Nainen oletko koskaan pettynyt
Kommentit (30)
En, mutta siihen miten huonosti sitä kikkeliä käytetään (oli iso tai pieni) olen kyllä pettynyt kerta toisensa jälkeen.
Vinkki: iso muna ei tee miehestä hyvää sängyssä. Päin vastoin, jos on huono sängyssä niin se iso muna lisää epämukavuutta.
Jos on ollut niin iso ettei tunnu.
Vierailija kirjoitti:
En. Värkin koon pystyy kohtuullisen hyvin päättelemään miehen kasvoista, joten koko ei ole koskaan ollt minulle yllätys.
Häh! Miten muka?
En. Ei mulla ole ollut edes mitään odotuksia sen suhteen, joten miten olisin voinut pettyäkään. Niin kauan kun mies on ihana, ei koolla ole väliä.
Miten kuulostaa kuin moni täällä mittailee kaluja ja pettyvät Arvatkaa miksi. Kun on tunteita oikeasti ei mieti edes tällaista .
Miettiiköhän miehet kun katsovat sinun naamaa minkälainen toosa sulla on ?
Fatima-Marilyn kirjoitti:
En. Olen nainut vain paksuja valkoisia kaluja.
😛
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti: kyllä olen
Odotit Ron Jeremyn kaltaista 25 senttistä kyrsää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Värkin koon pystyy kohtuullisen hyvin päättelemään miehen kasvoista, joten koko ei ole koskaan ollt minulle yllätys.
Häh! Miten muka?
Kyl sen joistain vaan näkee onko paksu muna, kasvoista, ranteista...
-eri
Voimmeko tehdä siis johtopäätöksen? Nainen kuin nainen haluaa jättikullia, kunhan mies osaa sitä käyttää, ja on muutenkin kaikinpuolin mukava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh! Miten muka?
-eri
En minä sitä nähnyt tuosta yhdestä brassi shemalesta.
167 senttinen ja isorintainen, mutta kalu 24 senttiä pitkä ja 7 senttiä paksu. Ja tämä on tosi.
Eli, jätämme naiset nussimaan jättikulleja. Meille miehille kyllä löytyy tiukkoja aasialaisia naisia ja etelä-amerikan kauniita transnaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh! Miten muka?
Vaikea selittää. Mutta esimerkiksi nenää, ihon rakennetta ja korvan poimuttuneisuutta kannattaa katsoa ja kengän sekä käsien kokoa.
Nuorena kyllä. Jollakin mini, ohut tai liian pitkä, ikävät luonteet, sohellusta ja viinamiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh! Miten muka?
-eri
167 senttinen ja isorintainen, mutta kalu 24 senttiä pitkä ja 7 senttiä paksu. Ja tämä on tosi.
Sanoin "joistain". Joskus tulee kookkuus yllärinä, mut jos on ollut epäilys että taitaa omata paksun, niin oon ollut oikeassa 100%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh! Miten muka?
Vaikea selittää. Mutta esimerkiksi nenää, ihon rakennetta ja korvan poimuttuneisuutta kannattaa katsoa ja kengän sekä käsien kokoa.
Tämä on tätä naisten huumoria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh! Miten muka?
-eri
Menet aina mittanauhan kanssa deiteile. Tosi on.
Oon ihan normaalikokoinen (jep, sieltä) ja useammin kuin kerran puolivahingossa tuupannut naista niin pohjaan ettei kuulemma ollut kivaa. Ei siihen mitään jättikullia tarvitse.
Kyllä seksi on paljon muutakin kun mäntähommia.
M
https://thothub.vip/wp-content/uploads/2022/05/03_l.jpg?v=1651781768
Tämän kokoiset lollot kaipaavat seurakseen paksua ja pitkää ;)