Jalkavoide +50, kun mikään ole toiminut kunnolla
Kokeiltu aco, lidli, helosan, demosil jne...kylvetetty ja rasvattu välillä. Rasvattu ja sukat yöksi, mutta ei vaan meinaa auttaa.
Kommentit (62)
Ite käytin salvequickin foot rescueta ja sain sillä kovettumat lähtemään.
Onko elintavat kunnossa? paino,liikunta,lepo..
Vierailija kirjoitti:
O´Keeffe`s Healthy Feet.
Tämäkin ostettu, mutta tekee vaan kalvon pintaan, ei auta. -ap
Herbamedicuksen voiteet, ne halpakauppojen vihreäkorkkiset tönköt rasvat. Lähes mikä vaan käy, lypsäjän voide ehkä paras. Mulla lääkäri tutkii vuosikontrollissa myös jalkojen kunnon ja kerrankin kehui, kuinka jalkapohjat oikein kiiltelivät. Silloin olin rasvannut jalkani vajaata viikkoa ennen tarkastusta.
Vierailija kirjoitti:
On, ei ole ylipainoa, ei hankaavia kenkiä tms.
Siis mikä on ongelma, auttaa mihin?
Käy jalkahoidossa ja pyydä häneltä suositus. Oletko kokeillut Wunderlauf-tuotteita?
Vierailija kirjoitti:
Hoidapa sinä ensin pääsi kuntoon, ennen kuin annat muille jalkojenhoitovinkkejä.
Gewohl pihkavoide, en muista tarkkaa nimeä.
Ei sillä ole noilla vuosilla enää mitään väliä.
Oliiviöljyä jalkoihin ja jalat tunniksi muovipussiin hautumaan.
Vierailija kirjoitti:
Gewohl pihkavoide, en muista tarkkaa nimeä.
Tarkoitin siis tietty Gehwol
Vierailija kirjoitti:
Käy jalkahoidossa ja pyydä häneltä suositus. Oletko kokeillut Wunderlauf-tuotteita?
Jalkahoito monesti: jalkojen kylvetys, rasvaus ja kynsien hoito. Mahdollisesti sukat kaupan päälle. Ylihintaista hommaa sille, minkä voi kotona tehdä niiden sukkien hinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalkahoito monesti: jalkojen kylvetys, rasvaus ja kynsien hoito. Mahdollisesti sukat kaupan päälle. Ylihintaista hommaa sille, minkä voi kotona tehdä niiden sukkien hinnalla.
Jalkahieronta on ihana ja sitä ei voi itse tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Ite käytin salvequickin foot rescueta ja sain sillä kovettumat lähtemään.
Lukasin infoa, tämä lähtee kokeiluun. Kiitos vinkistä.
Mihin pitäisi toimia? Halkeamiin ja kovettumiin kuuriluontoisesti jotain ureapitoista.
Tummeli + bambusukat.
https://www.tummeli.fi/tummeli-kasivoide-ja-jalkavoide-todella-koviin-p…