Neljättä kertaa naimisiin heinäkuussa
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on kolmannella kierroksella. Me olemme olleet naimisissa kymmenen vuotta, ja olen varma, että tämä liitto kestää kuolemaan asti. Mutta jos minä kuolen, niin hän ehtii vielä neljänsiin naimisiin.
Alussa olin tosi epäluuloinen parisuhdehistoriasta, mutta turhaan. Mies on loistavaa aviomiesmateriaalia. Eroihin on myös selkeät syyt ilman uskottomuuksia.
Muistan kun ex mieheni uusin rouva nro:3 sanoi, että tämä liitto kestää loppuelämän, niin se avioliittto ei kestänyt edes kahta vuotta kun mies otti eron. Kannattaa koputtaa puuta.
Näinhän se menee. Sarjaeroajat tekevät noin. Heitä kannattaa välttää. Suurimmalla osalla heistä on pään sisällä isoja ongelmia.
Olen tuo, jolle vastaat.
Toki aina pitää koputtaa puuta, ikinä ei tiedä, mitä elämässä sattuu ja tapahtuu. Kun kirjoitin että uskon tämän kestävän loppuelämän, niin viittasin siihen, että tämän kymmenen vuoden aikana ei ole tullut vastaan mitään sellaista miehessä, mikä olisi hälyttävää tai outoa. Ei ole tullut luurankoja kaapista. Kyllä kymmenessä vuodessa olisi jo näkynyt, jos miehessä olisi käytöshäiriöitä.