Onko sinulle maksettu mies-miehelle seksistä
Onko sinulle maksettu suihinotosta tai panosta. Tai oletko itse maksanut siitä. Kokemuksia ?
Kommentit (42)
Vaimon veli on maksanut pari kertaa mulle mainitsemastasi palveluksesta. Olen bi, joten mulle siinä mielessä ok. Töissä on myös yksi mies jonka kanssa ollaan nautiskeltu, mutta raha ei ole vaihtanut omistajaa.
M26
Ei kannata. Ilmaiseksi saa niin paljon kun kehtaa ihan laadukasta seuraa.
Intissä oli yksi kaveri, joka otti suihin yhden päivärahan suuruisella maksulla. Loppua kohden ehkä puolet jätkistä käytti hänen palveluitaan enempi tai vähempi säännöllisesti.
Olen maksanut nuorille 23-30 -vuotiaalle atleeteille, osalle "päiväkahveista", osalle koko yöstä. Osan kanssa tehty koko repertuaari mitä miehet voi keskenään tehdä, osan kanssa enemmän soft sexiä. On ollut upeaa: ei soidinmenoja, suoraan asiaan, täyttäneet kaikki haluni sovituissa rajoissa tietty. Suojaukset hoidettu. M46
Ei. Kerran tuntematonta äijä tarjosi satasen, jos saa ottaa minulta suihinsa. Oli vielä markka-aikaa, niin ei kovin kummoinen tarjous.
Olin n.30v kun annoin yli 60v miehen runkata ja ottaa suihin, sain siitä 40 EUR ja olin tyytyväinen.
Tienaisi hyvät rahat, jos pystyisi panemaan miehiä. Kysyntää olisi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Tienaisi hyvät rahat, jos pystyisi panemaan miehiä. Kysyntää olisi paljon.
Onko sinulle tultu tekemään ostotarjouksia paljonkin?
Ei rahatarjouksia, mutta usein on tultu kyselemään ja persettä tyrkyttämään. Miehiä en pane eikä saisi seisomaan edes tonnista.
Vierailija kirjoitti:
Ei rahatarjouksia, mutta usein on tultu kyselemään ja persettä tyrkyttämään. Miehiä en pane eikä saisi seisomaan edes tonnista.
Entä antaisitko miehen panna sinua riittävän isosta rahasta? Tai vaihtoehtoisesti imeä ja nuolla sinun peetäsi, yksipuolisesti eikä seisokkivelvoitetta?
Vierailija kirjoitti:
Missä olosuhteissa tällaista kyselyä ja tyrkytystä sitten useinkin tapahtuu, käytkö gay-paikoissa "uteliaisuuden vuoksi"? Vai luullaanko sinua h omoksi turuilla ja toreilla esimerkiksi habituksesi vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä antaisitko miehen panna sinua riittävän isosta rahasta? Tai vaihtoehtoisesti imeä ja nuolla sinun peetäsi, yksipuolisesti eikä seisokkivelvoitetta?
Kukaan ei maksa siitä, että panee miestä. Ilmaiseksi saa peetä aina kun haluaa, joten tuota ei tarvitse edes miettiä. H-miehistä yli 90% haluaa, että niitä pannaan.
Olisin jo alalla jos olisi kysyntää😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei maksa siitä, että panee miestä. Ilmaiseksi saa peetä aina kun haluaa, joten tuota ei tarvitse edes miettiä. H-miehistä yli 90% haluaa, että niitä pannaan.
Minä kuulun sitten siihen 10 %:iin joka haluaa itse panna. Varmasti meitä on kyllä enemmän. Ja ilmaiseksi saa jos kaikki kelpaa mutta haluan nuoria atleetteja ja kun itellä on ikää jo yli 40 niin...
Itse menin kokeilemaan nuorenpana kun ajattelin että helppoa lisätienestiä...No ei ollut helppoa mut sellainen kokemus että muistaa vieläkin.
Olis varmaan naivia sanoa, että niin paljoa rahaa ei olekaan, että harrastaisin minkäänlaista seksiä miehen kanssa, mutta varmuudella kukaan tuskin suostuisi siitä maksamaan niin paljoa, että suostuisin.
Vierailija kirjoitti:
Olis varmaan naivia sanoa, että niin paljoa rahaa ei olekaan, että harrastaisin minkäänlaista seksiä miehen kanssa, mutta varmuudella kukaan tuskin suostuisi siitä maksamaan niin paljoa, että suostuisin.
Joo sama. Minulla on tämä periaate että "En ole homo mutta 20 euroa on 20 euroa". -Jos siis on muuten sellainen tapaus jolle voisi antaa peppua: siisti, fiksunoloinen terve jne. Iso kalu on tietysti iso plussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo sama. Minulla on tämä periaate että "En ole homo mutta 20 euroa on 20 euroa". -Jos siis on muuten sellainen tapaus jolle voisi antaa peppua: siisti, fiksunoloinen terve jne. Iso kalu on tietysti iso plussa
Tuo jää vain haaveeksi. Edelleenkään kukaan mies Suomessa ei maksa siitä, että saa panna toista miestä. Peppua saa aina ilmaiseksi ja myös nuorilta komeilta miehiltä. Pepun antajista on valtava ylitarjonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo jää vain haaveeksi. Edelleenkään kukaan mies Suomessa ei maksa siitä, että saa panna toista miestä. Peppua saa aina ilmaiseksi ja myös nuorilta komeilta miehiltä. Pepun antajista on valtava ylitarjonta.
Mistä olet saanut laatupeppua tai onko sinulla jokin erityinen juttu joka tekee sen saamisen muka noin helpoksi?
Olisin haluunut kyllä