltainen, rehellinen ja vähän vitsillä. Testautin eri kuvauksia tutuilla (naisilla) ja valitsin parhaan mielipiteiden perusteella.
Täällä ja muuallakin näkee paljon ruikutusta, kun naisilla on se ja toi kriteeri ja ne on tommosia ja tämmösiä jne. Todellisuus ei ole niin mustavalkoinen. Lopulta melko pienellä vaivalla voit sinäkin menestyä.
Pääasia on näyttää siltä että sulla on asiat kunnossa, pidät itsestäs huolta ja olet helposti lähestyttävä.
Kommentit (49)
Ei mulla muuta kirjoitti:
Vai vaatteilla saa naisia. No olen saanut verkkahousut jalassa naisen. Salilla en ole käynyt. Selvää on että partaa ajan joka toinen päivä vähintää ja tukkani on aina lyhyt joten se ei ole syy jonka takia mies saa naisia.
Te miehet jotka tuutte tämmöisiin ketjuihin viisastelemaan. Teitä yhdistää yksi asia, yksinkertaisuus. Ja välttämättä pubiruusut joita saatte verkkahousuilla ei ole samoja naisia kuin mitä aloituksessa haetaan.
Toi 4) hyvät ja aurinkoiset kuvat hymyllä. Sillä kiilaa jo ohi 80% tavisukkeleiden "mökötän sohvankulmassa"-kuvista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites vaatteet? Mitä sun naiskaverit sanoo syyksi miksi ei käy flaksi? Kuumottavaa kysyä tietenkin.
Mielestäni pukeudun ikäisekseni ihan tavallisesti ja tilanteisiin sopivasti eli ei mitään pappavaatteita eikä myöskään teinikuteita. Tummat farkut tai chinot ja rento kauluspaita lienee eniten käyttämäni asu arjessa. Välillä myös pikeepaita tai yksivärinen t-paita. Naiskaverit tsemppaavat ja lohduttavat, mutta en ole suoraan kysynyt syytä. Ehkä hekään eivät tiedä.
Ole rohkea ja kysy. Kyllä heillä on jokin käsitys asiasta.
Käyttämäni kuvat olivat heidän mielestään hyviä ja biota jo aiemmin kommentoinkin. En ymmärrä missä mättää.
Vierailija kirjoitti:
Toi 4) hyvät ja aurinkoiset kuvat hymyllä. Sillä kiilaa jo ohi 80% tavisukkeleiden "mökötän sohvankulmassa"-kuvista.
Ne murjottavat miehet ovat jopa vähän pelottavia. Miesten kannattaisi tajuta, että naisen pitää ihan oikeasti vähän olla varuillaan tuntemattomien miesten kanssa. Vihaisen näköinen ukkeli antaa uhkaavan vaikutelman.
Näytä ystävälliseltä, älä sarjamurhaajalta.
Itse sain kans samanlaisilla asioilla paremman flaksin deittisovelluksissa. Tosin mulla on sen verran hyvät sosiaaliset taidot jo ennestäänkin, että olisin niilläkin pelkästään saanut seuraa.
Ruikuttajat ruikuttaa.
Salilla käyminen kannattaa. Pituutta ja kasvoja ei voi hirveästi muuttaa; nuo määräävät 90% menestyksestä sen jälkeen, kun maha on laihdutettu sileäksi ja salilla käyty. Kaljuuntumisesta lähtee myös pisteitä ja se on geneettistä kuten peniksen koko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne murjottavat miehet ovat jopa vähän pelottavia. Miesten kannattaisi tajuta, että naisen pitää ihan oikeasti vähän olla varuillaan tuntemattomien miesten kanssa. Vihaisen näköinen ukkeli antaa uhkaavan vaikutelman.
Sama vinkki naisille. Puhelin pois ja hymyä korviin asti. Hapannaama ei edistä kumppanin löytämistä.
Vierailija kirjoitti:
Itse sain kans samanlaisilla asioilla paremman flaksin deittisovelluksissa. Tosin mulla on sen verran hyvät sosiaaliset taidot jo ennestäänkin, että olisin niilläkin pelkästään saanut seuraa.
Ruikuttajat ruikuttaa.
Kokeile kaataa muslimien happoa kasvoillesi ja sen jälkeen saada naisia hyvillä sosiaalisilla taidoilla. Ulkonäkö on tärkein tekijä.
Mikä on mätsien taso ja ikäluokka? Mikä ikähaarukka sinulla on Tinderissä?
Vierailija kirjoitti:
Salilla käyminen kannattaa. Pituutta ja kasvoja ei voi hirveästi muuttaa; nuo määräävät 90% menestyksestä sen jälkeen, kun maha on laihdutettu sileäksi ja salilla käyty. Kaljuuntumisesta lähtee myös pisteitä ja se on geneettistä kuten peniksen koko.
Kaljuuntuminen on Tinderöinnin kannalta kaikkein pahin asia. Se laskee valtavasti mätsien määrää ja jos ei ole lihasmassaa tai pahimmassa tapauksessa edes pituutta, niin aika nollapeliä on.
Jaa. En ole koskaan ajatellut, että pitäisi olla jotain tai miettiä. Ihan rennosti vaan. Hymyillen, kohteliaasti ja sosiaalisesti.
M41 200 matchia, 30 treffiä/ 6kk. - suurin osa oli ihania, tavallisia naisia.
Mä olen nainen ja olen nyt ollut Tinderissä kolmisen viikkoa. Miesten ikähaarukaksi laitoin 35-60v. Itse olen 43v.
Voi hyvä luoja mitä kuvia joillakin on! Menee heti hylkyyn niiden kamalien kuvien vuoksi. Vähän voisi ulkonäköön panostaa ja katsoa iloisemmin kameraan eikä tosiaan yrmynä istua sohvan nurkassa kuten joku tuossa aiemmin kuvaili. Ei tarvitse olla mikään adonis vaan ihan tavallinen mies käy.
Erään täältä kotipaikkakunnalta olevan miehen näin ja ai kamala mikä kuva. Autotallissa otettu kuva alhaalta päin, silmäpussit loistaen ja "elämä" näkyy naamasta. Yhtenä kiinnostuksen kohteena baarikierrokset. Joo se kyllä näkyy naamasta ja kun ihmisen tiedän niin tiedän alkoholin maistuvan.
Ne kaljatölkki tms. kädessä kuvat on toisaalta hyviä siinä mielessä, että osaa heti alkuunsa ohittaa tuollaiset tyypit. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä edes vihainen/pelottava, vaan ihan se sohvan kulmassa istuminen mököttämäsdä. Että sitäkö se sitten hänen kanssa elämä olisi, sohvankulmassa istumista? Kun se joku mielenkiintoisempi tili laittaa kuvia pyöräretkiltä ja piknikeiltä vuoristossa.
Vierailija kirjoitti:
Peruskauniit ja hoikat mätsää, en minäkään ihan kaikkia huoli. Välttämättä jos lukua etsit niin 6-8 /10. Ikähaarukka asetuksissa mulla on 25-38, enimmät tuntuu olevan 28-31 ikäisiä.
t: AP
Toimii jossakin pk-seudulla paremmin. Pienellä paikkakunnalla kävelee ehkä kerran vuodessa nainen kadulla vastaan, esimerkiksi turisti ohikulkumatkalla. Hymyilevä mies on alistuva beta. Tavallista miestä ei hymy kaunista. Tinder on suunniteltu tekemään voittoa ja pyörittämään ihmisiä siellä ruletissa loputtomiin. Jos joku käyttää tällaista sovellusta, niin se kertoo jo itsessään jotain ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Jos 50 kg ylipainoinen, kalju, ulkomaalainen ja iäkäs hymyilee kuvissa, niin ei mitään väliä. Jos miesmalli hymyilee kuvissa, niin varmasti kiilaa 80 prosentin tavisukkelin ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruskauniit ja hoikat mätsää, en minäkään ihan kaikkia huoli. Välttämättä jos lukua etsit niin 6-8 /10. Ikähaarukka asetuksissa mulla on 25-38, enimmät tuntuu olevan 28-31 ikäisiä.
t: AP
Kova suoritus.
Palstamiehelle on täyttä myrkkyä se että miehen antamat neuvot on samoja kuin mitä naiset täällä antaa. Tietenkin kun se on puhdasta maalaisjärkeä. Mieluimmin mennään hautaan poikuus tallella kuin noudatetaan naisten ja seuraa löytäneiden miesten no brainer -neuvoja.