Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lomailevat vanhemmat vievät lapsensa lomansa ajaksi päiväkotiin?

Vierailija
18.02.2023 |

Miksi lomailevat vanhemmat vievät lapsensa lomansa ajaksi päiväkotiin?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi äitiyslomalla oleva vanhempi kiikuttaa vanhemman lapsen täpötäynnä olevaan  päiväkotiin joka ainoa päivä aamuvarhaisesta tappiin asti , ja itse kipittää aamuvarhain vaunujen kanssa takaisin kotiin vauvelin kanssa?

Vierailija
2/36 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä on käytetty vain pakollinen aika. Päiväkoti ei ole lapsen koti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tee nii

Vierailija
4/36 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilla on toki oikeus lomaan.

Vierailija
5/36 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs lomaa se on, jos ne kiljuvat kakarat pyörii helmoissa. Oman osuuteni kansan hyvinvointiin olen tehnyt, kun olen pyöräyttänyt noi tulevat eläkkeenmaksajat.

Vierailija
6/36 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO näin ei kuitenkaan kukaan tee

Vierailija
7/36 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Meidän perheessä on käytetty vain pakollinen aika. Päiväkoti ei ole lapsen koti.[/quote"

Tuossa oli kai kysytty niitä jotka roudaa lomallaankin joka arkipäivä lapset sinne tasppiin saakka, ei siis koske sinua tuo.

Vierailija
8/36 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään joka niin tekee mutta voisin kuvitella että jos kotona on remonttia tai joku sairastaa, sen lapsen on parempi päivähoidossa.

Itse varasin kahden viikon täysihoidon lomaksi kun tiesin että menen leikkaukseen ennen lomaa.

Jos mies ei olsii saanut lomaa myös, lapswt olisi viety päivähoitoon.

Vierailija
9/36 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs lomaa se on, jos ne kiljuvat kakarat pyörii helmoissa. Oman osuuteni kansan hyvinvointiin olen tehnyt, kun olen pyöräyttänyt noi tulevat eläkkeenmaksajat.

Tuo on myös ihan asiallainen näkökulma.

Subjektiivinen päiväoikeus on ihan lailla taattu, toki sitä saa ja on lupa hyödyntää.

Lepo jälkikasvun vastuusta kun joku toinen hoitaa ja on vastuussa välillä.

Mukavaahan niillä lapsilla siellä on.

Vierailija
10/36 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin työttömät vievät lapsensa päivähoitoon vaikka lojuvat itse koko päivän kotisohvalla.

Vierailija
11/36 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan tee nii

Tosi monet tekee🤔

T. valaope

Vierailija
12/36 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätyy myöntää et vähän harmittaa sen pariVuotiaan puolesta, joka tuodaan joka aamu kasilta päiväkotiin, pikkuveljen lähtiessä kotiin äidin mukana. Maailman ihanin mukula mut luulis et äitikin haluais hänestä nauttia. No näitä on aina ja syitä on tietysti ihan hyviäkin.

Vierailija
13/36 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan tee nii

Tosi monet tekee🤔

T. valaope

Siis vakaope😂

Vierailija
14/36 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on eronnu niin kätevää viedä omalla lähivanhempiviikolla loman aikana virikehoitoon, pari päivää jaksaa lomailla lasten kanssa,aika kiikuttaa villikot sitten virikkeitä saamaan kavereiden luo päikkyyn ohjattuun varhaiskasvatuspedagogiikan pariin...

Vierailija
15/36 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on myös ihan asiallainen näkökulma.

Subjektiivinen päiväoikeus on ihan lailla taattu, toki sitä saa ja on lupa hyödyntää.

Lepo jälkikasvun vastuusta kun joku toinen hoitaa ja on vastuussa välillä.

Mukavaahan niillä lapsilla siellä on.

No ei oo, varsinkaan pienten ryhmässä. Kotona ois kaikkea enemmän tarjolla, kuten syliä, hoivaa, rakkautta ja sitä kasvatustakin

Vierailija
16/36 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsien hankinta on valinta. Vanhemmuudesta ei pitäisi tarvita lomaa, jos lapsia on halunnut. 

Vierailija
17/36 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivähoidon pitäisi olla maksullista kaikille.

Myös työssäkäyvien maksuja pitäisi nostaa. Näin osa jäisi koriin hoitamaan ja elettäisiin miehen palkalla varhaislapsuusaika.

Vierailija
18/36 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne ketään joka niin tekee mutta voisin kuvitella että jos kotona on remonttia tai joku sairastaa, sen lapsen on parempi päivähoidossa"

Minäkään en tunne ketään joka olisi käynyt esim ruotsinlaivalla kuuntelemassa jotain suosittua esiintyjää.

Mutta voisin kuvitella että kai joku niin tekee.

Vierailija
19/36 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsien hankinta on valinta. Vanhemmuudesta ei pitäisi tarvita lomaa, jos lapsia on halunnut. 

"Tässä on lassemaijan upouudet sukset kun voisitte oikeesti lähteä vaikka hiihtelemään ton parikymmenpäisen lapsiryhmän ja serbiaa puhuvan sijaisenne kanssa lähimetsän ladulle kun on niin kiva hiihtosää ! Moikka Lassemaija! Vietä hauska päivä!"

Vierailija
20/36 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä lapsia on tehty, jos kerran halutaan lomailla kotona ilman niitä lapsia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi