Onko teillä näin ihana puoliso? Tuskin.Suojissa metsien, rannoilla järvien https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009673189.html
Onni on löytää tuollainen parisuhde. Kumpikin saa ja haluaa nauttia seksistä oikein kunnolla.
Kommentit (12)
Meillä ei panna kuin muutaman kerran vuodessa.
Mulla on ollut aika paljon seksiä elämässäni mutta vain kerran ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä niin harvoin?
Punkki voi mennä peräaukosta sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä niin harvoin?
Erektio-ongelmia.
Mukavan muodokas ja hyvänkokoinen pepa tuolla naisella, oispa kiva törmätä joskus heihin.. :)
On ja on tehtykin ulkona, mutta nyt on NIIN PALJON hyttysiä, että ei voi muutenkaan mennä metsään, saati sitten nakuilemaan.
Mahtava yhteenkuuluvuus parilla. Itse en pystyisi noin spontaanisti heittäytymään kasvillisuuden sekaan, koska kaikenlaiset pikkuötökät, jotka kuuluvat luontoon, mutta ei minun hiuksiini tai muualle kehoon.
Yhden kerran olen rakastellut hiekkarannalla. Ei ollut onnistunut kokemus 😁
Vierailija kirjoitti:
Mukavan muodokas ja hyvänkokoinen pepa tuolla naisella
Samaa juuri katsoin, että onpa hyvä perse :)
Vierailija kirjoitti:
Mahtava yhteenkuuluvuus parilla. Itse en pystyisi noin spontaanisti heittäytymään kasvillisuuden sekaan, koska kaikenlaiset pikkuötökät, jotka kuuluvat luontoon, mutta ei minun hiuksiini tai muualle kehoon.
Yhden kerran olen rakastellut hiekkarannalla. Ei ollut onnistunut kokemus 😁
En mäkään pysty. Inhotta noi ötökät. Mutta metsän/pellon reunassa autoa vasten on jees.
Onhan tuo juttu aika äärimmäistä itsensäpaljastelua. Jutun perusteella haluavat että heitä katsotaan kun harrastavat seksiä ja näin saavat paljon katselijoita.
Mun exä oli kiihkeä mutta erosimme, koska hän joi aika usein.