Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä ostaa 60 vuotta täyttävälle miehelle lahjaksi? Ehdotuksia?

Vierailija
30.06.2023 |

Oon aivan pulassa. En tiedä yhtään mitä ostaisin ja miehellä jo kaikkea tarpeellista mutta mikä olisi sellainen lahja mikä sinua miellyttäisi jos olisit 60 vuotias mies?

Oon ite aika paljon nuorempi ja pää lyö ihan tyhjää ja syntymäpäivät lähestyy milloin on isot juhlat. Mitä sinä ostaisit?

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmapuntari

Vierailija
42/113 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä verran rahaa käytettävissä lahjaan?

Harrastaako mitään, onko puhunut joskus jostain mikä kiinnostaisi mutta ei ole raaskinut ostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha on kyllä paras lahja, voi itse käyttää mihin haluaa.

Vierailija
44/113 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu/peniksen kehitin/museokortti

Vierailija
45/113 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkahoito/käsihoito/suuhoito mieltymyksen mukaan.

Vierailija
46/113 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti ladyboylle.

Vierailija
47/113 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusikymppiselle ei kannata ostaa mitään mistä ei oikeasti tiedä, että saajalla on sille käyttöä. Lahjakortitkin jää helposti käyttämättä - kokemusta on sekä saajana että antajana. Yhdelle viinasta pitävälle kaverille tosin ostettiin 60v lahjaks lahjakortti Alkoon - se ei kyllä jäänyt käyttämättä :D

Vierailija
48/113 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikalle tilattu trubaduuri, bändi tai kuoro tai sinä itse dj : nä.

Onko hänellä lp- levysoitinta; semmosia uusvanhoja on hyviä.

Sitten niihin kappaleisiin:

Juha Watt Vainio : Mies kun tulee tiettyyn ikään

Frank Sinatra : My way

Eilen kun mä tiennyt en/ Yesterday when I was young

Alan Parsons Project : biisi jossa lauletaan:..if they asked me if I knew you Ill say you were a friend of mine

Lahja voisi olla lahjakortti esim. perusverenkuvaan ja siinä voisi mitata ukkelilta myös ferritiinin eli varastoraudan myös

Joku pallo ja turnaus läheisten kanssa, tai mikä ettei olympialaiset läheisten kanssa

Oma uima- allas pihaan

Saunavihta/ vasta, tervasaippuaa, erikoisoluita tai muita hyviä juomia, makusikari, korttipakka

Lahjakortti paikalliselle kirpputorille

Vierailija
49/113 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pandan juhlakonvehtirasia. Vien myös abc:lle kahville.

Vierailija
50/113 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkiviikko jonnekin rantamökille.

Vierailija
51/113 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kamera valokuvaamista varten.

Vierailija
52/113 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue netistä viimeaikaiset Finlandia ja Nobel-kirjailijat.  

Ei ole mitään väliä, lukeeko hän tai Sinä, mutta näin säilytätte kasvonne molemmat. 

Sinua pidetään fiksuna ja häntä lukijana. T. M54

Suosittelen Kyllösen Vainajaisia ( arkaaista kieltä, jossa kohta kohtaa Aino Kallas ja Bulgakov ) , tai Annie Ernauxia, jolloin sinä olet feministi ja mies proggressiivinen.

Tietty jos haluaa oikeasti miellyttää, niin joku lahjakortti rautakauppaan, tai leffateatteriin. 

Oikeasti ton ikäiset jäbät haluaisivat käydä rauhassa katsomassa Valioliigaa ( paikanpäällä )  jätkäporukassa ja juoda muutaman oluen kivassa seurassa. Ei enää edes häntäheikitä, Phil Deckerin kanssa on paljon hauskempaa. 

Vierailija
53/113 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso lahjakori monilla erilaisilla säilyvillä herkkulahjoilla on paras. Joku niistä ainakin miellyttää.

Vierailija
54/113 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaan matka

Vierailija
55/113 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai järkkäätte jonkun drag show- tyyppisen vuosikymmenkatsauksen yhdessä läheisten ja ystävien kanssa.

Eli eri vuosikymmeniltä joku kuuluisa hahmo , laulaja tai esim. presidentti puhumassa :D.

Vois naurattaa juhlakalua.

Ai niin, kaluista puheen ollen niin käyppä kaalimadon vai olikse sinfulcityn sivuilla, niin siellä on sellanen iso härpäke, mihin voi työntää makkaran ja samalla säädellä tehoja :D. Lisäksi siihen voi asentaa kännykän mistä voi katsoa stimulaatiota.

Vierailija
56/113 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräreikäkarvoituksen vahaus ja vaalennus -lahjakortti.

Vierailija
57/113 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä vaan mitään tavaraa osta. Roinaa hänellä on tarpeeksi. Jotain 50e lahjakorttia ei välttämättä tule käytettyä. Kallistun myös laadukkaan konjakkipullon kannalle.

Jälleen on moneksi vuodeksi konjakkia leipomisen mausteeksi. Osa pulloista menee kiertoon. Mitään varsinaista iloa siitä ei ole.

Lahjakorttejakaan ei kannata antaa, ne ovat usein väärään paikkaan sidottuja, eikä summakaan osu kohdilleen juuri siinä paikassa, mihin se on ostettu. Menee osa hukkaan tai sitten joutuu laittamaan omiaan, että saa jotain jotenkuten käyttettävää. Joskus lahjakorttipaikka menee konkurssiin ennen käyttöä ja rahat menee hukkaan, joten kannattaa antaa ihan rahana sen lahjakortin sijaan. Kuorelliseen korttiin voi sitten vaikka kirjoittaa, että tässäpä sinulle jalkahoito tai uusi kello ja rahat sinne kuoreen.

Mitään harrastukseen liittyviä lahjoja ei kannata ostella, jos ei tiedä tasan tarkkaan, mitä toinen haluaa. Varmaan yli 90% noista harrastukseen liittyvistä lahjoista menee oikeasti pieleen, ovat yleensä vähän sinnepäin tai huonompia versioita siitä, mikä itsellä on jo käytössä. Kärjestetysti sanoen  kunnon sytkäriä kaipaavalle annetaan joko tulitikkuaski tai lelusytkäri lahjaksi.

Puolisoni sai lahjaksi toivomaansa suosikkisuklaataan ja muita herkkuja. Mitään kelloja, tabletteja tms en edes miettinyt ostaa, hän osaa ostaa ne ihan itse ja tietää mistä ne saa edullisesti ja itse ostaen hän saa juuri sellaisen kuin itse haluaa, eikä sellaista, mikä minun mielestäni olisi kiva.

-kuusikymppinen-

Olipas negatiivinen kommentti.Varmaan kukkapuskakin on väärä lahja.

Vierailija
58/113 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purjehduskurssi tai joku luontoelämys, koskenlasku tai melontaretki.

Vierailija
59/113 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wishiltä googlaa jotain päivänsankariin liittyvää. Mutta sitte sun pitää toimia nyt, koska paketin tulo kestää jonkin aikaa.

Vierailija
60/113 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retinolia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme