Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapselle tarjottiin töitä mallina. Mitä mieltä?

Vierailija
11.12.2006 |

Kyseessä tyttö, 4-vuotias. Periaatteessa minulla tai miehellänikään ei ole mitään asiaa vastaan, itsekin tein mallin töitä nuorempana (ja hoikempana, heh), mutta onko yleinen mielipide kovinkin tuomitseva?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se sairas ja kuvottava ihmiskuva mikä siitä syntyy.

KIITOS EI - ajattele lastasi.

Vierailija
2/8 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai nekin on jo tuomittu moneen kertaan??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsesi ei tykkää/halua mennä uudestaa niin älä pakota. Itse kävin Lapseni kanssa kuvauksissa ja lapsi ei nauttinut olostaa joten en vie uudestaa. Ei voi tietää jos ei kokeile.

Vierailija
4/8 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko on ollut kauneuskilpailuissa, ja pärjännytkin ihan hyvin. Mallintöitä tekee edelleen, ja toimii koreografina muotinäytöksissä. Silti ei ole mikään tyhjäpää, jonka mielestä ulkonäkö menee kaiken muun edelle. Valmistuu ensi vuoden aikana lakimieheksi.

Vierailija:

Se on se sairas ja kuvottava ihmiskuva mikä siitä syntyy.

KIITOS EI - ajattele lastasi.

Vierailija
5/8 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään en pakottaisi. Tyttö itse olisi innoissaan menossa malliksi, koska rakastaa vaatteita, poseeraamista ja esiintymistä. Harrastaa tanssia ja jumppaa, jossa on tottunut esiintymään.

Itse aloitin mallin työt 12-vuotiaana, ja tein niitä 23-vuotiaaksi saakka (en ikinä täysipäiväisesti, vaan harrastusmielessä). Minusta se oli todella hauskaa, ei ollenkaan rankkaa, ja lisäksi siitä sai omaa rahaa =)

Kai me annetaan meidän pikku mannekiinille mahdollisuus ottaa ensi askeleensa catwalkilla =)

Vierailija
6/8 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten siitä vaan.

Vierailija
7/8 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin anna tytön mennä. Osaat varmasti myös varjella paremmin kuin alaa tuntematon! Itseäni hirvittää ne anorektikkojutut, joita aina yhdistetään tanssiin ja muotimaailmaan.

Vierailija
8/8 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei siitä haitaakaa ole. Minun mieheni on osa-aika malli ja on yhtä ihana ja kunnollinen kun aloittaessaan mallinhommat, täysin raitis ja ei hummaile kaupungilla kaikenmaailma kissanristiäissä vaan ottaa tämän yhtenä rahan ansaitsemiskeinona. Siinä pärjää parhaiten tietynluonteinen, järkevä ihminen.

Elikkä teillä arvon vanhemmat pitää olla järki päässä ja jalat maassa.

Lapsimallit ovat yleensä vaihtuvia, monet tekee vaan yhden kuvaston jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi