Oikeasti?! Puoli vuotta 1300 kcal per päivä että paino tippuu 8 kg!
Miten ihmeessä jaksan? Tuossa ei ole nyt huomioitu mitään liikuntaa, mutta silti tuntuu hiukan ylivoimaiselta ja varsinkin jos ei alkuun ala mitään tuloksia näkymään.
Kommentit (107)
Kyllä mä näin lähes viisikymppisenä naisena syön tavallista ruokaa edelleen aika isoja annoksia ilman, että lihon. Mutta vaan 3 kertaa päivässä ja heti jos alan vetämään pizzaa tai suklaata tms., alan lihoa. Kyllä herkkujakin silti joskus voi syödä.
Minäkin olen sössinyt aineenvaihduntani jojoilemalla. Nyt ei paino putoa kuin paastolla ja järjettömällä rääkillä. Tehdasasetukset ovat sekaisin ja jos syön 2000 kaloria päivässä,lihon vuodessa yli 10 kiloa. Lääkäri totesi ainoan toimivan keinon olevan lihavuusleikkaus, joka nollaa tilanteen aineenvaihdunnan kannalta, ja pystyn aloittamaan ns puhtaalta pöydältä. Nyt bmi on 36.
Vierailija kirjoitti:
Painonvartioilla oli aikoinaan liikuntapisteet!
Niillä sai karkkia tai pullaa. Toki myös lisää kunnon ruokaa, jos sitä teki mieli.
Nuo kansainväliset laihdutusohjelmat lähtevät liikkeelle siitä, ettei arkiaktiivisuutta eikä hyötyliikuntaa ole lainkaan eli autolla lähikauppaan.
Painonvartijoiden systeemi on kehitetty pitämään ihminen ikuisessa laihdutuskierteessä. Tuo kuulostaa aivan siltä, että ostaa itselleen syömishäiriön.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen sössinyt aineenvaihduntani jojoilemalla. Nyt ei paino putoa kuin paastolla ja järjettömällä rääkillä. Tehdasasetukset ovat sekaisin ja jos syön 2000 kaloria päivässä,lihon vuodessa yli 10 kiloa. Lääkäri totesi ainoan toimivan keinon olevan lihavuusleikkaus, joka nollaa tilanteen aineenvaihdunnan kannalta, ja pystyn aloittamaan ns puhtaalta pöydältä. Nyt bmi on 36.
Viiden päivän eli 120 tunnin vesipaasto palauttaa "tehdasasetukset". Ole hyvä.
Mun mielestä ei ole yhtään sama mistä kalorit tulevat. Jos syön 50 g pähkinöitä, siinä on samat kalorit kuin 50 grammassa suklaata, mutta pähkinät vie nälkää moneksi tunniksi, toisin kuin suklaa, joka mulla ainakin vaan lisää nälkää.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ei ole yhtään sama mistä kalorit tulevat. Jos syön 50 g pähkinöitä, siinä on samat kalorit kuin 50 grammassa suklaata, mutta pähkinät vie nälkää moneksi tunniksi, toisin kuin suklaa, joka mulla ainakin vaan lisää nälkää.
Toisaalta jos tekee mieli suklaata niin ei siihen himoon auta vaikka söisi pesuvadillisen salaattia!
Moni ei laihdu edes 900 kilokalorinyömisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta jos tekee mieli suklaata niin ei siihen himoon auta vaikka söisi pesuvadillisen salaattia!
Kannattaa miettiä mistä se suklaan himo tulee? Mikä sen laukaisee? Väsymys? Nälkä? Tottumus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksiköhän se lääkäri ei sitten neuvonut paastoamaan viikon?
Aivan. Se ei ole kestävä ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Moni ei laihdu edes 900 kilokalorinyömisillä.
Moni??? Harva. Silloin on kyse esim kilpirauhasen vajaatoiminnasta. Kyllä nämä: " En laihdu edes 900 kcal dieetillä!"- tyypit on oikeasti niitä,jotka "unohtaa" ne 1200 muuta kaloria,jotka syövät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, no lisää liikuntaa. Eikö se ole aika ilmeinen ratkaisu?
Hei
Liikunta laihduttaa vain vähän. Kukaan ei jaksa liikkua niin paljon, että sillä laihtuisi vaikkapa kilon viikossa.Veikkaan, että ap on laskenut kalorimäärän väärin.
Ei välttämättä. Riippuu aika paljon iästä ja pituudesta. Laita vaikka energistarvelaskuriin 160 cm pituus, haluamasi paino ja vaikka 59 vuoden ikä. Vertaapa tulosta vaikkapa 25 vuoden ikään. Yllätyt.
Eli ap on laskenut kalorimäärän väärin.
Vierailija kirjoitti:
Painonvartioilla oli aikoinaan liikuntapisteet!
Niillä sai karkkia tai pullaa. Toki myös lisää kunnon ruokaa, jos sitä teki mieli.
Nuo kansainväliset laihdutusohjelmat lähtevät liikkeelle siitä, ettei arkiaktiivisuutta eikä hyötyliikuntaa ole lainkaan eli autolla lähikauppaan.
Noilla painonvartijoiden pisteillä laihduin 20kg puolessa vuodessa 90-70kg, minulle se oli toimiva resepti, valitettavasti pulju lopetti Suomessa juuri kun saavutin tuon 70kg, viikottainen punnitus ja omaa järkeä siihen syömiseen eli söi ruokaa niillä pisteillä ja kasviksia lisää jos vielä oli nälkä.
Minulle toimi tuo pieni kilpailu ja hyvä porukka, yksikseni syön jääkaapin tyhjäksi.
Punnituspäivänä pidin karkkipäivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksiköhän se lääkäri ei sitten neuvonut paastoamaan viikon?
Aivan. Se ei ole kestävä ratkaisu.
Laitetaan ihminen häkkiin ja syötetään vain pieni kupillinen riisiä päivässä. Lopputuloksena on 100 % varma laihtuminen. Takuuvarmasti toimii jokaisen kohdalla.
Nämä "en laihdu vaikka olen syömättä" tapaukset on yleensä taas sitten jotain ihan muuta...
Pyh. En tiedä kiloista mutta tiputin viime kesänä muutaman sentin vyötäröltä lipolaser-hoidolla. Lisäksi vähintään 45 minuuttia liikuntaa ja max. 1600 kaloria päivässä ja paljon vettä.
Miten voi jaksaa ...syödä vähemmän.
Siis mitä vaivaa siitä tulee, että syö vähemmän?
Tiputa huoneen lämpötilaa ja ajattele paljon. Paino tippuu itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Pyh. En tiedä kiloista mutta tiputin viime kesänä muutaman sentin vyötäröltä lipolaser-hoidolla. Lisäksi vähintään 45 minuuttia liikuntaa ja max. 1600 kaloria päivässä ja paljon vettä.
Ei kannata koska tuo tuhoaa vaan sitä hyvää rasvaa.
Sokerihullu Hanna Koljonen sarjis suositus!
Siis ettekö te kuluta kaloreita ollenkaan? Että siis liiku töissäkään ettekä harrasta mitään liikuntaa?
Itellä kulutus n 2800 kcal / vrk ja 1600 kcal palaa jo parin tunnin juoksulenkillä eikä siinä tarvii edes henkensä kaupalla repiä.
Syön aamu- ja iltapalan ja 2 lämmintä ateriaa päivässä ja syön kyllä päivittäin jonkun leivonnaisenkin. Alkoholia en juuri kuluta enkä makeita virvokejuomia.
PainonvartiJoilla.
Painonvartiot 😂 -- oliko siinä vartiossa montakin vartiJaa ?!