Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Loukkaavankin puheen sietäminen on se hinta, joka pitää maksaa siitä, että erimieliset ihmiset voivat elää sovussa."

Vierailija
02.07.2023 |

Jännä, että hesari on yhtäkkiä tätä mieltä, vaikka aiemmin se on kannattanut persujen viemistä tuomiolle vääristä mielipiteistä.

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000009693231.html

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on outoa. Miten voi ilman lippua päästä festarialueelle? Ja miksi ylipäätään pitää jakaa kansanedustajille ilmaisia lippuja? Kiitokseksi muhkeista koronatuista? Pikkasen haiskahtaa tuo Provinssin touhu.

Vierailija
122/126 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jopas on outoa. Miten voi ilman lippua päästä festarialueelle? Ja miksi ylipäätään pitää jakaa kansanedustajille ilmaisia lippuja? Kiitokseksi muhkeista koronatuista? Pikkasen haiskahtaa tuo Provinssin touhu.

Minä vähän epäilen että provinssin arvoihin kuuluu myös omaksi edukseen valehtelu tai vähintään asioiden kaunistelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tää on niin huvittavaa kun samat ihmiset jotka huutavat jos romani väittää että häntä syrjitään eikä päästetä ravintolaan möykkäävät nyt, että "kyllä yritys saa valita asiakkaansa eikä tarvitse hyväksyä asiakasta josta ei pidä".

Vierailija
124/126 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tää on niin huvittavaa kun samat ihmiset jotka huutavat jos romani väittää että häntä syrjitään eikä päästetä ravintolaan möykkäävät nyt, että "kyllä yritys saa valita asiakkaansa eikä tarvitse hyväksyä asiakasta josta ei pidä".

Minua se ei huvita lainkaan. Se on helvetin vakava asia että tuollaisia on eduskunnassa mukana. Oksettavaa punatyranniaa!

Vierailija
125/126 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sananvapauteen kuuluu oikeus ilmaista mielipiteensä.

Mutta niistä täytyy kantaa myös vastuu. Saat olla erimieltä vähemmistöjen tasa-arvosta ja jopa vastustaa niitä, mutta älä hämmästy jos et sen jälkeen pääse viihdetapahtumaan joka ei ole vapaa, kaikille avoin tila vaan liiketoimintaa joka näkyvästi markkinoi tiettyjä arvoja.

Minäkin saan vastustaa kristinuskoa ja kirkon valtaa Suomessa, mutta jos menisin polttelemaan raamattuja ja huutelemaan mielipidettäni kirkkoon tai seurakunnan rippileirille, olisi mielestäni jopa odotettavaa että minut sieltä poistettaisiin.

Mutta olisiko sun mielestä kohtuullista suorittaa tuo poistaminen, jos olisit polttanut niitä raamattuja kotonasi? Koska sitä muualla tehdyistä/sanotuista asioista saa monien mielestä kyllä rankaista ihan varuiksi, jos se nyt sattuisikin sanomaan jotain joillekin epämukavaa.

Vai onko tällainen ennakkoon profiloiminen ihan ok, kunhan se tehdään kantasuomalaisista, ja eritoten niistä jotka vastustaa median syöttämää agendaa? Vähemmistöistähän ei saa olla minkäänlaisia ennakkoajatuksia, vaikka olisi henkilökohtaisestikin kohdannut niiltä huonoa kohtelua.

Vierailija
126/126 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan koe mitään tarvetta olla sovussa vihervasemmiston kanssa. Minun halveksuntani niitä kohtaan on täysin suoraa ja kiertelemätöntä.

Minä vihaan persusaastaa, olen vihannut aina, ja opettajana kohtelen saastaisia persupenskoja huonommin kuin ihmisten lapsia. Tämä on minun oikeuteni.

Sama minulla, lukion lehtori olen. Persupenskoja en auta enkä ohjaa, muita kyllä. Huonot numerot annan persusaastapenskoille. Ihana tämä vapaus.

En usko, että kouluttautunut saati opettajam sillä se näkyisi postauksessasi. Opettaja ei voi käyttää tuollaista kieltä ja ilmaisua,. Jäit siten kiinni huijaamisesta.

Aivan. Samaa mieltä. Olen pitänyt opettajia siinä määrin sivistyneinä, että he osaavat asiallisen ilmaisun kirjoittamalla kuin suullisesti.

En usko että olet opettaja. Jos olet, niin sääli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi