Jalkavoide +50, kun mikään ole toiminut kunnolla
Kokeiltu aco, lidli, helosan, demosil jne...kylvetetty ja rasvattu välillä. Rasvattu ja sukat yöksi, mutta ei vaan meinaa auttaa.
Kommentit (62)
Paksu perusvoide toimii kuiviin jalkoihin ja kovettumiin. ACOn canoderm on hyvää, siinä on mukana karbamidia.
Ne kovettumat johtuu kuormituksesta. Hyvät, tilavat, pehmeät kengät voi auttaa.
Jos menet jalkahoitoon, etsi oikea jalkahoitaja.
Mulla toimii hyvin markettikama Erisan. On täyteläinen, hajusteeton ja imeytyy hyvin. Kantapäät tuli kuntoon muutaman käyttökerran jälkeen.
Schollin jalkavoide on tosi hyvä - voitele jalat yötä vasten ja päälle puuvillaiset sukat
Halkeamat hiottava pehmeiksi. Suosittelen hoitosarjaa jalkahoitajalla. Haavoista voi tulla paha riesa ja tulehdus.
Mikä tahansa perusvoide kelpaa jaloille kunhan käytät sitä päivittäin runsaasti ja hierot voiteen hyvin jalkoihin. Silloin tällöin voit virkistää jalkoja vaikka suolavesikylvyssä. Itselläni tulee joskus kovettumia jalkoihin johtuen paljosta kävelystä tai huonosti istuvista kengistä, kovettumat saa helposti pois apteekissa myytävällä Verruxin geelillä.
Minulle tuli jalkapohjaan haavaumia vähän aikaa sitten. Oli pakko miettiä mitä alkaa käyttämään, jotta saa jalat kuntoon. Lisäksi minulla on myös taipumista kovettumiin. Tavallinen jalkarasva ei ole oikein tehonnut, vaikka pyrin rasvaamaan ainakin joka toinen päivä. Ostin vaseliinipurkin. Vaseliinia laitan nukkumaan mennessä. Sukat laitan jalkaan, koska aine imeytyy hitaasti. Vajaan kahden viikon käytön jälkeen haavautumat ovat parantuneet ja jalkapohjatkin voi paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Halkeamat hiottava pehmeiksi. Suosittelen hoitosarjaa jalkahoitajalla. Haavoista voi tulla paha riesa ja tulehdus.
Hohkakiveä EI saa käyttää jalkojen kovettumiin ja halkeamiin, siitä tulee yhä vain pahempi kierre. Ei muuta kuin tarpeeksi rasvaista rasvaa, rasvaa, rasvaa. Näin sanoi mulle lääkäri.
T se Herbamedicuksen käyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
O´Keeffe`s Healthy Feet.
Saman valmistajan working hands on pakkausselosteen ainesosien perusteella ja näppituntumalla täsmälleen sama tuote.
Vierailija kirjoitti:
Vihreä Helosan. Paras kaikista!
Tämä vihreä Helosan on minustakin paras!
Raspaa kuiva kuollut iho pois esim. Schollin jalkaraspilla ja laita kosteusvoide aina suihkun jälkeen. Jos laitat voidetta kuiviin jalkoihin, joissa on kuollutta ihoa, niin rasva ei imeydy mihinkään. Itse käytän Ceraven kosteusvoidetta. t. 45v.
Vierailija kirjoitti:
Raspaa kuiva kuollut iho pois esim. Schollin jalkaraspilla ja laita kosteusvoide aina suihkun jälkeen. Jos laitat voidetta kuiviin jalkoihin, joissa on kuollutta ihoa, niin rasva ei imeydy mihinkään. Itse käytän Ceraven kosteusvoidetta. t. 45v.
Lääkärin mukaan raspiakaan EI SAA käyttää, siitäkin tulee ongelmia jatkoon. Vain rasvaa, rasvaa, rasvaa. Kyllä se iho siitä pehmenee aikanaan. Kosteusvoidekaan ei riitä, pitää olla rasvaisempaa.
Mulla halkee kantapäät rankan juoksuharrastuksen takia. Tämä on auttanut, kun muodostaa suojaavan kalvon: https://www.yliopistonapteekki.fi/ceraderm-voide-200-g-56395
Vierailija kirjoitti:
Paksu perusvoide toimii kuiviin jalkoihin ja kovettumiin. ACOn canoderm on hyvää, siinä on mukana karbamidia.
Ne kovettumat johtuu kuormituksesta. Hyvät, tilavat, pehmeät kengät voi auttaa.
Jos menet jalkahoitoon, etsi oikea jalkahoitaja.
Todennäköisesti urheilusta tulee, vaikka kenkäpuoli on kunnossa, en käytä mitään hankaavia kenkiä. Canoderm spray löytyy kotoa, mutta ei taida auttaa jalkoihin, pitäisi olla se paksumpi voide. -ap
Ps. YR lavetelivoide oli joskus hyvä, mutta sen koostumusa muutettiin jos oikein muistan. Pitäisi katsella uudelleen.
CCS apteekista
Ja voi se CCR:kin auttaa, ainakin mielialaan 😊
Jalkavoide, jossa on ureaa toimii parhaiten.
Boreas-voide toimii itsellä. Se on tuoksuton, eikä ole kallis, tällä hetkellä Sokoksella 150 ml purkki maksaa 7,90. Löytyy myös intensive care -versio, puolta pienempi tuubi, sama hinta.
Kuolleen ihon voi kuoria käytetyillä kahvin poroilla. Sitten rasvaa jalat.
Nestehukka näkyy kuivina jalkapohjina. Paljonko juot päivässä?
Vierailija kirjoitti:
Nestehukka näkyy kuivina jalkapohjina. Paljonko juot päivässä?
Saattaa olla perää tässä, pitääkin kiinnittää tähän huomioo enemmän. -ap
Yves Rocher foot cream with Lavender, on toiminut itselläni, kokeile.