Olen ruokajonon työntekijä ja kerron totuuden!
rohmuan kaikki parhaat pihvit ja lohet ja ruoat aina päältä itselleni, niin tekee muutkin työntekijät ja vapaaehtoiset
se kuuluu ohjelmaan, viimeksi otin lohen, 3 pientä savulohiviipaletta joissa päiväys alkoi olal vanha mutta oli pakastettuja ne, burgerpihvit ja 1 kg kanafileitä ja muita pikkutuotteita kaupan päälle
Kommentit (48)
Ei kyllä olet vaan edelleen se sama kaheli, joka listaa tänne näitä ruokajonosaavutuksiaan kuin jotain olympialaisten mitaleja.
Jos näin on, vähällä annat aikaasi. Tunnen vapaaehtoistyöntekijän ja sanoi päivälle tulee mittaa työpäivän verran
Minä uskon sinua. Olen nähnyt omin silmin näin tapahtuvan. Vain typerys kuvittelee muuta. Ihminen on mikä se on.
vain typerys uskoo että vapaaehtoistyöntekijät istuvat ruoka-avuissa ilmaiseksi ihan hyvää hyvyyttään, tottakai ne on siellä parhaan ruoan perässä tai muuten ovat niin masentuneita kotona että pitää saada seuraa päiväksi ja tupakkikavereita
Taidat vain kärsiä mielenterveysongelmista. Kuvittelet asioita. Kirjoitat niitä internettiin ja seuraat minkälaisia kommentteja saat niihin. Apua on saatavilla: mieli.fi
Hakeudu ajoissa hoitoon.
Ruokajonot ovat täynnä valkoihoisia ihmisiä. Tummia ei siellä ole, koska veronmaksajilta riistetään kaikki rahat, jotta tummat voisivat jatkaa rikollista toimintaansa ja valkoiset näkisivät nälkää.
Se on ihan oikein, että työstä saa jonkun palkkion. Te uhraatte aikanne ja saatte valita puolimädistä ruuista vähiten mädät päältä. Ei kai kenelläkään pitäisi siitä olla mitään sanottavaa?
asia on täysin totta, ruokajakelijat ottaa itselle useamman kassin parhaimmat ruuat ja loput annetaan mitä jää
Minä en enää eläkkeellä käy koska on kauempana bussi matkan päässä eikä taida kassissa olla paljon tuotteita nykyään. Joskus aiemmin oli vaikka ja mitä , apua sain kun olin työtön ja jakelu paikat lähempänä. Saan lähikaupasta punalappuja puoleen hintaan 18.00 alkaen.
venäläisiä ja ukrainalaisia pitää valvoa 1 työntekijä joka pöydässä, jopa banaanilaatikkoa etteivät rohmua kuin YHDEn tuotteen per pöytä, muuten ne varastaa kaiken eivätkä osaa edes lukea venäjää vaikka pöydällä lukee venäjäksi "1 tuoe per pöytä", eräs venäläinen nainen sai ikuisne porttikiellon kun aina rohmusi 2 kpl lihapöydästä ja sille suututtiin lopullisesti
nauratti katsoa sitä, ei pääse koskaan jonoon enää!
Sinne pitäisi saada parempi valvonta, ja jonon hännille rohmuavat jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on rosvoamista!
työmies on palkkansa ansainnut. ei siitä kuormasta saa vapaaehtoisetkaan rohmuta kassikaupalla ruokaa vaan yleensä pari tuotetta
Hurstin mahasta päätellen ei riitä 5000 e kk palkka eikä tytölleenkään vaan ottaa parhaat pihvit itselle
Vierailija kirjoitti:
Ruokajonot ovat täynnä valkoihoisia ihmisiä. Tummia ei siellä ole, koska veronmaksajilta riistetään kaikki rahat, jotta tummat voisivat jatkaa rikollista toimintaansa ja valkoiset näkisivät nälkää.
Tummat ovat kyllä päiväsaikaan töissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei jonossa ole tummille mitään syötävää, koska he eivät sianlihaa syö uskontonsa takia.
Ok. Minä työskentelen vapaaehtoisena ruokajakelussa enkä ole koskaan ottanut itselleni mitään, vaikka työtön olenkin. Koiralle otin kerran pussillisen kinkkua ja siitäkin sanoin, asia oli erittäin ok. Ei siellä edes jaeta mitään mitä haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on rosvoamista!
niin on mutta totta! tiedän kun toinen vanhemmista on ruoka-avussa ja siellä on tietyt vapaaehtoiset aina rohmuassa parhaimmat ja varsinkin kahvipaketit lähtee työntekijän matkaan. vaikka siitä on sanottu monta kertaa niin ei auta! minusta nuo pitäisi olla paremmin järjestetty ettei vapaaehtoiset varastele ja sitten annetaan joku hikinen 1kg salaatti pussi ruuaksi.
Vierailija kirjoitti:
Sinne pitäisi saada parempi valvonta, ja jonon hännille rohmuavat jatkossa.
Jos sä kadehdit niitä vapaaehtoistyöntekijöitä, niin mene itse sinne töihin. Pääset nauttimaan samoista eduista.
Onko noissa jonoissa mitään järkeä kun joutuu maksamaan 3,50e metrolippuja molempiin suuntiin? 7e "ilmaisesta" plus useampi tunti seisomista päälle eli ei mitään sairaiden ja heikkojen touhua. Saisi luvan saada sitten vähintään 40e edestä hyvää tavaraa.