Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku pystyy asumaan rumassa lähiössä kerrostalossa?

Vierailija
30.06.2023 |

Vaikka Vantaalla? Minä masentuisin täysin, eikä auta ulkoilut. Opiskeluajan ymmärrän, mutta että senkin jälkeen jäädään neukkukuutioon pyörimään!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä haluaisi asua jossain Kalasatamassakaan. Ne talothan on aivan hirveitä. Talot toisissaa kiinni ja parvekkeet suoraan kadulle päin ovat kuin näyteikkunoita. Pihat pelkkää asfalttia, lapsille ehkä hiekkalaatikko ja keinu. Sokkeloinen Redi tai metro ja keskustan läheisyys ei tilannetta paranna. Kamala paikka.

Vierailija
22/25 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloitus tulkittavissa niin, että kerrostaloasuminen ei olisi ihmisarvoista?

Kaupunkioloissa se on välttämätön asumismuoto.

Vaikka olen "punainen tupa ja perunamaa" - ihminen, hyvinkin ymmärrän kerrostaloasumisen hyvät puolet ja sen, että monet eivät sitä vaihtaisi muuhun asumismuotoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Onko aloitus tulkittavissa niin, että kerrostaloasuminen ei olisi ihmisarvoista?

Kaupunkioloissa se on välttämätön asumismuoto.

Vaikka olen "punainen tupa ja perunamaa" - ihminen, hyvinkin ymmärrän kerrostaloasumisen hyvät puolet ja sen, että monet eivät sitä vaihtaisi muuhun asumismuotoon.

On muuten huoletonta asua vuokralla, ei tarvitse huolehtia talvella lumien luonnista. Voi kirota sitä, että tulevat koneillaan aamuyöstä juuri makeimpien unien aikaan kolaamaan, ja jolleivät tulleetkaan, niin kirota sitten auraamatonta pihaa, kun lähtee töihin tai lähikauppaan. 😂

Vierailija
24/25 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun uudessa kerrostalossa Vantaalla. Asunnon ulkopuoli ei minua kiinnosta pätkääkään kun en ole ulkoilevaa tyyppiä. Teen pitkää työpäivää ja illat vietän kotona. Viereen rakennetaan juuri suurta urheilupuistoa mikä nostaa asunnon arvoa ja parin vuoden päästä sadan metrin päässä on hyvät urheilumahdollisuudet. En tiedä voiko näitä uusia taloja verrata neukkukuutioihin, ehkä. Mielummin asun tässä kuin 1970 luvun läävässä.

Vierailija
25/25 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun uudessa kerrostalossa Vantaalla. Asunnon ulkopuoli ei minua kiinnosta pätkääkään kun en ole ulkoilevaa tyyppiä. Teen pitkää työpäivää ja illat vietän kotona. Viereen rakennetaan juuri suurta urheilupuistoa mikä nostaa asunnon arvoa ja parin vuoden päästä sadan metrin päässä on hyvät urheilumahdollisuudet. En tiedä voiko näitä uusia taloja verrata neukkukuutioihin, ehkä. Mielummin asun tässä kuin 1970 luvun läävässä.

Kunhan on erillinen keittiö ja iso olohuone niin ihan mitä vain. Jos niitä ei ole, niin asuu läävässä.