Oikeasti?! Puoli vuotta 1300 kcal per päivä että paino tippuu 8 kg!
Miten ihmeessä jaksan? Tuossa ei ole nyt huomioitu mitään liikuntaa, mutta silti tuntuu hiukan ylivoimaiselta ja varsinkin jos ei alkuun ala mitään tuloksia näkymään.
Kommentit (107)
Jaa, no lisää liikuntaa. Eikö se ole aika ilmeinen ratkaisu?
Semmoista se on. Ei työtä - ei tuloksia. Ja laskurissa täytyy olla tarkka. Itseään huijaa, kun jättää sen keksin tai kourallisen pähkinöitä merkkaamatta.
Ethän sinä niitä läskejä parissa viikossa ole hankkinut. Joten miksi niiden pitäisi kadota yhtään sen nopeammin?
Aika pieneltä pudotukselta kuulostaa.
Mä lisäsin liikuntaa. Laihduin 10kg neljässä kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Se on yksilöllistä. Voi pudota vaikka 20 kiloa tai sitten vain 5.
On ja ei.
Ihmisen biologia kuitenkin on ihan samanlainen jokaisella. Elintoiminnot käyttäytyy tietyllä tavalla. Ruoansulatus ja aineenvaihdunta toimii aika kaavamaisesti. Ei siinä loputtomasti ole yksilöllisiä eroja. Enemmän oma käytös ja elintavat ratkaisee. Moninkertaisesti enemmän.
No, mä jaksoin kaksi vuotta. 40 kiloa lähti. Mut on tää *ttumaista. Vanhenevana naisena jos haluaa pysyä ihannepainossa, on kyllä syömisen määrä kovin pieni. Loppuelämän!
Vähähiilarisella pudotin kympin kahdessa kuussa (normaalipainon sisällä).
Miten jaksatte liikkua noilla kaloreilla? Itseä huimaa ja kuin tajunnan rajamailla liikun lenkillä jos vähennän kaloreita reilusti.
Vierailija kirjoitti:
Vähähiilarisella pudotin kympin kahdessa kuussa (normaalipainon sisällä).
Mun ei tarvinnut muuttaa ruokavaliota. Lisäsin liikuntaa.
Minäkin haluaisin saada kaiken - näkemättä yhtään vaivaa ja kokematta rahtustakaan epämukavuutta.
Maailma ei vaan pyöri minun napani ympärillä. Jos haluan saavuttaa jotain niin minun on tehtävä töitä sen eteen.
T. Tosiasioita elämästä
Millä laskurilla sä tuollaisen tuloksen sait? Ravitsemustietelijät eivät nykyään suosittele kenellekään alle 1500 kcal:n dieettiä.
Vierailija kirjoitti:
Millä laskurilla sä tuollaisen tuloksen sait? Ravitsemustietelijät eivät nykyään suosittele kenellekään alle 1500 kcal:n dieettiä.
Montaakin testasin. Taisi olla Kuntoplussan sivulta tuo ei alle 1300 kcal suositella.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, no lisää liikuntaa. Eikö se ole aika ilmeinen ratkaisu?
Hei
Liikunta laihduttaa vain vähän. Kukaan ei jaksa liikkua niin paljon, että sillä laihtuisi vaikkapa kilon viikossa.
Veikkaan, että ap on laskenut kalorimäärän väärin.
Puolessa vuodessa 8 kiloa on aika paljon. N. kilo kuussa on hyvä tahti, mun kokemuksen mukaan. Itse en kyllä pihistellyt kaloreissa, söin tarpeeksi kun oli nälkä, mutta jätin pois sokerin, vehnän ja margariinin. Sillä lähti 6 kg puolessa vuodessa. Lisäsin myös liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montaakin testasin. Taisi olla Kuntoplussan sivulta tuo ei alle 1300 kcal suositella.
Eli painat jo lähtökohtaisesti aika vähän ja haluat painaa vielä vähemmän?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu niin paljon lähtötilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Painonvartioilla oli aikoinaan liikuntapisteet!
Niillä sai karkkia tai pullaa. Toki myös lisää kunnon ruokaa, jos sitä teki mieli.
Nuo kansainväliset laihdutusohjelmat lähtevät liikkeelle siitä, ettei arkiaktiivisuutta eikä hyötyliikuntaa ole lainkaan eli autolla lähikauppaan.