Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä ostaa 60 vuotta täyttävälle miehelle lahjaksi? Ehdotuksia?

Vierailija
30.06.2023 |

Oon aivan pulassa. En tiedä yhtään mitä ostaisin ja miehellä jo kaikkea tarpeellista mutta mikä olisi sellainen lahja mikä sinua miellyttäisi jos olisit 60 vuotias mies?

Oon ite aika paljon nuorempi ja pää lyö ihan tyhjää ja syntymäpäivät lähestyy milloin on isot juhlat. Mitä sinä ostaisit?

Kommentit (113)

Vierailija
61/113 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kaunis kippo, johon voi laittaa tekohampaat yöksi?

Vierailija
62/113 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahjakortti/- kortteja jalkahoitoon. Siitä sen ikäiset miehet tykkää!

Tosiaan jalkahoito olisi hyvä.  Miehet ei yleensä kehtaa moisia pyytää, mutta tosi kiva.  Tai joku " päivä armeijan takkiajelulla/ powerpark 50e lahjakortti?

Jos on mökki tai puutarhaa jotain uutta sinne.

Ei lahjakortteja pakkohuveihin! 6-kymppinen mies haluaa itse päättää, minne menee.

Lehtitilaus on erittäin hyvä vinkki. Siitä on iloa pitkäksi aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/113 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelykeppi.

Vierailija
64/113 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapa se, ikimuistoinen lahja ja oppiipahan 😂

Tuli tosi paha olla kun nauroin tälle. Todella törkeää tekstiä.

Vierailija
65/113 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neulo sille villasukat.

Vierailija
66/113 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökkiviikko jonnekin rantamökille.

Tuskin kukaan yksittäinen henkilö haluaa laittaa lahjaan satoja tai tuhansia euroja! Etenkään jos ei edes kovin hyvin tunne lahjansaaja kun Ap:n tapauksessa tulkitsen.

Sama kommentti sopii myös "hyvä kamera" ehdotukseen.

Vierailija
67/113 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua lahjoja. Hankin itse mieleiset ja tarpeelliset tavarat sekä palvelut. Kodissa ja varastoissa on vieläkin vuosien varrella kerääntynyttä turhaa tavaraa, vaikka olen rankalla kädellä siivonnut pois.

Vierailija
68/113 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu ja virsikirja.

Vierailija
69/113 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matka Puolaan.

Vierailija
70/113 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffalippuja

Vierailija
71/113 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vielä tekohampaita ole suussa niin lahjakortti hammaslääkärille tekareiden laittoon.

Vierailija
72/113 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kamera valokuvaamista varten.

Hyvä kamera ja pari objektiivia maksaa lähelle 7000€, ei ainakaan köyhempien valinta

Vierailija
73/113 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ostettiin 60v puukko. Itse sain aikoinaan 30v lahjaksi puukon. Sit ostin omille lapsille jo eskari-ikäsille puukot.

Miksi puukon pitää olla noin vanha?

Vierailija
74/113 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metallintunnistinlaite.

Vierailija
75/113 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metallintunnistinlaite.

Sellainen etsintälaite.

Vierailija
76/113 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

60 vuotias ei tarvitse mitään tavaraa. Osta vaikka siivous tai ikkunoiden pesu. Jos on kova matkustamaan, niin lahjakortti matkatoimistoon tai selviä seteleitä samaan tarkoitukseen.

Mun mies on 60v ja edelleen tarvitsee erilaisia tavaroita uistimesta talvirenkaisiin. Puhelinkin uusitaan parin vuoden välein. Miksi kuvittelit, että 60v iässä ei enää tarvita tavaroita?

Vierailija
77/113 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

60 vuotias ei tarvitse mitään tavaraa. Osta vaikka siivous tai ikkunoiden pesu. Jos on kova matkustamaan, niin lahjakortti matkatoimistoon tai selviä seteleitä samaan tarkoitukseen.

Mun mies on 60v ja edelleen tarvitsee erilaisia tavaroita uistimesta talvirenkaisiin. Puhelinkin uusitaan parin vuoden välein. Miksi kuvittelit, että 60v iässä ei enää tarvita tavaroita?

Minkälaista uistinta suosittelet? Oikeasti minä haluan itse valita ne tavarat mitä tarvitsen, lahjaksi saadut harvoin ovat niitä joita haluaisin.

M65

Vierailija
78/113 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista uistinta suosittelet? Oikeasti minä haluan itse valita ne tavarat mitä tarvitsen, lahjaksi saadut harvoin ovat niitä joita haluaisin.

M65

Se uistin kysytään etukäteen lahjansaajalta, tarvittaessa ihan tarkan kuvan perusteella tehdään hankinta. Vastasin viestiin, jossa oltiin sitä mieltä, että 60v ei tarvitse enää mitään tavaraa ja olen edelleen sitä mieltä, että kyllä tarvitsee ja saa hyvillä mielin hankkia. Siivous tai ikkunoiden pesu kun on nekin asioita, joita mielellään ostaa omalta siivoojaltaan eikä joltain randomilta.

Vierailija
79/113 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai tarvitaan, mutta kyllä tuossa iässä kyetään tavarat hankkimaan itse. Kannattaa luopua autosta, jos talvirenkaiden hankkiminen on lahjojen varassa. Miksi mies ei itse osta puhelinta kuten normaalit aikuiset? Teini-ikäisen on vielä ihan ok pyytää puhelinta lahjaksi, ei 60 vuotiaan miehen.

Vierailija
80/113 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M65

Se uistin kysytään etukäteen lahjansaajalta, tarvittaessa ihan tarkan kuvan perusteella tehdään hankinta. Vastasin viestiin, jossa oltiin sitä mieltä, että 60v ei tarvitse enää mitään tavaraa ja olen edelleen sitä mieltä, että kyllä tarvitsee ja saa hyvillä mielin hankkia. Siivous tai ikkunoiden pesu kun on nekin asioita, joita mielellään ostaa omalta siivoojaltaan eikä joltain randomilta.

Siivouksesta ja ikkunoiden pesusta olen samaa mieltä. Mitään tavaraa en kuitenkaan lahjaksi halua, mutta sehän on vain minun mielipiteeni.

M65

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme