Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö teinien seksi peittää vanhemmilta täysin?

Vierailija
16.11.2024 |

Pitääkö teinien teeskennellä, että heidän ja kumppaneidensa välillä ei ole minkäänlaista romantiikkaa tai varsinkaan seksiä? Itse seksi tietenkin on yksityisasia, joka ei vanhemmille kuulu. Kun perheessä on hoksaavaisia aikuisia, jotka ovat hereillä "aina", niin asian piilottelu tulee vaikeaksi tai sitten pitää kaikki kunnolla kiva unohtaa vuosiksi. Esim. kyllä nuo tajuavat miksi teinit nukkumaanmenon jälkeen vielä yllättäen käyvät vessassa tai suihkussa, eivätkä nuku aamuun asti, kuten yleensä. Tai miksi menevät lomallakin nukkumaan jo klo 22.

Yritetään piilotella, mutta kyllä tuntuvat tajuavan mistä on kyse. Pitäisikö vaan luovuttaa ja esim. mennä kylppäriin jo alkuillasta viinipullon ja mansikoiden kera, laittaa musiikki soimaan ja vetää ovi lukkoon. Halaukset ja pienet suukot ovat meillä ihan normaaleja ja niitä ei piilotella.

Muistelen, että jotkut ovat palstallakin valittaneet, kuinka ällöttävää on ollut, kun omat lapset ovat laittaneet makkarin oven lukkoon. Kun tuo on vanhemman mielessä tarkoittanut seksiä. Eikä siis olisi halunnut nähdä sitä lukkoa ja pitää ajatuksen, että teinit eivät sellaista ällötystä tee.

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhemmat ovat hereillä ja kotona "aina" niin sitten heidän pitää sietää sitä, että ovi menee joskus lukkoon epäilyttävästi tmv. Tietysti itse seksi hiljaisesti ja ovien takana. Kai nyt vanhemmatkin voisi joskus herranjumala olla omissa menoissaan?!

Vierailija
2/99 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää peittää. Ei pidä luovuttaa. Ei kylppäriin, muutkin tarvitsevat sitä ja käyttävät. Oman huoneen oveen lukko. Käynnit suihkussa ja wc:ssä ovat jokaisen oma asia. Pitäisi varmistaa ettei kylppäriin jää nesteitä tai leviä hanoihin /kahvoihin joihin muut koskevat. Teinien seksuaalisuutta ei pidä esitellä. Romantiikkaa voi jossain määrin olla, mutta sekin aika yksityinen juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettivätkö vanhemmat lapsien vessakäyntejä? Kyllä mä saatan muutenkin käydä vessassa nukkumaanmenon jälkeen.

Vierailija
4/99 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hyvin vääristynyt näkemys, että teinien pitäisi jotenkin hävetä seksin harrastamista ja esittää vanhemmille, ettei sitä tapahdu.

Vierailija
5/99 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin ovi lukossa kuin ei ovea lainkaan. Halauksia ja nuohoamista olen kyllä nähnyt ja se tuntui ihan kuuluvan asiaan. Täytyyhän teinien nyt tykätä toisistaan ja kiva että sen näyttävätkin :-D

Vierailija
6/99 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kaikkien pitää peittää seksinsä. Vessakäyntejä en kyllä tähän asiaan yhdistäisi mitenkään.

Vierailija
7/99 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vanhemmat ovat hereillä ja kotona "aina" niin sitten heidän pitää sietää sitä, että ovi menee joskus lukkoon epäilyttävästi tmv. Tietysti itse seksi hiljaisesti ja ovien takana. Kai nyt vanhemmatkin voisi joskus herranjumala olla omissa menoissaan?!

Tuo hiljainen on suhteellinen käsite. Itse voihkin aika äänekkäästi kun mieheni ottaa minua, ja suorastaan huudan kun laukean

Vierailija
8/99 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit nyt nussii vaikka yleisessä vessassa, uimarannan pukukopissa, mopon selässä tai bussipysäkkiä vasten.

Ihan se ja sama, vaikka kuinka kotona vanhemmat miettivät mansikoiden laittamista kylpyammeen reunalle.

Sama juttu kuin tupakanpolton ja alkoholin kanssa.

Et sä vanhempana voi sitä estää, voit vain valistaa ja toivoa parasta, että lapsi osaa käyttäytyä fiksusti.

Nykyaikana kun tuo tynnyrissä kasvattaminen ei enää ole yleisesti hyväksytty kasvatusmetodi.

M40, 3x lasta

Vierailija
9/99 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen vahingossa todistanut kun teinipoikani harrasti seksiä tyttöystävänsä kanssa. Tulin huoneeseen jossa akti oli menossa. Tilanne oli kiusallinen, vaikka käännyin samantien pois. Ehkä eniten järkytti että näin pojan peniksen erektiossa ja se oli turvonnut ihan muodottomaksi :/ 

Vierailija
10/99 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitääkö vanhempien seksi peittää teineiltä täysin?

Vierailija
11/99 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo hiljainen on suhteellinen käsite. Itse voihkin aika äänekkäästi kun mieheni ottaa minua, ja suorastaan huudan kun laukean

Mulla kanssa tämä. Emälleni oli ongelma vaikka itse tekee samaa.

#kaksinaismoralismi

Vierailija
12/99 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tuota vessa-asiaa. Minä juoksen joka yö vessassa, eikä ne käynnit seksiin liity mitenkään. Joskus käyn montakin kertaa.

Mutta ei kuulu huomata. Mitkään näyttävät jutut ei kuulu teinien seksiin. Esim aamulla kun vanhemmat vielä nukkuvat voi touhuta rauhassa, ja toisaalta, on niitäkin hetkiä, kun kaikilla on omat menonsa. Ja voi teinit mennä vaikka viikonloppuretkelle.

Vierailija
13/99 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on täysin luonnollinen asia. Miksi sitä pitäisi peitellä, kun kaikki joka tapauksessa tietävät, mitä (teini)parit puuhailevat keskenään? 

Vierailija
14/99 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me laitetaan makkarin ovi kiinni, mutta jos ja kun sieltä sitten ääniä kuuluu, niin minkäs teet. Säännöllinen seksielämä on yksi parisuhteen kulmakivistä, eikä sitä pitäisi mitenkään muuttaa se, että perheessä on vanhempia.

Vierailija
15/99 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys. Me harrastetaan seksiä säännöllisesti, eikä minua haittaa tippaakaan se, että vanhemmat tietävät siitä. Samoin teemme myös silloin, jos meillä tai vanhemmilla on yövieraita tai olemme käymässä vaikka omien isovanhempien luona.

Jos joku tästä pahastuu, niin se on hänen ongelmansa. Ei kiinnosta yhtään. Seksiä on muutenkin joka paikka täynnä nykyään, joten olisihan se outoa, että seksiä parisuhteessa pitäisi jotenkin hävetä tai piilotella.

Vierailija
16/99 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus 16-vuotiaana 2vkoa putkeen parittelematta. Meni naama niin mutruun ettei se siitä meinannut oiota enää ollenkaan.

Vierailija
17/99 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lukkoa ovessa mutta vanhemmat kyllä kuulevat äänistä milloin minulla on miesseuraa eikä saa häiritä.

Vierailija
18/99 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorisuta sitä käsisuihkua joskus päivälläkin muodon vuoksi. Tai käy vetämässä pönttö nukkumaanmenon jälkeen. Anna vanhemmillesi illuusio siitä, että ei siellä makkarissa mitään tapahdu.

Vierailija
19/99 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vanhemmat nukkuvat pitkään, joten aamuisin on pari tuntia puuha-aikaa. Ei tulisi mieleenkään vetää ovea lukkoon ja lähteä panemaan, kun muut kotona hereillä.

Vierailija
20/99 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni niin teinien kuin perheen aikuistenkin pitää peittää seksinsä täysin. Yhtälailla on sopimatonta että perheen äiti ja isä menevät panemaan niin että lapset tajuavat asian. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi