Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen viisikymppinen enkä tiedä elämäni tarkoitusta

Vierailija
03.07.2023 |

Mikään työ tai ura se ei ainakaan ollut.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän tarkoitus on hävittää kaikki elämä asuttavilla planeetoilla.  Siis tajuamatta sitä.       Huomaa vaan jossain kohtaa että kylläpäs on mennyt huonompaan suuntaan.

Vierailija
102/104 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet yhden maailmanlaajuisesti vaikeimman kysymyksen äärellä. KUn tiedät vastauksen suosittelen kirjoittamaan kirjan. Siitä tulee aivan varmasti myyntimenestys ja käännetään monille muillekin kielille.

Siitä tulisi aika lyhyt kirja. Elämän tarkoitus on valita haluaako elää yhteydessä Jumalaan, vai olla itse itsensä jumala ja mennä helvettiin. Jos valitsee jälkimmäisen, kannattaa nauttia elämästä, elää kaikessa vain omaa nautintoa etsien, yrittää löytää täyttymystä nautinnoissa, sillä ikuisuus on sitten oltava siellä tunkiolla matojen seassa kauheassa löyhkässä kärsien sietämätöntä janoa jatkuvasti.

Eiköhän ikuisuudessa ehdi tottua ja sopeutua. Ikuisuus on melko pitkä aika, jopa pidempi kuin joulu anoppilassa.

No sitä minäkin toivon että tottuu, ainoa asia mikä minua siinä lohduttaa on se että nämä ihmiset todella kaikesta halustaan sinne valitsevat mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Kuulostaa tutulta. Täytän muutaman viikon päästä 59, niin eiköhän tässä ole noin 3/4 elämää takana, joten ei sillä liene enää merkitystä? Aika loppuu.

Vierailija
104/104 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkaus ja omat intohimon kohteet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi