Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myrkyllisen suhteen alun punaiset liput

Vierailija
27.06.2023 |

Millaisia varoitusmerkkejä huomasit suhteen alussa ja luotitko intuitioosi vai ohititko punaiset liput heittäytymällä suhteeseen?. Miten kaikki päättyi vai jäitkö suhteeseen? Kokemuksia tästä.

Kommentit (1108)

Vierailija
701/1108 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelette miehestä joka keräilee kavereikseen somessa 20-30 vuotta nuorempia naisia? Ei kuulemma mitään kun tykkää vaan hyvistä kuvista.

Sattumalta niissä on kovasti meikattuja, kauniita huomattavasti nuorempia suurin osa. Jostain lukiotytöistä alkaen, yli viisikymppisellä miehellä.

Ei näy tavallisia viisikymppisiä, ja vähemmän miehiäkään.

Olenko ihan kohtuuton kun en vain kestä?

Minä vilkaisen aina uuden tuttavuuden somekanavat ja ketä seuraa. Moni jää jo siinä vaiheessa kyydistä.

Vierailija
702/1108 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelette miehestä joka keräilee kavereikseen somessa 20-30 vuotta nuorempia naisia? Ei kuulemma mitään kun tykkää vaan hyvistä kuvista.

Sattumalta niissä on kovasti meikattuja, kauniita huomattavasti nuorempia suurin osa. Jostain lukiotytöistä alkaen, yli viisikymppisellä miehellä.

Minä vilkaisen aina uuden tuttavuuden somekanavat ja ketä seuraa. Moni jää jo siinä vaiheessa kyydistä.

Eli tarkoitat että tuollaiset jäävät? Minä pelkään olevani kohtuuton ja liian mustasukkainen, että tuo pitäisi hyväksyä. En vain pysty. Miehelle olen suoraan sanonut, eikä hän tee mitään eikä näytä ymmärtävån että on jokin ongelma. Hän vain katsoo ja tykkäilee "hyviä kuvia".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/1108 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tarkoitat että tuollaiset jäävät? Minä pelkään olevani kohtuuton ja liian mustasukkainen, että tuo pitäisi hyväksyä. En vain pysty. Miehelle olen suoraan sanonut, eikä hän tee mitään eikä näytä ymmärtävån että on jokin ongelma. Hän vain katsoo ja tykkäilee "hyviä kuvia".

Siis jäävät kyydistä, en jatka tapailua sen pidemmälle. Muutoinkin jossain instassa tai vihon viimeisenä facebookissa roikkuminen ovat no-no. Aikuisella ihmisellä pitää olla muuta elämää.

Vierailija
704/1108 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkaa tuntumaan siltä että toinen alkaa muuttamaan sinua jotenkin mieleisekseen. Voi tapahtua ihan piiloviesteinä eikä suoraan. Piiloviestit ovat siitä pirullisia että niitä ei alussa oikein huomaa. Toki sain myös huomauttelua painostani ja jostain muista asioista suoraankin joista olin tapailu kumppanilleni kertonut. Hän käytti näitä asioita myös minua vastaan. Jotenkin huomauttelu painostani oli tosi törkeää. En ole edes lihava. Jossain vaiheessa olin niin stressaantunut ja kelpaamattomuuden tunne alkoi nakertamaan itsetuntoani.

Vierailija
705/1108 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En riittänyt miehelle. Mies on perfektionisti jossa itsessään ei tietenkään ole mitään vikaa. Kaiken piti tapahtua hänen ehdoillaan. Yritti muokata minua mieleisekseen. Itse oli anorektikon laiha ja minunkin olisi pitänyt olla. Olin jatkuvasti uupunut ja alistettu. Mies käveli ylitseni jatkuvasti eikä piitannut rajoistani. Masennuin lopulta. Mies vaihtoi minut nuorempaan, kauniimpaan, hoikempaan ja helposti muokattavampaan naiseen.

Tuosta tulee mieleen yks italialainen perfektionisti.

Minäkin luulen tietäväni hänet ja kyseessä on hyvin narsistinen tyyppi.

Kuulin hänen tapailevan itseään huomattavasti nuorempaa naista. Käy tätä naista sääliksi, koska hän tulee tuhoamaan oman itsetuntonsa jo nuorella iällä. Elämäntyyli on tapailla useita kauniita ja nuoria naisia yhtä aikaa. Ei kunnioita muita eikä varsinkaan naisia pätkääkään.

Run

Juurikin noin se on.

Vierailija
706/1108 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestään puhuminen. Minä minä minä!

Vierailija
707/1108 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamuspula ja se ettei saa mitään tukea toiselta mihinkään🚩

Vierailija
708/1108 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan se oma turvaton, repivä tunne joka tulee selittämättömästi vaikka mies olisi ihan mukava. Se kertoo "Juokse!". Mitä aiemmassa vaiheessa siihen intuitioon luottaa sitä suuremmalta murheelta välttyy.

Vierailija
709/1108 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sekin että jos joutuu varomaan sanomisiaan kun toinen kääntää kaiken kritiikiksi tai ei halua keskustella. Väistellään ja paetaan ongelmista puhumista. Riidan tai mykkäkoulun välttämiseksi sitä alkaa vaan olemaan hiljaa ja varomaan tiettyjä aiheita

Vierailija
710/1108 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vastata kysymyksiin, kierrellään ja puhutaan asian vierestä. Pidetään mykkäkoulua ja vastataan viesteihin viiveellä. Arvostellaan muut ihmiset, myös vieraammat.

Vierailija
711/1108 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En riittänyt miehelle. Mies on perfektionisti jossa itsessään ei tietenkään ole mitään vikaa. Kaiken piti tapahtua hänen ehdoillaan. Yritti muokata minua mieleisekseen. Itse oli anorektikon laiha ja minunkin olisi pitänyt olla. Olin jatkuvasti uupunut ja alistettu. Mies käveli ylitseni jatkuvasti eikä piitannut rajoistani. Masennuin lopulta. Mies vaihtoi minut nuorempaan, kauniimpaan, hoikempaan ja helposti muokattavampaan naiseen.

Tuosta tulee mieleen yks italialainen perfektionisti.

Minäkin luulen tietäväni hänet ja kyseessä on hyvin narsistinen tyyppi.

Kuulin hänen tapailevan itseään huomattavasti nuorempaa naista. Käy tätä naista sääliksi, koska hän tulee tuhoamaan oman itsetuntonsa jo nuorella iällä. Elämäntyyli on tapailla useita kauniita ja nuoria naisia yhtä aikaa. Ei kunnioita muita eikä varsinkaan naisia pätkääkään.

Run

Nyt alkoi kiinnostamaan etten vaan olisi tämän saman miehen yksi uhreista, niin tutulta kuullosti...hmmm?

Vierailija
712/1108 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos alkaa tuntumaan siltä että toinen alkaa muuttamaan sinua jotenkin mieleisekseen. Voi tapahtua ihan piiloviesteinä eikä suoraan. Piiloviestit ovat siitä pirullisia että niitä ei alussa oikein huomaa. Toki sain myös huomauttelua painostani ja jostain muista asioista suoraankin joista olin tapailu kumppanilleni kertonut. Hän käytti näitä asioita myös minua vastaan. Jotenkin huomauttelu painostani oli tosi törkeää. En ole edes lihava. Jossain vaiheessa olin niin stressaantunut ja kelpaamattomuuden tunne alkoi nakertamaan itsetuntoani.

Itselläni kokemusta myös töksäyttelyistä, joita mukamas ei tajunnut loukkaaviksi. Kuten painosta arvostelu, kävelen kuulema kuin ankka jne.

Näihin päälle jatkuva katkeruus exäänsä kohtaan, jota tuotiin ilmi joka välissä.

En suoraan sanoen edes tiedä, miksi halusi kanssani seurustella, mutta itselläni oli jo alle puolessa vuodessa niin kurja olla, että ero oli paras ratkaisu.

Vierailija
713/1108 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimen piilottelu ja jatkuvasti somessa viestittelee "jollekin" ihme aikoihin. Kun tätä kysyy ja pyytää olemaan avoin ja rehellinen niin suuttui kun en luota häneen. Tunne että jotain salailee kun piilottelee eikä kysyttäessä kerro vaan kivettyy ja hiljenee

Vierailija
714/1108 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toimin juuri noin eli aloin varomaan puheitani koska pelkäsin menettäväni hänet. Olin niin koukussa.

Vierailija
715/1108 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen määrittelemisen vaikeus ja sitoutumiskammo vuoden tapailun jälkeen. Ei kannata tuhlata aikaa tuollaisiin.

Vierailija
716/1108 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Miehet jotka tulee ritarillisesti pelastamaan sinut kun voit huonosti. Olettavat että olet kiitollinen aina ja kestät heidän tulevat perseilyt.

-lahjojen osto ja muu ylenpaattellinen materiaalinen lahjonta.

-halu muuttaa yhteen samantien, mieluiten hänen nimissä tai omistamaan asuntoon. 

-bi seksuaaliset miehet joilla kokemusta myös miehistä. Tulevat pettämään.

Vierailija
717/1108 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika ulkonäkökeskeisyys ja seksin perässä juokseminen..pidetään vaihtoehtona.

Vierailija
718/1108 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minullakin alkoi hirveä suostuttelu salille vaikka olin normaalipainonen ja kävelin töihin joka päivä 3km matkan edes taas.

Vierailija
719/1108 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

-Miehet jotka tulee ritarillisesti pelastamaan sinut kun voit huonosti. Olettavat että olet kiitollinen aina ja kestät heidän tulevat perseilyt.

-lahjojen osto ja muu ylenpaattellinen materiaalinen lahjonta.

-halu muuttaa yhteen samantien, mieluiten hänen nimissä tai omistamaan asuntoon. 

-bi seksuaaliset miehet joilla kokemusta myös miehistä. Tulevat pettämään.

Ja usein tuohon liittyy rakkauspommitus joka muuttuu ajanmyötä henkiseksi väkivallaksi.

Narsistin kaikki manipulointitavat saada toinen koukutettua ja myöhemmin poisheitettäväksi.

Vierailija
720/1108 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä voin kertoa että varokaa naiset niitä työpaikan herrasmiehiä, jotka availevat ovia, ostavat kukkia naistenpäivänä, livertelevät ja kaatelevat kahveja. Juuri he ovat niitä jotka pitävät naisia pelkkinä lihanpaloina. Me tasa-arvoiset miehen emme aina niitä ovia ja kukkia muista, mutta olemme paljon parempia kumppaneita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän