Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla miehillä tällaista ongelmaa, että haluaisi kyllä kumppanin, mutta ei kiinnostu kenestäkään?

Vierailija
30.06.2023 |

Pitkään aikaan ei mitään ihastuksia tms. ollut ollenkaan.

Ja kyse ei ole siitä, että pitäisi olla joku "instabeibe". Ei vaan oikein tunne mitään ketään kohtaan.

Kommentit (1280)

Vierailija
841/1280 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Olenhan MqTow mies.

Vierailija
842/1280 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei pidä komeita miehiä puoleensavetävinä. Itse kyllä tunnistan komean miehen, en ole sokea, mutta realiteetit tiedostaen oletan heidän itsekin olevan tietoisia ulkonäöstään ja siitä mitä se tässä maailmanajassa merkitsee. Yksikään geenilottovoittaja ei tyytyisi minuun lopullisesti. Edessä olisi takuuvarmasti mustasukkaisuusdraamaa kun mies tsiigailee vieraisiin pöytiin tietäen että saisi kenet vain haluaa. Myös korkea koulutus, laajat liikunnalliset harrastukset, korkea libido ja elämysten nälkä eli "on elämää"-aura ovat red flagejä. Itse olen vaatimaton nainen ja haluan vaatimattoman miehen. Haluan hyvän, tasaisen elämän, en koko maailmaa.

Tämän takia naisten kanssa on syytä olla varovainen. Todellisuudessa se naista miellyttävä mies on juuri tuo tummahiuksinen atleetti. Sitten tyydytään johonkin vähän vaatimattomampaan, kun parisuhteesta on kysymys. Jos minä tietäisin, että naiseni todellinen miesmaku on tuo klassinen täydellinen hiusrajalihaksisto, niin nainen jäisi siltä istumalta.

Kauan sitten seurustelin kaltaisesi miehen kanssa vuosia. Mentiin kihloihin,ostettiin asunto, puhuttiin lapsien hankkimisesta ja naimisiinmenosta.

Minun oli lopulta pakko jättää hänet, koska hän oli uskotellut itselleen, että pidän häntä jonain jämänä ja haluaisin tumman paksuhiuksisen atleetin. Ja kun en suostunut sitä myöntämään, hän muuttui vihamielisemmäksi ja vihamielisemmäksi minua kohtaan. Suhde ei ollut enää oikeastaan hetkeäkään normaali. Jos hän olisi voinut uskoa minusta hyvää ja kohdella minua hyvin, kuten rakasta ihmistä kohdellaan, oltaisiin naimisissa minun puolestani nytkin.

Kuvailemallasi ihmistyypillä on äärimmäisen huono itsetunto. Jäävät suhteeseen, vaikka natkuttavat ja marttyroivat, että et sinä minusta kuitenkaan tykkää ja kuitenkin haluat jonkun muun. Ei sellaista kukaan jaksa kuunnella. Sitten vinkuvat eron jälkeen, kuinka eivät kelvanneet ja olivat oikeassa, jonkun muunhan se toinen halusi tottakai. Eivät tajua itse ajavansa toiset pois käytöksellään.

Sama lyhyillä miehillä joilla on huono itsetunto. Monta kertaa on tullut vastaan täällä tarina siitä kuinka se että mies teki niin suuren numeron pituudestaan kyllästytti naisen, ei se pituus sinänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1280 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole varma haluanko kumppanin mutta en ainakaan kiinnostu juuri kestään. Naiset kyllä jää katsomaan silmiin vaikken mikään nuori mies enää olekaan. Ehkä se on se ulkonäkö sitten kun salilla ja juoksemassa tulee käytyä aika usein. En vaan jaksa kiinnostua niistä käytetyistä kodinkoneista.

Tämä on miesten taso nykyisin. Järkyttävää.

Niin ei mikään ihme että naisten on vaikea löytää kiinnostavaa miestä.

Vierailija
844/1280 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole varma haluanko kumppanin mutta en ainakaan kiinnostu juuri kestään. Naiset kyllä jää katsomaan silmiin vaikken mikään nuori mies enää olekaan. Ehkä se on se ulkonäkö sitten kun salilla ja juoksemassa tulee käytyä aika usein. En vaan jaksa kiinnostua niistä käytetyistä kodinkoneista.

Niin ei mikään ihme että naisten on vaikea löytää kiinnostavaa miestä.

Kukaan itseään kunnioittava mies ei ole tinderissä.

Vierailija
845/1280 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena tuntuu hassulta, että miehet kehtaa vaatia yhtään mitään. Saisivat olla kiitollisia saadessaan edes jonkun naisen. Ja pitävän hänestä erityisen hyvää huolta.

Vierailija
846/1280 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa kyllä 18-20-vuotiaat naiset, mutta sellaista on vaikeaa saada parisuhteeseen.

M40

Miksi juuri tuon ikäinen? Eikö persoona ole tärkein, oli sitten sua nuorempi, vanhempi tai saman ikäinen?

Vierailija
847/1280 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena tuntuu hassulta, että miehet kehtaa vaatia yhtään mitään. Saisivat olla kiitollisia saadessaan edes jonkun naisen. Ja pitävän hänestä erityisen hyvää huolta.

Miksei miehet saisi vaatia? Olihan tämä vitsi?

Vierailija
848/1280 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestenkin kannattaisi miettiä sitä minkälaiset vaatteet korostaa hyviä piirteitä jos on vaikeuksia viehättää vastakkaista sukupuolta. Olen ehkä tämän esimerkin kertonut ennenkin omasta miehestäni. Seurustelun alkuaikoina mentiin ostamaan housuja ja mies alkoi kokeilemaan jotain vyötäröltä vahvasti laskostettuja housuja jotka loi hänelle käytännössä naisen tiimalasivartalon, koska hän oli tosi hoikka. Siis todella kapea ja laiha vyötärö minkä seurauksena hänellä oli hieman lantiota niin kuin naisella. Siihen ne löysät laskoshousut runsaalla kankaalla eikä todella näyttänyt hyvältä. Onneksi hän päätyi hankkimaan tyköistuvat housut jotka korosti mukavasti hoikkuutta ja pyöreitä pakaroita pukevalla tavalla. Jos mies olis tullut aikaan juttelemaan ne laskospöksyt jalassa voi olla että en olisi päässyt siitä yli koska naiselliset muodot miehellä ei vaan viehätä. Tarkoitan että jos suksi ei luista naisten kanssa, niin ei ehkä kannata hirttäytyä tuohon että jos ei vaatteet kelpaa niin pitäkää tunkkinne. Naiset haluaa viehättyö teistä, tehkää se helpommaksi eikä vaikeammaksi. Me naisetkin mietitään tätä kysymystä tosissamme.

Vierailija
849/1280 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on löytää naisellinen nainen, joka itse kustantaisi omat menonsa eikä olettaisi miehen maksavan hänen kulutustottumuksensa.

Tällä oli 46 alapeukkua ja muutama hassu yläpeukku. Ilmeisesti tasa-arvoiset naiset toivoo itselleen edelleen elättäjää #kaksoisstandardit

Tuo "naisellisuuden" toivominen tarkoittaa, että mies haluaa naisen käyttävän paljon rahaa ja aikaa näyttävään ulkönäköönsä, ilman että miehen tarvitsee tehdä mitään vastalahjaksi :)  miksi nainen haluaisi sellaisen miehen?

Vierailija
850/1280 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on löytää naisellinen nainen, joka itse kustantaisi omat menonsa eikä olettaisi miehen maksavan hänen kulutustottumuksensa.

Tällä oli 46 alapeukkua ja muutama hassu yläpeukku. Ilmeisesti tasa-arvoiset naiset toivoo itselleen edelleen elättäjää #kaksoisstandardit

Tuo "naisellisuuden" toivominen tarkoittaa, että mies haluaa naisen käyttävän paljon rahaa ja aikaa näyttävään ulkönäköönsä, ilman että miehen tarvitsee tehdä mitään vastalahjaksi :)  miksi nainen haluaisi sellaisen miehen?

Haluan perinteisen naisellisen naisen joka ei käy töissä ja joka ei käytä penniäkään rahoistani. Narniassa tässä ei ole mitään ongelmaa.

Vierailija
851/1280 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaa kasvatus ja instituutioiden rapistuminen johtavat siihen, että ihmiset eivät pariudu. Eivät pariudu, koska ei ole yhdistäviä juttuja. Juuri tämän vuoksi pitää olla tiukat normit ja käyttäytymissäännöt ja kouluissa kuria ja opettaa, että tietyissä tilanteissa käyttäydytään ja toimitaan tietyllä tavalla. Tytöille pitää opettaa ruuanlaittotaidot, pojille se, miten polkupyörä korjataan tai seinät tapetoidaan. Silloin kaikki tietävät, mitä lisäarvoa toinen tuo elämään. Vapaa kasvatus ja yksilöllisyyden korostus tekee kaikista uniikkeja lumihiutaleita, jolloin kukaan ei löydä kaltaistaan. Tarvitaan yhtenäistävää kasvatusta ja kulttuuria ja individualismin ihannoinnin lopettamista. Suoria rivejä, kollektiivisuutta ja yhteisöllisyyttä yksilöllisyyden korostamisen sijaan.

Hyi kuulostaa kammottavalta. Mutta miksi edes vastaan, koska tämän kirjoitti joku Z-trolli.

Ne tapetit paljasti, täällä kukaan ei kaipaa tapetteja. Tai niitä pieniä suoria vihreitä rivejä.

Vierailija
852/1280 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta katson peiliin ja ymmärrän, etteivät kasvoni tai kroppani kiinnosta yhtään naista. 

On surullista olla ruma ja lihava suomalaismies.

Vierailija
853/1280 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MQTOW Mies kirjoitti:

Ei.

Olenhan MqTow mies.

Ja sitkeästi kuin liima pysyn täällä muiden mammojen kanssa 💪

Vierailija
854/1280 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, mutta katson peiliin ja ymmärrän, etteivät kasvoni tai kroppani kiinnosta yhtään naista. 

Meitä on liikaa. Valtaosa naisista haluaa hyvännäköisen miehen. 

Vierailija
855/1280 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikisinkku mies ja haluaisin naisellisen naisen itselleni mutta kun niitä ei vaan meinaa löytyä mistään 🤔

Haluan myös että nainen on kaunis,ei ylipainoinen ja naisen pitäisi olla terve.

Osaan ja pärjään myös sinkkuna eli mitään pakottavaa tarvetta mulla ei suhteelle ole.

Lapsia voisin myös tehdä jos suomesta löytyisi naisia mutta ei se mua haittaa jos lapsia en tee koskaan.

M33

Vierailija
856/1280 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä on liikaa. Valtaosa naisista haluaa hyvännäköisen miehen. 

Valtaosa naisista haluaa luotettavan, ystävällisen, huumorintajuisen, positiivisen miehen, jolla on hyvä itsetunto. Sellaisen, joka osaa huolehtia itsestään ja läheisistään, uskaltaa myös puhua tunteistaan ja näyttää rakkauttaan naiselleen. Se ulkonäkö ei ole ollenkaan niin justiinsa.

Vierailija
857/1280 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentoit ilmiselvän trollin viestiä.

Vierailija
858/1280 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ikisinkku mies ja haluaisin naisellisen naisen itselleni mutta kun niitä ei vaan meinaa löytyä mistään 🤔

Haluan myös että nainen on kaunis,ei ylipainoinen ja naisen pitäisi olla terve.

Osaan ja pärjään myös sinkkuna eli mitään pakottavaa tarvetta mulla ei suhteelle ole.

Lapsia voisin myös tehdä jos suomesta löytyisi naisia mutta ei se mua haittaa jos lapsia en tee koskaan.

M33

Ja paino on? Nyt rehellisesti.

Vierailija
859/1280 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat aika ylimieliseltä tyypiltä.

Vierailija
860/1280 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä suomalainen mies ei ymmärrä, että nainen hurmataan positiivisella asenteella! Jos vastaan tulee iloinen, hymyilevä ja huumorintajuinen mies, joka kohtelee naista hyvin niin hyvin harva fiksu nainen kävelee ohi, jos kukaan. Kyllä se hymy, joka näkyy silmissä asti, saa sukat pyörimään jaloissa. Itse ihastuin mieheen, joka valitti omaa lyhyyttään. En ymmärrä ollenkaan, olen itsekin lyhyt. Mikä oli ensimmäinen ajatus miehestä: VAU mikä hymy, kukas tuo mies on. Rakastan vieläkin, mikään ei tule koskaan voittamaan hänen minulle suomaa huomiota. Ja minulla on ystävä, joka kuolaa nimenomaan kaljuja miehiä. Hänestä he ovat todella miehekkäitä. Töissä oli yrmy mies, joka oli aika haastava. Mutta kun opin tuntemaan hänen hyvän sydämensä kerroin hänelle, että hänestä tulee ihana aviomies jollekin naiselle. Olen pyrkinyt lisäämään hänen itsetuntoaan, joka näyttää olevan suomalaisen miehen kompastuskivi. Rakasta itseäsi niin joku nainen rakastaa sinua. Kukaan ei jaksa negatiivista miestä, paitsi pessimistinainen.