Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku pystyy asumaan rumassa lähiössä kerrostalossa?

Vierailija
30.06.2023 |

Vaikka Vantaalla? Minä masentuisin täysin, eikä auta ulkoilut. Opiskeluajan ymmärrän, mutta että senkin jälkeen jäädään neukkukuutioon pyörimään!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne pi e run hajun sekaan

Vierailija
2/25 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käsittänyt tuota. Masentuisin täysin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuolla rumaa. Joillakin on kuitenkin pakkomielle hengata esim pääkaupunkiseudulla - vaikka sitten ilman duunia. Ollaan narkkilähiöissä kopeissa pilaamassa elämä. En oikein tajua miksi edes elää tuollaista elämää?

Vierailija
4/25 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin älyttömän kiitollinen, että asuminen on halpaa ja helppoa, sai omistuskämpän ilman lainaa. Fiilaan tätä, että asun metsän keskellä ja joen vieressä, mutta pääsen kuitenkin töihin 20 minuutissa julkisilla. Ei tarvi autoa, säästyy nekin rahat sijoituksiin. Ikkunoista näkyy mäntyjen ja koivujen lehvästöt ja taivas, kun on -70-lukulainen neukkukuutio, eikä tonttia rakennettu liian täyteen. Aamuaurinko näkyy keittiössä, parveke ilta-aurinkoon. Hyvin hoidettu talonyhtiö omalla tontilla, niin ei tarvi kaupungin maanvuokranousuista tai jostain talonyhtiölainoista ahistua. Ymmärrän kyllä, ettei betonibrutalismi ole kaikkien makuun, mutta kun valitsee talonyhtiön hyvin, ja kämpän, jossa on omiin tarpeisiin toimiva pohja, niin siinä on kyllä etunsa.

Vierailija
5/25 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siitå kodista onneksi pystyy tekemään sisällä mukavan ja oma näköisen.

Ja se ettei sua ulkoilu ja pihasta lähteminen auta, ei tarkoita etteikö muilla olisi niin. Suomessa on se hieno puoli, että asutpa missä vaan, oot alle vartissa luonnon helmassa.

Vierailija
6/25 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tartte asua perintömökissä jossain Juupajoen korvessa, mökissä, jota muuttotappio kunnassa ei ikinä saa myytyä kenellekään.

Vierailija
7/25 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä just asenne ratkaisee. Sun elämä on onnellisempaa, kun löydät joka päivä niitä asioita, joista olla kiitollinen, ja kurjempaa, jos löydät vaan asioita, jotka on vialla ja pilalla. Ei p---a olo johdu siitä miltä koti näyttää ulkopuolelta. 

Vierailija
8/25 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tartte asua perintömökissä jossain Juupajoen korvessa, mökissä, jota muuttotappio kunnassa ei ikinä saa myytyä kenellekään.

No ei tartte niin kun ei ole edes sitä! Kyllä minä olen täällä betonilähiössä katkeroitunut, ihmisarvotonta tämä elämä on tässä rumuuden täyteisessä ympäristössä. Paska, köyhä elämä.

Vierailija
9/25 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä näitä on edes enää olemassa? Ei ole ihmisarvoista elämää.

Vierailija
10/25 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastike on 200 euroa kk. Kyllä täällä asuu mielellään.

Vierailija
11/25 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tartte niin kun ei ole edes sitä! Kyllä minä olen täällä betonilähiössä katkeroitunut, ihmisarvotonta tämä elämä on tässä rumuuden täyteisessä ympäristössä. Paska, köyhä elämä.

Jos sun arvot on niin selvät, niin sit eikun tekemään duunia sen eteen, että saat lisää arvostamiasi asioita elämään. Vuokralle minikotiin jugend-taloon vaikka. Pakkoko sinne neukkulaan on jäädä ahdistumaan.

Vierailija
12/25 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neukkulähiöissä on usein vanhoja puita, puistoja, sellaista rähjäistä romantiikkaa joka voittaa koska tahansa nämä kuivat, sieluttomat tuulen pieksemät, ankeat uudiskohteet. Mulla on muuten täällä neukkukuutiossani sisälämpötila 23 astetta helteilläkin koska isot puut antaa varjonsa suojaksi. Ei tarvita viilentävää ilmastointia eikä tuulettimia.

Vierailija
13/25 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma valinta, voit vielä päästä kurjempaankin asemaan, jätät vuokrat maksamatta ja pian oletkin koditon. Mitä muuten aattelit viedä mukanasi kun potkaiset tyhjää?

😁

Vierailija
14/25 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja muutkin. Te puhutte asiasta, josta ette tiedä mitään. Olen asunut 47 vuotta Vantaalla. Siitä ajasta puolet kerrostalolähiössä. Nyt tilavassa rivitalossa. En ole koskaan tavannut yhtään narkkaria, en Vantaalla ja Helsingissä muistaakseni kaksi. Täällä lapseni saivat hyvän koulutuksen ja työtä on enemmän kuin jaksaa tehdä. Ne palvelut, jotka ovat vieressä kruunaavat kaiken. Koulut, kirjastot, kuntosalit, uimahallit, kylpylät, joukkoliikenne ym.ym. Älkää puhuko suulla suuremmalla.

Vierailija
15/25 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen monta kertaa maaseudulla ajellessani miettinyt, miten kukaan pystyy asumaan niissä puolilahoissa, homeisissa röttelöissä. Itse asun viime vuonna valmistuneessa, modernissa ja kauniissa kerrostaloasunnossa uudessa lähiössä.

Vierailija
16/25 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole edes mahdollisuutta valita. On otettava edullinen asunto sieltä mistä saa. Vantaa on hyvä paikka asua.

Vierailija
17/25 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ja muutkin. Te puhutte asiasta, josta ette tiedä mitään. Olen asunut 47 vuotta Vantaalla. Siitä ajasta puolet kerrostalolähiössä. Nyt tilavassa rivitalossa. En ole koskaan tavannut yhtään narkkaria, en Vantaalla ja Helsingissä muistaakseni kaksi. Täällä lapseni saivat hyvän koulutuksen ja työtä on enemmän kuin jaksaa tehdä. Ne palvelut, jotka ovat vieressä kruunaavat kaiken. Koulut, kirjastot, kuntosalit, uimahallit, kylpylät, joukkoliikenne ym.ym. Älkää puhuko suulla suuremmalla.

Et koskaan tavannut Vantaalla yhtään narkkaria? Jepu jep. Vantaa on kuvottava narkkipesä, johon kukaan normaali ei vie lapsiaan.

Vierailija
18/25 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ookei, ja hä?

Vierailija
19/25 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole edes mahdollisuutta valita. On otettava edullinen asunto sieltä mistä saa. Vantaa on hyvä paikka asua.

Vantaa on kallis! Aina on mahdollisuus muuttaa pois rumasta helvetistä!

Vierailija
20/25 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella on mukava asua kerrostalossa, mutta kesällä se ei ole hienoa.