"Risto", joka maksoi elareita lapsesta, joka ei ole hänen. Miten Risto pystyi hylkäämään lapsen, jota piti omanan 2 vuotta?
2 vuodessa kerkiää todellakin rakastumaan ja henkisesti sitoutumaan lapseen, jota vauvasta asti hoitanut. Tätä en tajua millään lailla. Vailla lapsen äidin toiminta halveksunkin, niin ei toi Risto sen kummempi ole. Täysin epäkelpo yksilö.
Kommentit (190)
No eikö ne asuneet yhdessä? Miten voi olla niin tunnekylmä, että lapsekseen luulemansa lapsen hylkää tosta vaan?
Hylkäähän ihmiset ihan biologisia lapsiaankin tietäen, että ne ovat ihan ikiomia lapsia. Jotku vaan on niin karmivia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
No eikö ne asuneet yhdessä? Miten voi olla niin tunnekylmä, että lapsekseen luulemansa lapsen hylkää tosta vaan?
Naisena olet tuota mieltä, koska haluat jonkun miehen vaan maksajaksi lapsen kuluihin, että äidin ei tarvitse mennä töihin.
-Olen mies ja jos minua olisi kusetettu tuolla tavalla, en todellakaan olisi lapselle isä, koska ei ole minun lapsi.
-Ala sinä naisena maksamaan naapurin yh:lle ruokkomaksuja, ihan sama tilanne!
Minkäs sille voi jos äiti vie lapsen.
Yhyy taas sinne harakanpesään.
Vissiin elareiden takaisinkarhuaminen kuumottelee
Jos olisin ap:n mies, kävisin isyystestissä.
Omat lapset ja muiden kakarat.
Niinhän sinäkin ajattelet, tai ainakin toimit.
Risto teki oikein. Ei tarvitse kiintyä vieraaseen lapseen ja maksaa toisen miehen ruokkoja. T. Nainen
Eikö se Risto perustellut asian niin, että halusi väistyä lapsen elämästä myös siksi, että lapsi saisi muodostettua suhteen oikeaa isäänsä.
Eli jos nainen kusettaa isyydessä, on isäksi väitetyn, joka ei siis ole isä, maksettava naiselle lapsesta, koska nainen kusetti?
-Mikset itse maksa jollekin köyhälle yh:lle tämän lapasesta elareita, ihan yhtä hyvin sinä voit ne maksaa kuin Ristokin, olette yhtä paljon isiä ja vastuussa molemmat!
Voihan isäpuolikin rakastaa lasta, mutta ei hänen tarvitse maksaa elareita lapsesta jonka puoliso on tehnyt toisen kanssa.
Se on sen biologisen isän tehtävä.
Voihan hän olla lapseen yhteydessä edelleenkin. Se, että velvoitetaan maksamaan, on toinen juttu.
No, ap ei ole kauheasti tota keissiä lukenut. Mutta lähtökohtaisesti ihmettelen, että miten voi hyljätä lapsensa.
Vierailija kirjoitti:
No, ap ei ole kauheasti tota keissiä lukenut. Mutta lähtökohtaisesti ihmettelen, että miten voi hyljätä lapsensa.
Kysy sitä lapsen isältä.
Vierailija kirjoitti:
Voihan isäpuolikin rakastaa lasta, mutta ei hänen tarvitse maksaa elareita lapsesta jonka puoliso on tehnyt toisen kanssa.
Se on sen biologisen isän tehtävä.
No niin on. Mun mielestä Riston tulisi saada kaikki maksamansa elarit takas, mutta mä kysyinkin, että miten se pystyi hylkäämään sen lapsen, kun ei ole nähnyt 7 vuoteen sitä lasta. En ottanut aloituksessa kantaa elariasiaan, kuten tässä ketjussa vastanneet luulevat. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä mikään ole pakko olla pettävän puolison kanssa?
Biologinen isä maksaa elarit, näin se homma kuuluu, ei se välttämättä tarkoita etteikö rakastaisi lasta.
Toivottavasti ap:n aviomies teettää isyystestit kaikille mahdollisille lapsilleen.
-Vain täysin tunnekylmä ihminen voi vaatia miestä maksajaksi tällaisen tapauksen jälkeen, jossa miehelle selviää karmea totuus siitä, että hänen lapseksi luulemansa lapset eivät olekaan hänen, voin kuvitella mikä järkytys se on ollut miehelle, näin miehenä.
-Sitten vaaditte vielä tälle petolliselle pettäjälle rahaa mieheltä?
Kaikki kunnossa naiset?
Ei tietenkään kuulu maksaa jonkun toisen lapsesta, mutta ihmettelen minäkin miten pystyi pienen lapsen hylkäämään.
No Risto ei varmasti hoitanut tai muutenkaan osallistunut tämän vauvan elämään.