Voisitko seurustella ihmisen kanssa jolla on ADHD?
Kommentit (15)
Seurustelin n. vuoden. Se oli todella raskasta. Hänellä ei siis mitään lääkitystä käytössään ja käytti adhd:ta tekosyynä ihan kaikkeen, ilkeyteen, saamattomuuteen ja lopuksi pettämiseen.
Enää en seurusteli sellaisen kanssa jolla ei oma ahdh ole hallinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin n. vuoden. Se oli todella raskasta. Hänellä ei siis mitään lääkitystä käytössään ja käytti adhd:ta tekosyynä ihan kaikkeen, ilkeyteen, saamattomuuteen ja lopuksi pettämiseen.
Enää en seurusteli sellaisen kanssa jolla ei oma ahdh ole hallinnassa.
Adhd* :D
Seurustelen. Elämä on mielenkiintoista, ei tylsää hetkeä olekaan. :) Hän kunnioittaa minua ja minä häntä. Osaa pyytää anteeksi.
En, koska sen varjolla sikaillaan ja hölmöillään, eikä oteta opiksi.
ADHD -tyypit on raskasta seuraa.
Mulla on useemmallaki kaverilla adhd ja ovat mukavia ihmisiä, joilla tekemistä riittää. Edellinen seurustelukumppani oli kotona löhnöttävä tyhjäntoimittaja ni tiiän että semmosta en ainakaan enää kattoisi.
Seurustelen tälläkin hetkellä. On ollut ajoittain hyvin vaikeaa mutta asiat alkoivat viimein helpottaa kun hän alkoi aktiivisesti huolehtia hoidosta ja kuntoutuksesta. Lääkityksestä on ollut tosi iso apu ja toivon mukaan myös neuropsykologisesta kuntoutuksesta on hyötyä. Jos hän ei olisi suostunut lääkityksen, tuskin olisimme enää yhdessä. Tosin hän ihan itsekin tajusi lopulta sen välttämättömyyden kun opiskelut, raha-asiat ym. menivät niin totaalisen retuperälle.
Jos olisin etukäteen tiennyt kaikista tulevista vaikeuksista niin en ehkä olisi uskaltanut lähteä suhteeseen. Mutta onneksi suhteessamme on paljon rakkautta ja tahtoa saada asiat toimimaan.
Perheenkin olen perustanut kanssaan, vuosia oltu yhdessä.
Tosin virallinen dg puuttuu, mutta osasin koulutukseni puolesta jo nähdä piirteet.
Saa aikaiseksi, lähtee rientoihin perheenä ja parina, keksii yllätyksiä (myönteisiäkin).
Life is good.
Ei siitä mitään tulisi. Kesken s u i h i n o t o n nainen hoksaa että ikkunat pitää pestä...
Olen itse introvertti sekä asberger eli kaipaan runsaasti omaa rauhaa joten tarvitsen asian ymmärtävän puolison jota ADHD ei ole . Ystävinä ovat loistavia mutta asuinkumppanina turhan rasittavia kaltaiselleni .
En