Mitä ihmettä ostaa 60 vuotta täyttävälle miehelle lahjaksi? Ehdotuksia?
Oon aivan pulassa. En tiedä yhtään mitä ostaisin ja miehellä jo kaikkea tarpeellista mutta mikä olisi sellainen lahja mikä sinua miellyttäisi jos olisit 60 vuotias mies?
Oon ite aika paljon nuorempi ja pää lyö ihan tyhjää ja syntymäpäivät lähestyy milloin on isot juhlat. Mitä sinä ostaisit?
Kommentit (113)
No onpa vähän vaikea vinkata kun ei tiedä ihmisestä mitään. Moottoripyöräkypärä tai omenapuu.
Onko tavallinen mies vai onko hänellä ns. kaikkea?
Minkälainen budjettisi on?
Mitä päivänsankari harrastaa / mistä on kiinnostunut?
Mistäs sitä voi tietää mikä just häntä miellyttäisi? Me lähdetään miehen kuuskymppisiks rantalomalle kavereiden kanssa.
Lahjakortti on ollut aina hyvä valinta siihen kohteeseen mistä lahjansaaja tykkää. Tai sitten pitää kyseinen henkilö todella tuntea ettei tuu vääriä lahjoja. Elikä lahjakortti on mun mielipiteeni.
Lahjakortti thai-hierontaan. Pikkusumma tyydyttää hierojaa ja miestä.
Kuumailmapallolento on aika tavallinen lahja.
Et kertonut summaa, joten hankala ehdottaa pistolapiota tai matkaa Lontooseen.
Missä kunnossa miehen tyyny on? Monien miesten tyynyt ovat naisten takia pestyjä tai vaihdettuja. Olisiko aika osaa uusi kunnollinen, vähän kalliimpi tyyny? Aika ajoinhan noita olisi syytä pestä ja vaihtaa.
Uusi kylpytakki, jos sellaista käyttää.
Me ostettiin 60v puukko. Itse sain aikoinaan 30v lahjaksi puukon. Sit ostin omille lapsille jo eskari-ikäsille puukot.
Onko alkoholi sopimaton lahja hänelle? Konjakki- tai viskipullo melko yleinen tuossa iässä, mutta olisi hyvä tietää aiheuttaisko se esim. hyytäviä katseita hänen rouvaltaan.
Lahjakortti/- kortteja jalkahoitoon. Siitä sen ikäiset miehet tykkää!
Lahjakortti kahdelle risteilylle, etelään tms.
60 vuotias ei tarvitse mitään tavaraa. Osta vaikka siivous tai ikkunoiden pesu. Jos on kova matkustamaan, niin lahjakortti matkatoimistoon tai selviä seteleitä samaan tarkoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti/- kortteja jalkahoitoon. Siitä sen ikäiset miehet tykkää!
Tämä oli hyvä.
Kello/urheilukello/tablet-tietokone
Tai mitä itse olette ostaneet vähän vanhemmille? Tai te jotka ootte 55-60 niin mitä haluaisitte lahjaksi? Miehellä ei ole mitään erityiskiinnon kohteita tai harrastuksia ja en tiedä yhtään, kuukausi aikaa enään.