Onko tavallista, että teistä ottaa kaverit kuvia ilman lupaa ja siitä ilmoittamatta?
En voisi itse tehdä niin ikinä, enkä käsitä miksi kukaan niin tekisi. Kaverin lapsi näytti lapselleni äitinsä puhelimelta jotain ja minähän se olin. Istuin epäviehättävänä ja maha levällään, aivan hemaisevana suorastaan. En ole lainkaan huomannut minusta kuvia räpsittävän. En itse tykkää, mutta en saanut sanottuakaan, kun hämmennyin.
Kommentit (10)
Kysy kaveriltasi miksi hänen puhelimeltaan löytyy tuollainen kuva. Sen jälkeen onkin hyvä aika ottaa etäisyyttä.
No ei todellakaan tuollaista tehdä.
Se oli siis ihan vahinko että sain tuon tietää, kun lapset pelleili sillä puhelimella ja zoomailivat kuvia. Minä vihaan olla kuvissa, myös meitsiet on iso nounou ja huikkaan aina isoon ääneen jos kuvia aion ottaa ja ne lähetän aina kuvattavalle. Miten hän onkin niin läheltä voinut kuvan ottaa etten ole nähnyt.
Sitä suuremmalla syyllä kysy kaverilta, miksi on kuvannut sinua salaa. Epäkunnioittavaa käytöstä.
Joo. Läppää se vaan on. Who cares!
Ei todellakaan! Toivottavasti ap kuvasi on vain siellä kännykässä niin voi poistaa. Pilvestä pitää toki poistaa erikseen eikä se kyllä tule onnistumaan.
Mä taidan vain ottaa etäisyyttä. Tuntuu hullulta, että pitäisi aikuisen ihmisen kanssa ottaa tällainen asia puheeksi. Ilmeisesti tekee sitä paljon, kun en mitään huomannut.
Omat sukulaiseni, vanhempani ja veljeni ottavat minusta aina kuvia vaikka olen kieltänyt. Kaiken lisäksi laittavat ne jakoon. En tiedä enää mitä tehdä, kun kiellot ja jopa raivoaminen kaikuu kuin kuuroille korville. Eivät usko, että on se minullakin oikeus päättää pysyä kuvaamattomana. Eivät tajua, että kuvat ovat ikuisesti siellä kierrossa.
Mitä hittoa. Ei ole normaalia käytöstä. Miksi kukaan ottaisi kaveristaan epäedullisia kuvia ilman lupaa?