Automaattinen isyystesti lapsen syntyessä milloin?
Tuo Riston tapaus on niin järkyttävä, että tämä pitäisi saada lakiin kirjattua että jokaisen lapsen isyys testataan.
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testiä haluavat saavat maksaa sen itse.
Tällä hetkellä se on ilmainen sitä haluaville. En ymmärrä mitä ap haluaa kun sen testin saa.
Jos se tehtäisiin rutiinisti, ei siihen liittyisi mitään tunnelatausta epäilystä.
Tilaa testi, laita tikku vauvan poskeen, lähetä tikku labraan, maksa testi. Miksi siitä pitää tehdä joku tunneladattu epäilyshow? HOIDA ASIA ITSE. Todennäköisesti sinun ei tarvitse naiselle mainita edes, että tällaisen teetit. Helpompi muuttaa koko maan lainsäädäntöä ja pakottaa kaikki dna-testeihin, kun itse ei saa tehtyä pientä yksinkertaista hommaa. Miten te pystytte edes käymään töissä.
Siksi, koska vaikka sen tekisi itse, siihen
Tottakai liittyy, koska sinä olet se tunneladattu epäilijä. Miksi jokaisen lapsen saavan miehen pitäisi luovuttaa dna-tietojaan valtiolle, ihan vain että sinä pääset kuin koira veräjästä vainoharhaisuutesi suhteen?
Outoa, että mielestäsi on kurjaa salailla testin tekemistä, mutta se ei ole kurjaa, että syytät mielessäsi naista pettämisestä ja vieroksut lastasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen maksaa?
Valtio tietenkin. Eihän siinä ole muita kuluja kuin hoitajan palkka. Vähän analysoi näytteitä ja kone kertoo tuloksen.
Toivottavasti et noin vajailla älyn lahjoilla lisäänny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan. Tähän ei ole mitään syytä.
Jos isän biologisuus lapseen kiinnostaa isää niin silloin varmaan on syytä... Ettei käy niinkuin riston tapauksessa.
Dna-testesjä saa ostaa netistä nykyään melko edulliseen hintaan.
Ihmettelen tällaisiä aloituksia, kun ihmisellä ei ole hajuakaan mitä se tulee maksamaan. Näytteiden otot, tutkimiset, tietokantaan laitto. Ei 100 e riitä. Valtio vaan maksumieheksi, joopa joo
Vierailija kirjoitti:
No mutta kun naiset suuttuvat siitä, jos mies haluaa tehdä isyystestin. En voi käsittää miten se voi olla ongelma, kyllä minusta lähtökohtaisesti kaikille tulisi teettää isyystesti. Voisiko joku nyt kertoa mikä ihme siinä on niin suuri ongelma?
Tässä nyt kovasti halutaan narauttaa petollisia vaimoja, mutta tajuatte kai että automaattinen isyystesti tehtäisiin myös sitten niiden raskauksien kohdalla, jotka on alkaneet yhden yön jutuista/sivusuhteista. Eli tämä saattaapi osua myöskin virallisesti ihan siihen omaan nilkkaan ja paljastaa oma petollisuus puolisolle.
käenpoikia on yllättävän paljon. Tiede. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testi pitää tehdä kaikille jotta nainen ei voi syyttää miestä siitä että epäilisi pettämistä.
Ei se ole muiden veronmaksajien syy, jos et luota puolisoon, etkä silti itse teetä testiä.
Sori, tuhat kertaa se testin teko tulee halvemmaksi kuin 18 vuoden elatus ym. Naiset kun ovat huijaukseen taipuvaista sorttia. Viimeiseen asti vasutavat testausta.
Sitten maksat sen itse koska sinähän sitä lasta elätät. Lapsesi elatus ei kuulu muille veronmaksajille ja jos olet köyhä niin kortonkki on halpa sijoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen maksaa?
Valtio tietenkin. Eihän siinä ole muita kuluja kuin hoitajan palkka. Vähän analysoi näytteitä ja kone kertoo tuloksen.
Suomessa syntyy noin 45 000 lasta vuodessa. Meinaat todellakin, ettei tuosta syntyisi kuluja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta kun naiset suuttuvat siitä, jos mies haluaa tehdä isyystestin. En voi käsittää miten se voi olla ongelma, kyllä minusta lähtökohtaisesti kaikille tulisi teettää isyystesti. Voisiko joku nyt kertoa mikä ihme siinä on niin suuri ongelma?
Siinä on se ongelma, että suurin osa ei halua mitään testiä tehdä, suurin osa ei halua antaa dna:taan viranomaisille, ja testaukset maksavat rahaa, jonka haluatte ottaa muiden veronmaksajien kukkarosta.
Nykyinen systeemi, missä testin tekevät itse ne jotka haluavat, on paljon loogisempi ja yksinkertaisempi tapa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehet saa mitään itse aikaiseksi. Ei tarvita äidin lupaa, isä voi teettää sen lapselleen ihan itse. Miten naisen vastuulla voi olla sekin, että hänen pitää teetättää testi, kun miehellä on itsellään epävarmuuksia. Pitääkö sen pidellä teidän pippeliäkin kun käytte pissalla.
No kun näillä huutelijoilla ei itsellään edes ole lapsia kun ei yksikään nainen heihin koskisi, ei ne voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Naiset joutuisi vastuuseen eli ei koskaan.
isiistesti pakolliseksi. miehillä ei oikeusturvaa. niin moni pentukka vieraalle. ja akat peukaloi kondomeja ja ns unohtelee pillereitä yms. joku ottaa roskista käytetyn kondomin odottaen suurta sattumaa ukolle joka ei halua nyt tai koskaan babya. ja sitten noi varamiehen kanssa tehdyt omanaan. akkaväki pitää nykyisin reserviä ns. varamiehiä. ollaan jo niiden kanssa ja on mistä ottaa uusi jos tää nykyinen ei toimi just niinkuin akka haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen maksaa?
Miksi isyydestä ja raskaushuijauksista on kaikista eniten huolissaan miehet jotka eivät pääse metriäkään lähemmäs naista?
iida vainio käänteet käräoikeus lupa,, ehkä laittaa miettimään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä se on ilmainen sitä haluaville. En ymmärrä mitä ap haluaa kun sen testin saa.
Jos se tehtäisiin rutiinisti, ei siihen liittyisi mitään tunnelatausta epäilystä.
Tilaa testi, laita tikku vauvan poskeen, lähetä tikku labraan, maksa testi. Miksi siitä pitää tehdä joku tunneladattu epäilyshow? HOIDA ASIA ITSE. Todennäköisesti sinun ei tarvitse naiselle mainita edes, että tällaisen teetit. Helpompi muuttaa koko maan lainsäädäntöä ja pakottaa kaikki dna-testeihin, kun itse ei saa tehtyä pientä yksinkertaista hommaa. Miten te pystytte edes käymään töissä.
Sinähän se tunnevammainen olet. Ota reilusti vastuu epäilyksistäsi ja myönnä naisellesi, että et luota häneen. Sinun vainoharhasi ei ole muiden kuin sinun, naisesi ja ikävä kyllä myös lapsesi ongelma, jos sellaisen satut saamaan.
Käy, kunhan pariskunnat maksavat sen omasta pussistaan. Verorahoilla tuollaista sirkusta ei pidä tukea pennilläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt ensin onko sinulla edes omia lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen väliä on naisen suuttumisella? Kaikki ihmiset suuttuvat välillä puolisolleen syystä tai toisesta. Jos mies haluaa isyystestin, niin senkun teettää sen. Fiksuimmat osaavat kertoa jo tapailun alkuvaiheessa, että he haluavat teettää syntyville lapsilleen isyystestin. Testausvaatimusta ei kannata läväyttää esiin, kun nainen on raskaana tai vastasynnyttänyt. Paitsi, jos haluaa loukata naista mahdollisimmn paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän 3 eri tapausta jotka ovat teettäneet isyystestin, jokainen heistä oli oman lapsensa isä ja joutuivat elastusvastuuseen siitä. Olisi heillekin ollut edullisempaa vain käyttää kondomia tai jättää panematta.
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt kovasti halutaan narauttaa petollisia vaimoja, mutta tajuatte kai että automaattinen isyystesti tehtäisiin myös sitten niiden raskauksien kohdalla, jotka on alkaneet yhden yön jutuista/sivusuhteista. Eli tämä saattaapi osua myöskin virallisesti ihan siihen omaan nilkkaan ja paljastaa oma petollisuus puolisolle.
Päästäisiin vihdoin lähes kokonaan eroon Kelan maksamista elatusavuista. Automaattinen testaus tarkoittaisi sitä, että jokaisella syntyvällä lapsella olisi isä joka rahallisesti elättää. Ei auta enää kadota kuin pieru saharaan ja jättää äitiä ja Kelaa lasta elättämään.
Vierailija kirjoitti:
Valtion rahat eivät riitä tuollaiseen.
Toisaalta nyt alati lisääntyvän naisvihan kaudella en ihmettelisi yhtään, vaikka tuosta testistä tulisikin pakollinen kaikille.
Riston tapaus on mielestäni järkyttävä ja väärin häntä kohtaan. Silti mielestäni on jotenkin karmea ajattelutapa, että joka ikistä synnyttäjää kohdeltaisiin potentiaalisena pettäjänä ja petturina.
suojellaan kerrankin miehiä. miehet muuten ,toinen asia, ottakaa aina äänite suostumus seksiin, nää on niin kettuja muijija,kun pettävät ukkojaan tai kaduttaa,kännimorkkis,sitten siitä uhriudutaan ja siitä tulkin uudet bilerahnat ,vähän shoppaileen,,ai ku mut raiskattiin tai jotain hyväksikäyttöö vaikka akka niin kiimassa roikuu eka
Siksi, koska vaikka sen tekisi itse, siihen liittyy silti tunneladattu epäilyshow. Ja lisäksi sen joutuisi salaamaan kumppanilta kuolemaan asti.
Jos et tätä ymmärrä, ei se mun vika ole