Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen viisikymppinen enkä tiedä elämäni tarkoitusta

Vierailija
03.07.2023 |

Mikään työ tai ura se ei ainakaan ollut.

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet Kaikkeus todistamassa itseään. Me kaikki olemme. Olet maailman silmät; olemassaolon ihmettelijä. Sinun kokemaasi ei olisi ellei olisi sinua sitä kokemassa.

Eipä olisi paljosta jäänyt Kaikkeus paitsi jos olisi armahtanut minut ihmettelemästä tätä surkeaa paskaa.

Vierailija
62/104 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 51-v, nainen. Minulla ei ole lapsia eikä uraa.

Mutta olen alallani paras (ilman "uraa") ja omillani toimeen tuleva.

Olen myös kaikkien naisten inhokki, kun kerron totuuden.

Te kuvittelitte kaikesta sitä, mitä meille tuputettiin koulussa, että te vaan niin kuin nuin vaan teette asioita, muutatte maailmaa, ja ootte tärkeitä.

Ette ole, en ole minäkään. Hyväksikäytettyjä hölmojä. Piste,

Ja teillä on sitten tytyjä, joille opetatte ihan randomia verrattuna nykymaailman... Argh!

Onko nyt muotia että jokainen on jotenkin hyväksikäytetty?

No tuon hölmöyden voin ymmärtää. Nykyjengi on ihan tarkoituksella hölmönnetty jo pidemmän aikaa. Kokeillaan miten tyhmiksi massat saadaan.

Taidat olla "melken-siellä-tajuamisessa"... Hyvä niin.

Fakta on, että narratiivi naisista ja yliopistoista on käytännössä täyttä fuudaa. Jokainen minun ikäluokastani "ohjattiin yliopisto-opintoihin", ja muuten sellainenkin pseudotiede kuin "varhaiskasvatus" on sitten ihan yliopistotasoa, ja sitten (aivan parhaudet) sosiologia ja änttinen sukupuolentutkimus nyk. naistutkimus.

Ei saatana, Suurin osa mun yllioppiloiskavereista ei ois pätenyt missään muussa kuin lasten tekemisessä, ei niitten kasvattamisessa mitenkään, vaan niinpä ne nyt on valtiolla yms. töissä.

Pätevyyttä ei ole edes ysäridiskotanssiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen elämällä on valmis suunnitelma, Luojalta tietysti.

Sadistiluoja suunnitteli kärsimyselämän. Ihanata.

Maanpäällinen elämä ei ole verrattavissa ikuiseen kirkkauteen ,päämäärään.

Antaisivat saakeli olla kuollut. Mikä hitto teillä uskiksilla on pakkomielle elää ikuisesti. Ei kukaan sitä halua. Ajatus siitä ettei saisi kuolla on ihan helvetti.

Paratiisi odottaa ,se on taivaallista.

Vierailija
64/104 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me muutkaan tiedetä. Osaa meistä se ei häiritse, ettei tiedä. Osaa se vaivaa jotenkin.

Jos elämä tuntuu vaivalloiselta ja jotenkin raskaalta, sitä merkitystä varmaan ihmettelee useammin kuin jos elämä tuntuisi kivalta.

Voi olla, että olemme joidenkin tuntemattomien olentojen tiedeprojekti. Maailmamme on iso laboratorio ja olemme kuin koekaniineja. Aistimme ja älymme ovat rajalliset.

Vierailija
65/104 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
66/104 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan tietävät, että elämän tarkoitus on 42.

Vierailija
67/104 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen elämällä on valmis suunnitelma, Luojalta tietysti.

Sadistiluoja suunnitteli kärsimyselämän. Ihanata.

Maanpäällinen elämä ei ole verrattavissa ikuiseen kirkkauteen ,päämäärään.

Antaisivat saakeli olla kuollut. Mikä hitto teillä uskiksilla on pakkomielle elää ikuisesti. Ei kukaan sitä halua. Ajatus siitä ettei saisi kuolla on ihan helvetti.

Paratiisi odottaa ,se on taivaallista.

Ikuisuudessa ehtii kyllästyä.

Vierailija
68/104 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei me muutkaan tiedetä. Osaa meistä se ei häiritse, ettei tiedä. Osaa se vaivaa jotenkin.

Jos elämä tuntuu vaivalloiselta ja jotenkin raskaalta, sitä merkitystä varmaan ihmettelee useammin kuin jos elämä tuntuisi kivalta.

Voi olla, että olemme joidenkin tuntemattomien olentojen tiedeprojekti. Maailmamme on iso laboratorio ja olemme kuin koekaniineja. Aistimme ja älymme ovat rajalliset.

Jaarijaarijaa ja hiirten koe. Kuten joku tuolla jo totesikin, niin  42.

Vierailija
69/104 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä höpäjätte. Ei elämällä ole mitään erityistä merkitystä jota kannattaisi pähkäillä. Elämä itsessään on se "merkitys". Aika merkityksetön.

Vierailija
70/104 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saada lapset aikuisiksi, jotka voivat hyvin. Siinä mulle tarkoitusta ja tavoitetta.

Vierailija
71/104 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saada lapset aikuisiksi, jotka voivat hyvin. Siinä mulle tarkoitusta ja tavoitetta.

Ja oon 55v.

Vierailija
72/104 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei vain nauti päivä kerrallaan? Pitääkö olla etsimässä jotain tarkoitusta sen sijaan, että keskittyy nykypäivään. 

Vierailija
73/104 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tarkoitus oli, ettei ikinä lapsia tähän maailmaan. Tiedä mitä joutuvat vielä kärsimään tulevaisuudessa. 

Vierailija
74/104 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei vain nauti päivä kerrallaan? Pitääkö olla etsimässä jotain tarkoitusta sen sijaan, että keskittyy nykypäivään. 

Nauti?

Vierailija
75/104 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kristityllä kirkastuu kirkastumistaan sydänpäivään saakka.

Nuoret miehet juoksevat ja nääntyvät, mutta jotka Herraa odottavat kohottavat siipensä kuin kotkat,he juoksevat eivätkä näänny vaeltavat eivätkä väsy. 

Vierailija
76/104 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt juuri niin kuin olen halunnut. Opiskelin kaksi ammattia ihan huvikseni, olen matkustanut ympäri maailmaa ja asuin ulkomailla vuosia. En missään nimessä halunnut perustaa perhettä vaan mieluummin nautin vaan elämästä. Nyt olen 55-vuotias ja todella tyytyväinen mitä tähän asti on elämässä tullut tehtyä. On mukava ja seesteinen olo. Nyt vaan otan rauhallisesti päivä kerrallaan. Tällaista se pitääkin olla. 

Vierailija
77/104 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauti?

Se on klishee. Joillakin on pakkomielle hokea tuota *nauti elämästä*, vaikka toinen makaisi saattohoidossa paskavaipoissa kirkuen tuskasta. Koska *on vain yksi elämä*.

Tsiisus.

Vierailija
78/104 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä työtä olet(te) tehneet?

Vierailija
79/104 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä työtä olet(te) tehneet?

Olen ollut röissä. Se se vasta olikin elämän tarkoitus!

Vierailija
80/104 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän tarkoitus on rakastaa mahdollisimman paljon. Sillä rakkaus on ainut asia, jolla on merkitystä.

Tämän ovat rajan toisella puolella käyneet oppineet. Yrittihän Jeesuskin opettaa sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi