Hesari julkaisi uudestaan kohutun Wille Rydman artikkelin uudestaan
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
"Milla" kertoo poliisikuulustelussa:
"Kun olin alle 16-vuotias, niin kävimme juuri lounailla ja illallisilla, mutta kun täytin 16 vuotta, Wille pyysi minua kotiinsa käymään, Milja kertoi.
Näin Milja kuvasi tapahtumia Rydmanin kotona.
Hän kertoi pitävänsä minua hyvin viehättävänä ja kertoi myös keskustelleen minusta ystäviensä kanssa aikanaan jo TET-harjoitteluni jälkeen, kun olin 14-15, että he pitivät minua Willen sanojen mukaan kuumana, mikä tuntui Willestä kamalalta, koska olit niin nuori, mutta hän perusteli asiaa sillä, että olin kuulemma aina vaikuttanut kypsältä ja ikäistäni vanhemmalta.
Sohvalla Rydman alkoi Miljan mukaan lähennellä. Rydman kosketteli ja kähmi takapuolta ja koetti myös suudella minua, jolloin peräännyin tilanteesta, Milja kertoi kuulustelussa.
Milja jatkoi: En kuitenkaan joutunut työntämään Willeä, eikä hän mitenkään pakottanut. Pyysin useamman kerran häntä tilaamaan minulle taksin, mutta hän ohitti pyynnöt ja oli sitten jotenkin vaikea päästä pois sieltä hänen luotaan.
Lopulta tyttö pääsi lähtemään asunnolta"
Wili-Wilperi myös tarjonnut ilmeisesti viiniä tälle alaikäiselle Miljalle ennen asunnolle menoa.
Vierailija kirjoitti:
"Milla" kertoo poliisikuulustelussa:
"Kun olin alle 16-vuotias, niin kävimme juuri lounailla ja illallisilla, mutta kun täytin 16 vuotta, Wille pyysi minua kotiinsa käymään, Milja kertoi.
Näin Milja kuvasi tapahtumia Rydmanin kotona.
Hän kertoi pitävänsä minua hyvin viehättävänä ja kertoi myös keskustelleen minusta ystäviensä kanssa aikanaan jo TET-harjoitteluni jälkeen, kun olin 14-15, että he pitivät minua Willen sanojen mukaan kuumana, mikä tuntui Willestä kamalalta, koska olit niin nuori, mutta hän perusteli asiaa sillä, että olin kuulemma aina vaikuttanut kypsältä ja ikäistäni vanhemmalta.
Sohvalla Rydman alkoi Miljan mukaan lähennellä. Rydman kosketteli ja kähmi takapuolta ja koetti myös suudella minua, jolloin peräännyin tilanteesta, Milja kertoi kuulustelussa.
Milja jatkoi: En kuitenkaan joutunut työntämään Willeä, eikä hän mitenkään pakottanut. Pyysin useamman kerran häntä tilaamaan minulle taksin, mutta hän ohitti pyynnöt ja oli sitten jotenkin vaikea päästä pois sieltä hänen luotaan.
Lopulta tyttö pääsi lähtemään asunnolta"
olin kuulemma aina vaikuttanut kypsältä ja ikäistäni vanhemmalta... ihan klassista groomausta
Vierailija kirjoitti:
Ville eroaa parin päivän päästä, seuraavaksi Rantanen. Loppuu persuilta ministeriehdokkaat. Hallitus kaatuu 2- 3 viikon päästä.
Ei tämä unelmasi muutu todeksi vaikka kuinka sitä spämmäät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko persu tyhmyyksissään, että Rydmanin kaikki saalistukset on Hesarin kuvitelmaa. Että Hesari keksi kaiken omasta päästään. Kaikki naiset ja tytöt valehtelivat. Hukkapätkä on siis ainoa, joka ei valehtele. Justiinsa joo.
jep, 10 naista kertoo kuinka tämä pelle on systemaattisesti pervoillut alaikäisten kanssa ja ei voida uskoa. olisiko tarvittu 15 naista? vai 20?
Mistä sait luvun kymmenen? Eikös niitä ollut kolme joista yksi muistaakseni Rydmanin ex? Esitutkinta-aineistossa on eri luvut kuin hesarin jutussa.
Artikkelin kirjoittaja itse on tuomittu rikollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai julkaisi? Ihan teki v****seen.
Se on hyvä. Eikös se juttu jäänyt hieman kesken viime kerralla kun Kokoomus ei halunnut aiheuttaa kohua itselleen. Nyt sitä kohua tulee.
Niin, poliisitutkinta tehtiin ja asia ei edennyt oikeuteen.
Rikokset olivat ehtineet vanheta. Eli syyllinen, mutta ei tuomittu.
Eivät ehtineet vanheta, vaan mitään näyttöä ei saatu. Pahimmat syytökset tulivat ex-puolisolta( täysi-ikäinen!) , joka eroamisvaiheessa koki tulleensa kaltoin kohdelleeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko persu tyhmyyksissään, että Rydmanin kaikki saalistukset on Hesarin kuvitelmaa. Että Hesari keksi kaiken omasta päästään. Kaikki naiset ja tytöt valehtelivat. Hukkapätkä on siis ainoa, joka ei valehtele. Justiinsa joo.
jep, 10 naista kertoo kuinka tämä pelle on systemaattisesti pervoillut alaikäisten kanssa ja ei voida uskoa. olisiko tarvittu 15 naista? vai 20?
Aivan kuten muslimeilla: pitää olla kolme puolueetonta todistajaa todistsamassa, että seksuaalinen häirintä on tapahtunut. Toisaalta, onhan Putkonen johtanut persuja parikymmentä vuotta eikä se ole mikään ongelma yhdellekään persulle ollut- tai hallituskumppaneille.
Rikoksesta ei Rydmania tuomittu MUTTA se ei tarkoita sitä, että jutun lähteet eli tytöt olisivat valehdelleet. Hesaria ei ole tuomittu virheellisestä jutusta!
Yrittävät viedä huomiota pois Lindtmanin nasukuvista;) Ai että mikä lyömäase, että jopa SDP:ssä nasuillaan.
Psykoosit sakenevat vihervasemmistossa LOLLLLLLLLLLL
Vierailija kirjoitti:
Yrittävät viedä huomiota pois Lindtmanin nasukuvista;) Ai että mikä lyömäase, että jopa SDP:ssä nasuillaan.
Ja myöskin Arhinmäen seinätöhryistä!
Miksei ko asiasta ole ollut äänestystä valtuustossa?
Minä en edes kehtaisi olla Wille tällä hetkellä. Häpeäisin silmät päästäni. Miten toi metritikku edes kehtaa patsastella ministerinä. Siinä on varmaan ministeriön virkamiehillä nauramista. Naurettavampaa tyyppiä saa kyllä etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna mukava lukea ulkomaisista medioista, kuinka n asseministeri erosi ja tilalle nostettiin alaikäisiin sekaantuja. Voi hyvää päivää.
Vassutoimittajat lähettävätkin ystävällisesti materiaalia Saksan vassulehtiin.
Täytyyhän jonkun tehdä puttesedän hybridiryhmän hommat että maailma vakuuttuu siitä että suomea hallitsee nasset. Sitten putte setä voikin alottaa puhdistusoperaation ja suomi pääsee eroon pahasta natosta samalla.
24-vuotiaana Rydman varmaan olisi saanut ihan muutenkin nuoria naisia, miksi alkanut groomailemaan nimenomaan alaikäisiä tet-harjoittelijoita? Todella häiritsevää, vaikuttaa patologiselta tapaukselta. Voisin kuvitella että käytös tulee vielä jatkumaan muodossa tai toisessa.
Vierailija kirjoitti:
Rikoksesta ei Rydmania tuomittu MUTTA se ei tarkoita sitä, että jutun lähteet eli tytöt olisivat valehdelleet. Hesaria ei ole tuomittu virheellisestä jutusta!
Oletko pikkulapsi vai hesarin toimittaja vai miksi hoet tuota samaa valheellista sontaa kommentti toisensa perään?
Vierailija kirjoitti:
Tällä kertaa hyypiö ei kauaa juhli, kun ei nauti kokoomuksen suojelusta, kohta saadaan oikeat karvat esiin kamman kanssa, kun erehtyi liitttä persuihin.
Ja minä oon persuäänestäjä ja tämä on minusta huono vitsi että tollanen oikeasti hämärä heppu ja ihan oikean nat sin karikatyyri limanuljaska nut valittiin ministeriksi. Kai tämä joku läppä on Orpon suuntaan. Ja kyllä tästä nyt persuvastaiset ammattiloukkaantujat voivat hyvin syyttää itseään, rydman nyt ei ainakaan ole työväen persu, että saitte nyt äärikokkareen sillä natsihuutelullanne, sitähän te toivoitte.
Hyvin kiteytetty.
Surullista tämä on tavalliselle arjen kanssa painiskelevalle kansalle, siellä ei nyt ole juuri ketään tavallisen ihmisen puolesta puhujaa kun on
Valtosta ja Ryydmannia, kovia kylmiä kiipijöitä, vailla järjellistä talousosaamista, ihmiset ovat näille vain pelinappuloita jollain pörssikurssimittarilla.
Miettikää Valtosta ja Ryydmannia vierekkäin asennossa, mikähän univormu niille mielestänne sopisi. 😂
Minäkin äänestin Ps, petyin hihhuliMarinin johtamaan Sdp:hen. Vähiin käy vaihtoehdot tässä tolkuttomassa todellisuudessa.
Joka toisella tytöllä lukion ekana vuonna täysi-ikäinen poikakaveri, vanhin niistä taisi olla joku 28 vuotias. Poikana se hieman ärsytti, kun ei vapaita tyttöjä juuri ollut. Itse sitten lukion kolmannella sitten aloin seurustelemaan ekaa vuotta käyvän tytön kanssa.
Se, että Wille on joskus kaksikymppisenä seurustellut 17 vuotiaan kanssa on melko tavallista. Ärsyttävää se poikana oli, mutta minkäs teet. Tyttöjä kiinnosti autot ja rahat sekä alkoholi. Mitä itse alaikäisenä ei oikein helpolla onnistunut saamaan. Yläastelaiset tytöt seurustelevat amisten kanssa ja lukioikäiset tytöt nuorten aikuisten kanssa. Näin se on ollut ja näin se tulee jatkumaan.
Juu Wille on varmaan oikeasti tosi rehti oman ikäisistään naisista kiinnostunut tyyppi ja kaikki on vaan suuurta väärinkäsitystä :)
Willekin olisi nuorena halunnut olla niiden menevien tyttöjen kanssa juhlimassa :(
Missä ne todisteet ovat, että on sekaantunut alaikäisiin? Onko joku poliisitutkinta ko tapauksesta?