Neljättä kertaa naimisiin heinäkuussa
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Aloitus taitaa olla trolli. Pyritään hakemaan tuomiota niille, jotka avioituvat useamman kerran.
Elisabeth Taylor oli aviossa 9 kertaa.
Ellu olikin vanha lortikka. Avioliitto on pyhä sakramentti. Sen häpäisijät menevät alakerran hissiin viimeisellä tuomiolla.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon ja hyvää yhteistä matkaa! Myös meidän isämme ehti mennä neljä kertaa naimisiin ja viimeisin vaimo jäi leskeksi puolison kuoltua 90-vuotiaana. Lapsia isäni ehti siittää 6 kappaletta ennen kuolemaansa.
Minun isoisä ehti siittää myös kuusi lasta yhden ja saman vaimonsa kanssa. Eli myös noin 90 vuotiaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon ja hyvää yhteistä matkaa! Myös meidän isämme ehti mennä neljä kertaa naimisiin ja viimeisin vaimo jäi leskeksi puolison kuoltua 90-vuotiaana. Lapsia isäni ehti siittää 6 kappaletta ennen kuolemaansa.
Minun isoisä ehti siittää myös kuusi lasta yhden ja saman vaimonsa kanssa. Eli myös noin 90 vuotiaaksi.
No mun mies on siittänyt meille 6 lasta, ettei tuo nyt sinällään saavutus ollut isoisältäsikään 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tällainen toinen keski-ikäinen ymmärtää.
Jos ensimmäinen liitto on ollut nuorena, 80-luvulla kuului mennä naimisiin. Usea näistä päätyy eroon, kun ihminen oppii tuntemaan itsensä.
Sitten tulee liitto, jossa tehdään lapset, kun ikä painaa päälle. Se päätyy eroon pikkulapsiaikana ja stressissä, kuten monella muullakin.
Kolmantena voi olla se liitto, jolla on mahdollista kestää, mutta päättyy kuolemaan.Jos joku sanoo, että miksi pitää mennä aina naimisiin, niin se ei ole mikään pointti. Avoliittolaiset ovat halunneet itselleen kaikki avioliiton edut, niin erotilanteissa ne pitää myös rinnastaa. Ihan sama, ryhtyykö neljättä kertaa avioliittoon vai avoliittoon.
80-luvulla naimisiin mennyt ei ole enää keski-ikäinen. Olen syntynyt -81 ja keski-ikäinen.
Sinua varten: varhaiskeski-ikä 40 ->
keski-ikä 50-60
myöhäiskeski-ikä -> 70
Mistä iästä on vanhus?
Sarjanaimisiinmenijä ap on. Ehtii varmaan vielä pari uutta kierrosta tekemään kun tämä tulevakin avioliitto kuitenkin kariutuu.
Älä nyt pistä valkosta hääpukua ainakaan. No neljästi olet ollut rakastunut, ei kai se nyt niin vaarallista ole jos sulla ikää jo joku 50 v.
Tietty jos oot vaikka alle 40 v niin eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Häihin ja häälahjoihin ei kai kukaan jaksa enää satsata, sori vaan!
Mitä? Se voi olla toisen osapuolen ensimmäinen avioliitto. Hänellä on toki oikeus saada häälahjoja ja kiva muisto naimisiinmenosta..
Autokorjaamo jota käytän kuuluu marokkolaiselle. Tämä sitten noin 50 v. mies on ollut jo 8 kertaa avioliitossa ja lapsiakin on toistakymmentä yhteensä. Taas on ero meneillään. Mies sanoi, ettei tuo mitään, Marokossa ero maksaa sata euroa ja hänpä käy Marokossa katsomassa itselleen uuden vaimon. Vaimot ovat olleet kaikki marokkolaisia. Hyvä automekaanikko ja mukava mies. Millainen sitten lienee aviomiehenä on aivan eri asia. Kuitenkin on pitänyt lapsistaan huolta, muutamaan olen tutustunut kun ovat vierailleet isänsä luona ja tekevät korjaamossa jotain hommia. Mies on kyllä pieni käppyrä joten saa sitäkin miettiä, että mistä noita vaimoja noin monta on löytänykin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häihin ja häälahjoihin ei kai kukaan jaksa enää satsata, sori vaan!
Minä en mene edes tällaisten tyyppien häihin. Ei näillä ole avioliitolle mitään arvostusta, kunhan sekoilevat. Hyi.
Aikaisemmat erot ovat voineet tulla toisen puolison hakemuksesta. Tai sitten moni on halunnut erota vaikeasta ihmisestä. Minun eksäni oli useamman kerran aviossa ja muutamassa pitkässä avoliitossa. En ymmärrä miten kukaan voisi syyttää hänen puolisoitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan perillisille sitten kun pitää perunkirjoitusta tehdä...
Ammattilaiset sen perunkirjoituksen yleensä tekevät, joten ei tämäkään mikään ongelma ole.
Kyllä siitä usein seuraa monenlaista hankaluutta, sillä asiat mutkistuvat, kun perinnönjako koskettaa monia eri perheitä. Ja onko aiemmissa eroissa tehty oikea ositus, jonka nykyviranomaiset hyväksyvät? Voi tulla yllätyksiä perunkirjoituksen ja omaisuuden jaon suhteen. Lisäksi mukana voi olla henkilöitä, jotka vanhojen kaunojen takia haluavat hidastaa ja jarruttaa asioita tyyliin ei ilmestytä paikalle, kun pitäisi sopia asioista ja paikalla on kalliisti palkattu lakimies jne. Tiedän tapauksen, jossa sisarukset ja puolisisarukset tekivät toisilleen jäynää perunkirjoituksen yhteydessä. Heillä oli jotakin perittävääkin, joten kaikkia olisi hyödyttänyt asioiden nopea hoitaminen.
Olen mäkin toista kertaa enkä tiedä kestääkö tämäkään edes seuraavaan hääpäivään saakka.
Joskus ne kumppanivalinnat vaan menee pieleen vaikka takana olisi jo useampi vuosi yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan perillisille sitten kun pitää perunkirjoitusta tehdä...
Ammattilaiset sen perunkirjoituksen yleensä tekevät, joten ei tämäkään mikään ongelma ole.
Kyllä siitä usein seuraa monenlaista hankaluutta, sillä asiat mutkistuvat, kun perinnönjako koskettaa monia eri perheitä. Ja onko aiemmissa eroissa tehty oikea ositus, jonka nykyviranomaiset hyväksyvät? Voi tulla yllätyksiä perunkirjoituksen ja omaisuuden jaon suhteen. Lisäksi mukana voi olla henkilöitä, jotka vanhojen kaunojen takia haluavat hidastaa ja jarruttaa asioita tyyliin ei ilmestytä paikalle, kun pitäisi sopia asioista ja paikalla on kalliisti palkattu lakimies jne. Tiedän tapauksen, jossa sisarukset ja puolisisarukset tekivät toisilleen jäynää perunkirjoituksen yhteydessä. Heillä oli jotakin perittävääkin, joten kaikkia olisi hyödyttänyt asioiden nopea hoitaminen.
Ei kai mitään ihme juttuja tule, jos on avioehto.
Provotrollaus tuo on. Joku hakee huomiota. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Naurattaako toi pelleily sua oikeasti? Minä tunnen myötähäpeää ja sääliä puolestasi. Olet parisuhteiden akuankka.
Sama havainto myös.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia siihen saman katon alla asumiseen ja toisen pissivehkeiden tutkimiseen tarvitsee papin aamenta hakea? Varsinkaan neljättä kertaa.
Min takia sinua haittaa, meneekö joku muu naimisiin vai ei? En oikein ymmärrä näitä haukkuvia kommentteja. Pelkääkö joku, että puoliso uskaltaa ottaa eron ja avioitua uudestaan, jos uusiin liittoihin suhtauduttaisiin neutraalisti? Silloin kannattaa katsoa peiliin sen sijaan, että kritisoi muita.
T. N48 ja naimisissa miehen kanssa, jonka 4. vaimo olen. Olen tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on kolmannella kierroksella. Me olemme olleet naimisissa kymmenen vuotta, ja olen varma, että tämä liitto kestää kuolemaan asti. Mutta jos minä kuolen, niin hän ehtii vielä neljänsiin naimisiin.
Alussa olin tosi epäluuloinen parisuhdehistoriasta, mutta turhaan. Mies on loistavaa aviomiesmateriaalia. Eroihin on myös selkeät syyt ilman uskottomuuksia.
Muistan kun ex mieheni uusin rouva nro:3 sanoi, että tämä liitto kestää loppuelämän, niin se avioliittto ei kestänyt edes kahta vuotta kun mies otti eron. Kannattaa koputtaa puuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tällainen toinen keski-ikäinen ymmärtää.
Jos ensimmäinen liitto on ollut nuorena, 80-luvulla kuului mennä naimisiin. Usea näistä päätyy eroon, kun ihminen oppii tuntemaan itsensä.
Sitten tulee liitto, jossa tehdään lapset, kun ikä painaa päälle. Se päätyy eroon pikkulapsiaikana ja stressissä, kuten monella muullakin.
Kolmantena voi olla se liitto, jolla on mahdollista kestää, mutta päättyy kuolemaan.Jos joku sanoo, että miksi pitää mennä aina naimisiin, niin se ei ole mikään pointti. Avoliittolaiset ovat halunneet itselleen kaikki avioliiton edut, niin erotilanteissa ne pitää myös rinnastaa. Ihan sama, ryhtyykö neljättä kertaa avioliittoon vai avoliittoon.
Kiitos. Tämä oli realistinen järjen ääni ketjussa.
Joka elää, se näkee ja ymmärtää.On tosiaan aina ihmetyttänyt tuo päivittely "montako kertaa mennyt naimisiin", kun sehän on ihan sama kuin montako kertaa asunut yhdessä, ollut ylipäätään parisuhteessa. Sanoisin, että naimisiinmenijät suhtautuvat rakkaussuhteisiinsa enemmän vakavasti ja tosissaan. Jos ero tulee, se on aina suuri tragedia, varsinkin kun on mennyt naimisiin suurin odotuksin.
Sillekään ei mahda mitään, jos toinen päättää häipyä suhteesta, joko ihan konkreettisesti tai olemalla uskoton.
Turha on jätetyn tuntea häpeää tai kelvottomuutta siksi, että toinen tekee sopimusrikoksen.
Minä menin naimisiin, vastoin suuria odotuksia erosimme mekin, tämä on elämää.
Toista kertaa en ajatellut mennä. Sitoutuneempikin olen nykyiseeni kuin ensimmäiseen, mutta "kunnes kuolema teidät erottaa" tuntuisi naurettavalta. Vaikka romanttisesti liitto kuulostaakin ihanalta.
Aloitus taitaa olla trolli. Pyritään hakemaan tuomiota niille, jotka avioituvat useamman kerran.
Elisabeth Taylor oli aviossa 9 kertaa.