Jalkavoide +50, kun mikään ole toiminut kunnolla
Kokeiltu aco, lidli, helosan, demosil jne...kylvetetty ja rasvattu välillä. Rasvattu ja sukat yöksi, mutta ei vaan meinaa auttaa.
Kommentit (62)
Halkeamia ei ole koskaan ollut, mutta inhottavaa kovettumaa tulee helposti tiettyihin kohtiin nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli aiemmin "kroonisesti" kuivat jalat, kunnes hoidatin tablettilääkityksellä kynsisienen pois. Sieni oli kynsien lisäksi myös jalkapohjissa, ns. mokkasiinisilsa.
Miten pitkä kuuri? Kynsisieni on viheliäinen, itsepäinen vaiva.
Tuo Salvequickin voide on ihan surkea. Suosittelen jalkahoitoa säännöllisesti ja sen jälkeen kotihoitona Flexitol Heel Balm.
https://www.yliopistonapteekki.fi/flexitol-heel-balm-kantapaabalsami-11…
Kookosöljy ja puuvillasukat. Toinen hyvä on teatreevoide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli aiemmin "kroonisesti" kuivat jalat, kunnes hoidatin tablettilääkityksellä kynsisienen pois. Sieni oli kynsien lisäksi myös jalkapohjissa, ns. mokkasiinisilsa.
Tähän auttaa myös teatree.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
teatree öljy? Läträtäänkö sitä jalkapohjiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NO EI AUTA KUIN LÄÄKEKUURI. Teatree hävittää sienen vain kosmeettisesti.
16: jalkahoitaja siksi, että leikkaa ja viilaa varpaiden kynnet oikein. Toisin sanoen ei leikkaa liian lyhyiksi, jolloin itse saattaa aiheuttaa pahankin tulehduksen. 18 on oikeassa siinä, että se hieronta on aivan taivaallinen tunne. Eikä siellä jalkahoidossa tarvitse käydä joka viikko.
Carbamide foot cream, ainoa mikä toiminut. Kaikki kokeiltu.
Jalkavoide pitää laittaa joka ilta
Miksi käytät aurinkovoidetta yöllä?
Erisan Käsivoide C. Riittävän paksu koostumus ja sen jälkeen muu voide ettei haudo. Onko apteekin tai Tokmannin jalkavoideosasto koluttu. Entä aloeverakokeilu. Sitten on hiekkapaperia muistuttava jalkahöylä kantapäille, EI siis raastin eli älä käytä metallista. Onko hiivatulehdusta tai muuta vaivaa jalassa, joka vaatii lääkevoiteen tai muun.
Et edes kerro mikä jalkojasi vaivaa tai minkä luulet vaivaan. Oletko käynyt oikealla jalkahoitajalla (eli ei kosmetoligilla)? Tai lääkärissä?
Sanoisin, vauvaöljy mutta kun oli tuo +50, niin vähän aristaa mutta menköön. Kokeile sitä.
Jätä pesemättä joka toinen kerta ja pidä kenkiä kesällä ettei tarvitse pestä sen vuoksi.
Sekin auttaa että ei kastele jalkapohjia peseytyessä.