Mitä ihmettä ostaa 60 vuotta täyttävälle miehelle lahjaksi? Ehdotuksia?
Oon aivan pulassa. En tiedä yhtään mitä ostaisin ja miehellä jo kaikkea tarpeellista mutta mikä olisi sellainen lahja mikä sinua miellyttäisi jos olisit 60 vuotias mies?
Oon ite aika paljon nuorempi ja pää lyö ihan tyhjää ja syntymäpäivät lähestyy milloin on isot juhlat. Mitä sinä ostaisit?
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti/- kortteja jalkahoitoon. Siitä sen ikäiset miehet tykkää!
Meillä tuo olisi jäänyt käyttämättä. Varma tieto. Miehiä on tietysti erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Uurna. Ne on kalliita. Voi käyttää myös säästöpossuna, koska murtomiehet jättää sen rauhaan.
Paitsi jos se sattuu olemaan hopeaa, ikivanhaa kiinalaista posliinia tai faaraonaikaista keramiikkaa.
Lahjakortti lentokonesimulaattorilla lentämiseen! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tässäkin on alapeukutettu? Ilmeisesti olet sitä mieltä, että kaikki miehet ovat samanlaisia, koska et mitenkään voi tuntea minun miestäni minua paremmin, etkä sitä ettei hän edes kehotuksesta mennyt jalkahoitajalle, kun ei saanut kynsiään leikattua ennen lonkkaleikkausta. LMAO
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tässäkin on alapeukutettu? Ilmeisesti olet sitä mieltä, että kaikki miehet ovat samanlaisia, koska et mitenkään voi tuntea minun miestäni minua paremmin, etkä sitä ettei hän edes kehotuksesta mennyt jalkahoitajalle, kun ei saanut kynsiään leikattua ennen lonkkaleikkausta. LMAO
Jatkan; joku tuolla sanoi, että kuuskymppiset miehet haluavat katsoa valioliigaa. No mun mies ei halua, eikä formulaa eikä mitään vastaavaa, hiihtoa kyllä ja yleisurheilua ja naisten taitoluistelua :D. Fuugaan voisi mielellään ottaa vastaan lahjakortin. Googlaa, jos et tiedä mikä se on.
Puukko, jossa on nimi+vuosiluku kaiverrus.
NoHo-lahjakortti, jos paikkakunnalla on ravintoloita, mihin se käy. Tää käy melkein kaikille aikuisille, tietysti vähän budjetistakin riippuu.
Jaa aloitus olikin jo vanha, mutta tuo NoHo-ideana muille silti. 109
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti tämä: https://www.hauskatpaidat.com/tuote/60-ja-matka-jatkuu-t-paita/
Kauhean ruma.
Arvokas VISKIPULLO, niin kuin henkilökin!