Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko nähneet kun eläimen päälle ajetaan?

Vierailija
29.06.2023 |

Kaikki ovat nähneet tiellä ruumiita, mutta entä itse tilannetta?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kun rattijuoppo melkein ajoi pienen koululaisen päälle.

Vierailija
2/31 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt ko. tilanteen ja olen ajanut eläimen päälle. Todennäköisesti olen elämäni aikana liiskannut miljoonia hyönteisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 🤮 Se oli 🦔

Vierailija
4/31 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 🤮 Se oli 🦔

Onko siiliä vaikea nähdä saastuttimesta?

Vierailija
5/31 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein. Kuulin kovan pamauksen ja eläin lensi lähelle pientareelle, kaiteen yli. Nosti päätä, katsoi kauniilla silmillään ja kuoli ilmeisesti. Pieni kuusipeura jolla oli pienet sarvet. Koko tilanne oli kuin paholaisen käsikirjasta. Mies nousi autosta, huusi ja kiroili, auton kunto kai kiinnosti enemmän kuin se että auton palat olisi voineet lentää päälleni. Silta jonka alta voi kävellä.

Vierailija
6/31 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pyöräilijän nousevan kuus metrii iilmaan. Sit se räjähti niskoilleen. Oli kypärä...

Vierailija
7/31 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 🤮 Se oli 🦔

Onko siiliä vaikea nähdä saastuttimesta?

Vaikka puimuria on vaikea nähdä, jos katse on hansikaslokerossa.

Vierailija
8/31 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein. Kuulin kovan pamauksen ja eläin lensi lähelle pientareelle, kaiteen yli. Nosti päätä, katsoi kauniilla silmillään ja kuoli ilmeisesti. Pieni kuusipeura jolla oli pienet sarvet. Koko tilanne oli kuin paholaisen käsikirjasta. Mies nousi autosta, huusi ja kiroili, auton kunto kai kiinnosti enemmän kuin se että auton palat olisi voineet lentää päälleni. Silta jonka alta voi kävellä.

Se siis oli tuntematon mies autossa. Ja itse lenkkeilin sillan alustan lähellä, kohti siltaa.

Vierailija
9/31 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Valitettavasti. Se oli ihan hirveää!

Oltiin vieressä olevassa autossa kun joku ajoi kissan päälle ja sen vartalo liiskaantui keskeltä yms. Näin sen enkä unohda sitä ikinä. Se oli todella kauheaa.

Ajoiko vielä seuraavatkin siitä päältä?

Vierailija
10/31 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajanut kahdesti rusakon hengiltä. Kummallakin kerralla on käynyt sinällään hyvä tuuri, että on mennyt kertalaakista, ei ole tarvinnut alkaa lopettamaan.

Vaikka kuinka varoo liikenteessä, niin kun tulee ajettua useita kymmeniä tuhansia kilometrejä Suomea ympäri vuosittain milloin minkäkinlaisilla teillä, niin silti noi kaksi vahinkoa on käynyt tässä parinkymmenen vuoden aikana.

Vierailija
11/31 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, lälläsläääääääää

Vierailija
12/31 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän kiroili vaikka itse ajoi päältä 🤔

Vierailija
13/31 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin pyöräilijän nousevan kuus metrii iilmaan. Sit se räjähti niskoilleen. Oli kypärä...

Beirutissa olisi säästytty kypärällä.

Vierailija
14/31 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kun auto ajoi jo valmiiksi kuolleen oravan yli, ja sekin oli ihana kamalaa. Eläinraukan ruumis pompahti vähän ilmaan. 😞

Vierailija
15/31 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole saastutuskorttia, mutta joskus perhoset lentävät väkisin pinnoihin vaikka yrittää kuinka väistää.

Vierailija
16/31 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa on melkein päälleni ajettu suojatiellä. Olen jo suojatiellä kun aletaan kiihdyttää kohti.

Vierailija
17/31 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän kiroili vaikka itse ajoi päältä 🤔

Oletko koskaan tavannut kortillista joka osaisi ajaa? Minä en.

Vierailija
18/31 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kun joku ajoi jäniksen päälle ja jatkoi matkaansa jättäen sen kitumaan. Minun tehtäväksi jäi käydä päästämässä se kärsimyksistään.

Vierailija
19/31 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kun auto ajoi jo valmiiksi kuolleen oravan yli, ja sekin oli ihana kamalaa. Eläinraukan ruumis pompahti vähän ilmaan. 😞

Vuosia sitten astuin pimeällä kadulla pienen kuolleen linnun (raadon) päälle ja osa siitä tarttui lenkkariin. Se oli kauheaa. Tänä kesänä oli kuolleen kyyhkyn jäännökset yhdellä kadulla ja keväällä pienen oravan.

Vierailija
20/31 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita ruumiita tuli jokunen kun kymmenen vuotta ajoin autoa työkseni. Lähinnä kaikenlaista pientä, supi ja kettu olivat suurimmat ruumiit. Onneksi se hirvi osui vain peiliin. Erikoisin tapaus oli kurki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme