Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesari julkaisi uudestaan kohutun Wille Rydman artikkelin uudestaan

Vierailija
05.07.2023 |

Nyt on Willellr ikävät ajat tulossa

Kommentit (160)

Vierailija
21/160 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesari ei ole luotettava media.

Pelottaako sananvapaus? Pelottaako totuus?

Persut ei ole vielä tottunut siihen että heitäkin saa lyödä - ja lujempaa kuin ennen

Vierailija
22/160 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutun lukijoiden kannalta olisi reilua kertoa myös hesarin toimittajaan liittyvistä lukuisista tuomioista.

https://www.suomenuutiset.fi/wille-rydmania-jahtaavalla-hs-toimittajall…

Eikö?

Onks tää nyt sitä maalittamista. Eihän toimittajista tai niiden motiiveista saa puhua ja lukijan rooli on vaan hiljaa hyväksyä kaikki mitä toimittaja päättää tekstiinsä kirjoittaa tai jos kritisoit kirjoitettua, tulee päätoimittajien uhrikuoro valittamaan että taas maalitetaan.

Ei muuten ihme että uutisten laatu on kehno kun nuo arvioi sitä täysin oman mutunsa perusteella kun ei ota mitään palautetta vastaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/160 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko persu tyhmyyksissään, että Rydmanin kaikki saalistukset on Hesarin kuvitelmaa. Että Hesari keksi kaiken omasta päästään. Kaikki naiset ja tytöt valehtelivat. Hukkapätkä on siis ainoa, joka ei valehtele. Justiinsa joo.

Vierailija
24/160 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesari ei ole luotettava media.

Pelottaako sananvapaus? Pelottaako totuus?

Persut ei ole vielä tottunut siihen että heitäkin saa lyödä - ja lujempaa kuin ennen

Mitähän harhoja olet taas viimeiset 15 vuotta nähnyt? Eihän persuja muuta ole tehtykään kuin lyöty joka suunnasta. 

Vierailija
25/160 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai julkaisi? Ihan teki v****seen.

Se on hyvä. Eikös se juttu jäänyt hieman kesken viime kerralla kun Kokoomus ei halunnut aiheuttaa kohua itselleen. Nyt sitä kohua tulee.

Niin, poliisitutkinta tehtiin ja asia ei edennyt oikeuteen.

Rikokset olivat ehtineet vanheta. Eli syyllinen, mutta ei tuomittu.

Vierailija
26/160 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesarin sota hallitusta vastaan jatkuu siis.

Hesarin sota luotettavaa journalismia vastaan jatkuu. 

Vierailija
27/160 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville eroaa parin päivän päästä, seuraavaksi Rantanen. Loppuu persuilta ministeriehdokkaat. Hallitus kaatuu 2- 3 viikon päästä.

Eduskunta on tauolla, niin ei päästä äänestämään epäluottamuksesta. Syyskuuhun asti saa Wille olla hillotolpalla

Vierailija
28/160 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo ei ehdi kommentoida asiaa. Taitaa Orpo käydä näinä päivinä tiuhaan nitropurkilla.

Vierailija
29/160 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvä. Eikös se juttu jäänyt hieman kesken viime kerralla kun Kokoomus ei halunnut aiheuttaa kohua itselleen. Nyt sitä kohua tulee.

No ei vaan ei syytetty eikä tuomittu. Oikeusvaltiossa siis syytön.

Ainiin, vasurimedian oikeusvaltio koskee vain vasureita itseään. Loppuja saa ihan vapaasti tuomita vaikka median sivuilla tai sometuomioistuimissa ilman mitään todisteita. 

Vierailija
30/160 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Milla" kertoo poliisikuulustelussa:

"Kun olin alle 16-vuotias, niin kävimme juuri lounailla ja illallisilla, mutta kun täytin 16 vuotta, Wille pyysi minua kotiinsa käymään, Milja kertoi.

Näin Milja kuvasi tapahtumia Rydmanin kotona.

Hän kertoi pitävänsä minua hyvin viehättävänä ja kertoi myös keskustelleen minusta ystäviensä kanssa aikanaan jo TET-harjoitteluni jälkeen, kun olin 14-15, että he pitivät minua Willen sanojen mukaan kuumana, mikä tuntui Willestä kamalalta, koska olit niin nuori, mutta hän perusteli asiaa sillä, että olin kuulemma aina vaikuttanut kypsältä ja ikäistäni vanhemmalta.

Sohvalla Rydman alkoi Miljan mukaan lähennellä. Rydman kosketteli ja kähmi takapuolta ja koetti myös suudella minua, jolloin peräännyin tilanteesta, Milja kertoi kuulustelussa.

Milja jatkoi: En kuitenkaan joutunut työntämään Willeä, eikä hän mitenkään pakottanut. Pyysin useamman kerran häntä tilaamaan minulle taksin, mutta hän ohitti pyynnöt ja oli sitten jotenkin vaikea päästä pois sieltä hänen luotaan.

Lopulta tyttö pääsi lähtemään asunnolta"

Vierailija
31/160 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttämättä jättäminen ei tarkoita sitä, etteikö olisi Rydmanin käytös ollut yököttävää. Moraaliton ja epäkunnioittava toiminta ei ole aina laitonta. En haluaisi itse olla ko. ministerin kanssa tekemisissä, enkä haluaisi kuulla vastaavista tempuista edustusmatkoilla.

Vierailija
32/160 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arhinmäki hykertelee mielissään, kun hänen juhannus-seikkailut nyt unohtuvat ja voi jatkaa tärkeää apulaispormestarin pestiä.

Vierailija
33/160 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdettä tähän väittämään, kiitos!

Vierailija
34/160 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa jotenkin epätoivoiselta teolta ottaen huomioon miten juttu kuivui kasaan ja tutkinta kääntyikin hesaria kohtaan. Kaikki ei nyt ole hyvin Sanomatalossa.

Vierailija
35/160 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon etova groomailija

Vierailija
36/160 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdettä tähän väittämään, kiitos!

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8772028a-d2d9-4dbe-b41e-911ffd572…

Vierailija
37/160 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Milla" kertoo poliisikuulustelussa:

"Kun olin alle 16-vuotias, niin kävimme juuri lounailla ja illallisilla, mutta kun täytin 16 vuotta, Wille pyysi minua kotiinsa käymään, Milja kertoi.

Näin Milja kuvasi tapahtumia Rydmanin kotona.

Hän kertoi pitävänsä minua hyvin viehättävänä ja kertoi myös keskustelleen minusta ystäviensä kanssa aikanaan jo TET-harjoitteluni jälkeen, kun olin 14-15, että he pitivät minua Willen sanojen mukaan kuumana, mikä tuntui Willestä kamalalta, koska olit niin nuori, mutta hän perusteli asiaa sillä, että olin kuulemma aina vaikuttanut kypsältä ja ikäistäni vanhemmalta.

Sohvalla Rydman alkoi Miljan mukaan lähennellä. Rydman kosketteli ja kähmi takapuolta ja koetti myös suudella minua, jolloin peräännyin tilanteesta, Milja kertoi kuulustelussa.

Milja jatkoi: En kuitenkaan joutunut työntämään Willeä, eikä hän mitenkään pakottanut. Pyysin useamman kerran häntä tilaamaan minulle taksin, mutta hän ohitti pyynnöt ja oli sitten jotenkin vaikea päästä pois sieltä hänen luotaan.

Lopulta tyttö pääsi lähtemään asunnolta"

Niin, vuoden vaihteesta lähtien tuollainen käytös on rikos.

Vierailija
38/160 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kertaa hyypiö ei kauaa juhli, kun ei nauti kokoomuksen suojelusta, kohta saadaan oikeat karvat esiin kamman kanssa, kun erehtyi liitttä persuihin.

Ja minä oon persuäänestäjä ja tämä on minusta huono vitsi että tollanen oikeasti hämärä heppu ja ihan oikean nat sin karikatyyri limanuljaska nut valittiin ministeriksi. Kai tämä joku läppä on Orpon suuntaan. Ja kyllä tästä nyt persuvastaiset ammattiloukkaantujat voivat hyvin syyttää itseään, rydman nyt ei ainakaan ole työväen persu, että saitte nyt äärikokkareen sillä natsihuutelullanne, sitähän te toivoitte.

Vierailija
39/160 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumattakaan Willen uhriutumisesta, kun kokoomusnaiset eivät suostuneet lakaisemaan asiaa maton alle. Nyt pitäisi istua samassa hallituksessa? Suoraa v****lua.

Vierailija
40/160 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna mukava lukea ulkomaisista medioista, kuinka n asseministeri erosi ja tilalle nostettiin alaikäisiin sekaantuja. Voi hyvää päivää.

Vassutoimittajat lähettävätkin ystävällisesti materiaalia Saksan vassulehtiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan